3D pozadí - konečně doděláné

Tak i já konečně dodělal pozadí na které jsem se"pečlivě" připravoval. No a od některých byl popohnám, že na tom nic není ( melanochromis ). No je pravda že je to mé první a v určitých fázích jsem ho chtěl transportovat do koše...klukům z ASA...:-) Mám aktuální dotaz. Nikde jsem se nedočetl jak silný by měl být octový koncentrát, kterým budu neutralizovat a jestli nevadí že to nebudu oplachovat teplou vodou - na domku nemám ještě připojen boiler, takže bych si musel vzít rychlovarku. Díky za info

ondrášovi

3D pozadí - konečně doděláné
19.4.2011

...ještě přidám další fota pro představivost - jak bude situováno, velikost, otvory....
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 0:02

...a další...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 0:02

...a ještě jedna...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 0:04

...a ještě druhá.hahahááá...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 0:04

...tmavohnědý balakryl mě solidně potrápil, takže jsem si musel koupit ještě jeden - sloní kost...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 0:08

...a už stačí... ať tím tak moc neotravuji... ...jsem zvědavej co vy na to .... a rady ohledně te neutralizace. Pozadí je již od soboty posledně natřené epoxy, takže čeká ..no já spíše čekám...na to ho umístit do AQ.
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 8:27

Paráda,moc povedené pozadí. Dobrušoval,nebo leptal jsi něco na té pěně? Jinak jsem si zpětně pročítal naši diskusi vlákno č.4703 odpovědi č105-108.Proč ta slonová kost snažil ses nějak patinovat,tónovat,nebo nastal nějakej zádrhel s tím hnědým balakrylem?Na tvou otázku ti odpovím jen tolik,že teplota vody by neměla mít vliv na neutralizaci.Jde především o kyselost a ta jestli si to správně vykládám, nesmí být nižší než nějaké dané procento,tak aby reakce vůbec proběhla,tak že jestli bude roztok kyselejší by už nemělo vadit.Beztak to budeš po neutralizaci oplachovat čistou vodou.Nebál bych se proto poměru na litr vody tak 3 deci až půl litr octu.Jak ale píšu je to jen domněnka určitě ti odpoví někdo kdo s tím má zkušenosti.Taky mě to pravda zajímá páč jsem taky ještě neneutralizoval.

hr
19.4.2011 12:02

To hr: Dík, pro úpravu jsem použil - pilník, rašpli, horkovzdušku a hlavně při tuhnutí jsem tvaroval ocelovým drátem a kouslem hliníkové přechodové lišty. Slonovou kost jsem opravdu použil na patinu, zdálo se mi pozadí moc tmavé a křemičiotým pískem nesvětlalo. Roztok mám namýchaný 1:1 ocet/voda. Odpo ho zneutralizuji.

ondrášovi
19.4.2011 13:11

Mariane, ja myslim, ze bys to jeste nemel neutralizovat, at si to nepokazis. Chtelo by to nechat poradne vytvrdnout. Kdyz to neutralizujes moc brzo, tak vic hrozi, ze se na tom udelaji bile fleky. Chtelo by to vyfotit s kamenem, podle kterych jsi to tvaroval - at vidim, jak se Ti to povedlo :-) . Ale vypada to vazne dobre! A at Ti posilim sebevedomi - Tvoje kameny jsem sice nevidela, ale to pozadi je podobne kamenum v Malawi tady na tom videu kolem 15. vteriny. Podobne nebo stejne kameny, ktere jsou nasledek vulkanu (rhyolite), pouzivame totiz my ;-) . Delala jsem ted taky k nim pozadi pro nase Moby, ale jen z polystyrenu a nechcem ubirat misto, tak ... Taky jeste nevim, jestli to neskonci u kluku z ASA :-) . http://www.youtube.com/watch?v=fOMrfS2sk80

A+I
19.4.2011 15:09

Ahoj Alo! Ok, ještě tedy počkám s neutralizací. Dnes se na to mrknu. No vycházel jsem z toho že epoxy by mělo po 48 hod být vytvrzené. Je pravda že dáleží na přesném poměru s tvrdidlem. No to jsem se snažil dodržet. Pozadí jsem dělal dle fantazie s přihlédnutím na děrované vápencové kameny. Děkuji za pochvalu - od koc...:-) Dnes dám pozadí ven na slunce - máme dnes super počasí. O víkendu bych ho neutralizoval a pomalu vkládal a lepil do AQ. Právě peču další várku písku. Potřebuji cca 24kg - 2cm vrstva. Jak budu dál, opět pošlu fota. Jo a večer ti pošlu pár kamernů co sedí k pozadí.

ondrášovi
19.4.2011 17:08

Tak jsem se vratil po delsi odmlce kvuli pracovnimu vytizeni a musim te Mariane pochvalit. Je to parada. Dokonalost sama o sobe. Opravdu moc se mi to libi. Gratuluji. Taky jsem dnes neco dodelal. Delal jsem to podle prani zakaznika, ale to Tve se mi vice libi.
3D pozadí - konečně doděláné

melanochromis
19.4.2011 19:40

To A+I a melanochromis : tak jsem vyfotil ty kameny a i s pozadím. Michale díky moc. Pochvala od tebe mě moc teší, protože to co jsi mi poslal na e-mail, tak to bylo pecka, tak jsem nevěřil že něco podobnýho zvládnu. No na to že je to první, tak jsem rád že jsem ho nemusel opravdu vyhazovat . Alo ty víš co je ASA? Neplet si to s NASA...hihihi...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 19:41

.. a tu je to před pozdím...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
19.4.2011 19:49

To melanochromis : Pozadí pro zákazníka jistě bude také super, pokud k nim má šutry. No ty dírky jsou super - prostě to umíš. Jak dlouho to necháváš vytvrdnout ty? No vlastně ty to neděláš epoxy 1200 že? Nic jsem ti totiž neposílal..:-)))

ondrášovi
19.4.2011 20:56

Ja to mam mnohem jednodussi nez to delate s 1200. Ten nater na bazenky je pomalu ve vodnatem stavu takze to jen rozprasuji uz s pecialnim zarizenim (pistole s kompresorem)a zabere mi to par minut a dostanu se do vsech skvir a pisek to take prilepi a je to vse netoxicke tedy primo na zahradni bazenky a muzu si zvolit jakoukoliv barvu na pozadi pozadi takze zadna neutralizace. Doufam Mariane, ze se pochlubis az bude vse hotove. Ja uz si to dokazi predstavit. Pripada mi to tak trochu ze by se to hodilo i do morskeho akvaria. Je to takove univerzalni. Moc moc pekny. Jinak sutry jsem mu taky delal, takze dostal vse co mohl odemne dostat.-) Opravdu se musis pochlubit, uz ted se tesim. Zdravim

melanochromis
19.4.2011 21:22

To Michal : dík ještě jednou - moc. Jo jo, jak píšeš - univerzální...no chci big hejno trophíků, ale nevím zda to dám. Na začátek tam bude moje stará malawi-tanganyika mix osádka. Fotky samo pošlu. Jak víš - kvaltuji z domkem,tak toho všeho mám moc, ale ryby musím přestěhovat dříve než nás - konec května. Kameny mě také napadlo si vyrobit a mít to celé v jednom. Prostě bych napěnoval nějaké kameny - jako zátěž, ale pak jsem si řekl že využiji přírody. Buď ještě něco dovezu z moře nebo mám nedaleko m. kras území nebooo ve Valmezu ( ale tam se mi nechce ) se prodávají 15,-/kg. No uvidíme, kameny mohu doplňovat průběžně. Od umělých kamenů jsem upustil - teším se jak jim budu předělávat skalky aby měly tlamky občas nové úkryty - teritoria. Nevím zda je to tak správně. No možná mi to někdo vyvrátí. Jak bude více času, stejnak ti napíši na e-mail o poslání něčeho spešl z inglendu. Apropo - poslal jsem ti joke-clip královské svatby. Tak zatím zdarec..:-)))

ondrášovi
20.4.2011 0:34

Zalezi na tobe Mariane, ale mozna by neuskodilo par vyrobenych sutru a par jak pises z prirody. Dodalo by to mozna vice na autenticnosti jako komplet. Nevim jestli najdes sikovny kameny k Tvemu pozadi, aby to opravdu perfektne ladilo. Jestli ti jeste neco s toho vseho zbylo tak skus par sutru vyrobit a zkusit to jak by se ti to libilo. Par polisu a pena, trocha Epoxy a pisku. Maximalne si to ponechas na jinou prilezitost a nebo se k tomu vratis. Zkus jeste experimentovat. Do kvetna jeste casu dost .-)) Ja bych vyrobil jeste tri dominantni kameny. Dva nahoru jeden u prostred a jeden na kraj. Mozna jeste na spod take dva kameny, kvuli vyniku pozadi a takove skalce. Par prirodnich kamenu okolo a jeste rostliny. Svetlo modro bile osviceni. Vznikne ti krasny reef. To pozadi si o to primo rika. Upppps trochu jsem se rozjel. Promin Chci te navnadit nebo i inspirovat. Hlavne sezen, aby to vse dobre ladilo. Osvetleni je take dulezite, takze drzim palce, aby vse vypadalo podle Tvych predstav.

melanochromis
20.4.2011 0:34

Zalezi na tobe Mariane, ale mozna by neuskodilo par vyrobenych sutru a par jak pises z prirody. Dodalo by to mozna vice na autenticnosti jako komplet. Nevim jestli najdes sikovny kameny k Tvemu pozadi, aby to opravdu perfektne ladilo. Jestli ti jeste neco s toho vseho zbylo tak skus par sutru vyrobit a zkusit to jak by se ti to libilo. Par polisu a pena, trocha Epoxy a pisku. Maximalne si to ponechas na jinou prilezitost a nebo se k tomu vratis. Zkus jeste experimentovat. Do kvetna jeste casu dost .-)) Ja bych vyrobil jeste tri dominantni kameny. Dva nahoru jeden u prostred a jeden na kraj. Mozna jeste na spod take dva kameny, kvuli vyniku pozadi a takove skalce. Par prirodnich kamenu okolo a jeste rostliny. Svetlo modro bile osviceni. Vznikne ti krasny reef. To pozadi si o to primo rika. Upppps trochu jsem se rozjel. Promin Chci te navnadit nebo i inspirovat. Hlavne sezen, aby to vse dobre ladilo. Osvetleni je take dulezite, takze drzim palce, aby vse vypadalo podle Tvych predstav.

melanochromis
20.4.2011 15:03

To melanochromis : navnadil, inspiroval...o to by nešlo, ale já toho opravdu mám dost. Každopádně umělé kameny mohu dodělat kdykoliv, šlo o pozadí a skrytí techniky, kameny - pokud s tím nebudu spokojen ( mnoho lidí tvrdí že jsem zbyrečně precizní ) tak ty mohu dodělat kdykoliv. No dělat velké - není úplně nejlepší varianta. Jeden velký nahradím třemi menšími a ještě je mohu kdykoliv naaranžovat na jiný tvar - průplavky-jeskyně. No dáme tomu čas. Jsu makat na baráku a koníčeka nechám zatím ( do víkendu - neutralizace ) v klidu.

ondrášovi
26.4.2011 12:37

Mariane, vsechna cest, to pozadi ani nejde od pravych kamenu rozeznat. Ty jses hotovej Michelangelo :-) . Ja bych se snazila dat do akvaria co nejvic prirodnich veci - takze kamenu pravych, ne fake. Tesim se na finale.

A+I
26.4.2011 12:40

teda chlapi ! Klobouk dolu ... bejt vase maminka, tak vam reknu : Vy moje sikulky :)

lubnek
26.4.2011 12:52

Jo to je pravda, Melanochromise jsem zasklila. Michael, great job too!

A+I
26.4.2011 13:26

Dost dobrý. Dovedu si ho představit přes celé akva. Grat.

vaku70
26.4.2011 20:29

To Ala : dík... moc..:-) To víš no, snažím se ( šikovná koc vs. šikovné kořeň )...ne vážně dík a souhlas s tebou - budu se snažit tam dát raději přírodní kameny. Michal má pravdu v tom že by se to lépe sladilo, ale doufám že to stejnak časem poroste řasou a drobné rozdíly se smažou. O víkendu jsem ho přilepil aq silikonem a čekám dle návodu 8 dní - viz. foto. Trochu ještě zesvětlalo po neutralizaci, ale to mi nevadí - naopak - ve vodě opět ztmavne. To Lubor : no konečně chlape! Ty jsi to pozadí dostal i na svůj mail, sem myslel že nestálo ani za ...pár slov..:-) To Venca: dík, no máš pravdu - celá zadní stěna by byla fajn, ale již teď jsem si ubral cca 120L...a to jsem pěnu dával na 3cm polyš. No uvidíme jak to bude působit v celku. No můj záměr je si ubrat co nejméně - vody i když vody bude doufám dost - studna. Teď čekám na rozbor ( bojím se dusičnanů - kolem domky studny maj kolem 100ky a vedle soused pěl ódy že má málem kojeneckou. Tak uvidíme zda budu muset kupovat úpravnu.
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
26.4.2011 20:52

Mas to paradni, vypada to zcela prirozene, ani bych nerekl, ze to vezme tolik litru.To bude nadrz pr trophs?

Miky1979
26.4.2011 21:40

Ja uz se Mariane nemuzu dockat az to bude vse hotove. Nejde to urychlit ? lol Tu penu si kupoval v tube ? Vsimnukl jsem si tech kamenu co mas tam vyfocene s tim pozadim. To neni fake ?

melanochromis
26.4.2011 23:26

Těch 120 litrů je podle mě moc.Jak jsi to měřil.Já si ubral 150 litrů a to to mám po celém akva.

vaku70
27.4.2011 11:40

To Miky 1979 : dík, jo pro Trops no a cca to opravdu tolik vezme. To melanochromis : dělám co můžu, nestíhám, no ale to zžejmě víc lidí na této planetě...:-) Budu se snažit to udělat co nejdříve Majkle!:-) Kameny jsou opravdu real, bohužel jich není mnoho - nebyl jsem na tolika dovolenkách...a teď s domkem to jistě nebude lepší. No pokud nebudu spokojenej, tak si zajedu pro děrovanej kámen do Valmezu, jak jsem psal. To vaku70 : no měřil jsem to 120x20 na v.60 a něco odečetl. No to se nezdá, ale nějak tak to bude.

ondrášovi
27.4.2011 12:14

No ono až ta voda nateče všude kde jsou otvory v pozadí,tak si myslím,že to tolik nebude.Pak dej vědět kkolik to je opravdu.Já první napouštění kýbloval.Hokna jak prase,ale vím kolik je vody,už pro údržbu akva.

vaku70
27.4.2011 20:09

To melanochromis : Michale, tak se snažím...:-))) Před tím než jsem lazuroval madla a zábradlí (než se zaprasím) , tak jsem zkoušel instalovat hadice do pozdí a čerpací hlavu do rohu, no a dal jsem písek. Ještě budu čistit péct jeden kbelík, ale pro tebe jsem to naaranžoval - viz. foto. To Venca : no nevím zda budu mít chuť kbelíkovat, podle chuti a práce o víkendu..:-)
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
27.4.2011 20:18

kbelikovli jiní,kbelikuj taky.:D

vaku70
27.4.2011 20:25

...mám 50L kanďák,ten dám na schůdky vedle aq a hadicí napustím - tak si to trochu ulehčím, zbytek - poslední 10-20L dogbelíkuju.

ondrášovi
27.4.2011 20:54

Mariane, pozadí je opravdu nádherné, moc se povedlo :-) A to Tvoje Michaeli je velká frajeřina :D Vypadá luxusně. Je vidět, že už máš pár pozadí za sebou, super..

sarka.x
27.4.2011 23:31

Mariane ty kluku zlata. Je to superrrrrrrrrrrrr. Tak to ma vypadat. Sarce dekuji za pochavlu, ale Marianova pracicka je mnohem lepsi a originalnejsi. Musim uznat, ze si o kus dal nez jsem ja. Opravdu moc povedene dilo. Sarku musim te take pochvalit. Neni mnoho zen, ktere by udelaly takove pozadi jako TY. Troufam si rict, ze ani mnoho muzu zde na webu nebo na sousednim akvamalawi.com nejsou tak sikovni kutlove jako TY. Tve akvaria a NANO je dukazem jaky mas cit. Ala to je ma ucitelka pres anglinu. Uz si pripravuji tahak.-))) Diky. Mejte se vsichni moc fajn.

melanochromis
28.4.2011 7:43

To Šárka : Díky moc opravdu. Pochvaly si od tebe cením. No když uvážím jaké jsem měl obavy...:-) To Michal : jsem rád že i tobě dělám radost. To ty jsi dál, až udělám tolik pozadí co ty, tak tě možná doženu...:-) Jak pokročím, tak opět foto-zdokumentuji...

ondrášovi
13.5.2011 0:41

Tak už plavou.... sice je tam zajíždějící osádka , ale pozadí je ok ( strach z tu podobného tématu - neutralizace ) do budoucna zvolím jiné zářivky, zadní je sera flora - proto ta fialová... No a ještě dodělat věci kolem - lišty a kryt ( plánuji staré trámy ) ... zatím je to neúplné...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
13.5.2011 0:45

...z boku ( kameny jsou tam teď naházeny ( ještě dodám jiné - lépe sladěné, a hlavně další anubiasy k modré stěně...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
13.5.2011 0:48

...no a na POMOCNICI nemůžu zapomenout...:-) P.S. Designové doladění- skalky a rostliny a topítko schovat samo přijde řada. Snd se líbí, tak jako mě. To vaku70 : čistý obsah vody - 500L.
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
13.5.2011 1:31

Mariane, pro mne je to bomba! Pozadi podle myho gusta - ne pres cely AQ (kdyz uz musi byt uvnitr) a od kamenu k nerozeznani. Jses borec! Tak at dela novy akvarium a ryby jenom samou radost Tobe i vsem okolo! (Jaky jsou rozmery?)

A+I
13.5.2011 5:30

Tak to je bomba.Luxusní výtvor.Velká gratulace a ať nenastanou žádné komplikace.Kolik jsi teda ubral,nepamatuju si rozměry. Tvl to je fakt krása.:D

vaku70
13.5.2011 8:45

Máš to pěkné, Pozadí přes půlku se mi vždy líbilo, asi to jednou taky takhle udělám. Já jsem zatím bez pozadí. Píšu hlavně pro to, že se chci zeptat, jestli ta zářivka Sera Flora co máš teď vzadu, opravdu takhle fialově osvítí to pozadí, nebo jestli ten foťák tu barvu takhle vytáhl a ve skutečnosti to není tak vidět? Vím, že si psal, že půjde pryč, ale zajímá mě to proto, že mi to přijde fakt hodně fialové oproti zářivce co mám doma. Teď chci kupovat jednu do druhého akva a nerad bych, aby to bylo takhle do fialova. díky

mcgogo - nepřihlášen
13.5.2011 9:44

bolo by dobre mat nejake volne miesto za akvariom, inak to za par mesiacov uz nebude modre, ale zarastene riasami.

rm2003
13.5.2011 10:29

To Alča : díky moc:-), to doufám že to bude dělat radost(taká dominantička na domku-naproti krbu)rozměry jsou 192x61x60v To Venca: Také dík:-), ubral jsem rovných 200L, takže jsem si nakýbloval 500 litříků

ondrášovi
13.5.2011 10:35

To mcgogo : opravdu je do fialova, mám ji se serou daylight-ta je vepředu, dneska je skusím prohodit(vyfotím), no a v autě si vezu dvě zářivka philips TL-D 58W - bílé ( dostal jsem je), tak ty také prubnu. Jen mě pořád štve ta spotřeba. Je pravda že budu svítit mnohem méně než doposud, nádrž je celkem nepřímo osvícená ( okno vedle je východ, fr. okno z druhé strany je na západ, je to terase pod stříškou, takže přímé světlo není, doufám , kvůli řase na skle) Poviměňuji zářivky-nafotím a dám porovnání sem.

ondrášovi
13.5.2011 10:36

To rm2003: nechápu proč prostor, na zadní stěnu ze schodečků dosáhnu, apropo, když mi zadní modrá nalepená fólie) stěna trochu zaroste, tak mi to vadit nebude...

ondrášovi
13.5.2011 10:45

Pozadí super,akorat by som vypichol že s tymi rybami si to zabil stary.Jestli sa dobre pozerám,tak v odpoveďi č.37 tam vidím iba jednoho,Trops bulu point,dal by so jich tak 30 a zbytok ryb by som daroval.Ku ostatnému osazenstvu sa vyjadrovať něbuďem.Čo na to pověš stary?

hr
13.5.2011 11:34

Já čet,že osádka je zajíždějící.Asi to bude pak jinak.No vana to je teda to kyblování bomc že.:D Nechci se trapné opakovat,ale mám teď pauzu,tak koukám na ty fotky pod lupou a fakt klobou dolů.

vaku70
13.5.2011 14:50

To hr: si vychytal,čo?! No jasne že tohle je zajíždějůca osádka, kterou jsem měl vo starom aq ( stěhujem se se na domček). Osádku buďěm rješiť - kdedža sa nádrž páči,tak aj osádka nebuďe hocijaký šupák. S diskocluben jsem řešil 3druhovku trops nebo i petráče. No starý,mám aj hoci inše starosti (vyčistit si Luisi tonove :-) ), tak ma nehaj. časom budě osádka kompletně vyklavírovaná!!! :-) Tvoj tatko řiťmus

ondrášovi
13.5.2011 14:55

To vaku70: Venco, teď právě jedu z práce na domek, povyměnuji a nafotím zářivky. Já se nechci chlubit, ale ve skutečnosti je to ještě hezčí ( ale to víme - foťák real nenahradí) - no fotil jsem to nakouslím 3G jabkem, takže i fota jsou horší. Jsem zvědavej na ty obyčejný zářivky. Pošlu, jak jsem psal i fota. Osádka je ze starého - bude tam dočasně. Jak na potvoru, mám ve studni tvrdou a plnou dusičnanů vodu. Musím řešit filtraci pro celý dům ( cca 35klacků) no a pak i tu můžem ladit osádku.

ondrášovi
13.5.2011 20:51

No už nechci prudit, takže krátce, šteloval jsem zářivky, a teď je tam 2x obyč zářivka - bílé kameny...no moc světla. Takže řešení úsporného osvětlení trvá...

ondrášovi
14.5.2011 0:17

Mariane az ted sem se dostal k netu a musim te hned pochvalit. Moc se mi to libi. Kloboucek smekam. Jinak jakou penu si pouzil?

melanochromis
14.5.2011 8:44

To melanochromis: Čau Majkle! Dík, pěna je nejobyčejnější - klasická, stavební na vyplňování otvorů oken atd. Padly 4ks - po 700ml

ondrášovi
16.5.2011 22:03

Finálový stav : dnes jsem přivezl a doplnil stejně barevné kameny, rostliny ( anubiasy jak na dně, tak i v pozadí ), mušle a ulity..... zbývá jen koupit vytouženou osádku...
3D pozadí - konečně doděláné

ondrášovi
16.5.2011 22:19

Je to paráda! Je vidět, že máš dobrej vkus a dal sis na tom záležet...

Kozlik
16.5.2011 22:57

Klobouk dolů Mariane, sladěné to máš parádně :-) Já bych to aq byla pořídila ještě větší :-) Co tam máš za ulity?Vypadají hodně dobře.

sarka.x
17.5.2011 10:25

Moc pěkné...:-)

pavelstruhalik
17.5.2011 11:59

To Šárka : mám tam 2 velké a 6 menších ulit - oblovky velké a pak jsou tam normální šnečí ulitky různých velikostí a barev. Jo a zapoměl bych nějaké z Chorvatska co jsme měli uvázané na takový s´ˇtce na zeď, tak jsem vybral co se podobalí těm z jezer.

ondrášovi
17.5.2011 20:46

Mariane - uzasne ! Vazne pastva pro oci ! Tak nekdy musim zajet ;)

lubnek
17.5.2011 21:32

To Lubor : v poho, dáme řeč v sobotu...i o osádce ( to bude aktuální v pěstírně ...:-) )

ondrášovi
17.5.2011 21:51

Patří vám mé uznání - hodně dobrý a povedený akva a ty dvě velké ulity jsou echtovní :-).

Jakub Štercl
17.5.2011 22:19

To all co se jim to líbí : děkuji strašně moc - opravdu mě to těší, teď jen si vybrat osádku ( napsal jsem na některé inzeráty a ještě uvidím na srazu, kde bude snad možnost také nějaké trops koupit )...:-)

ondrášovi
18.5.2011 14:30

fakt super práce - nádherně sladěné, počkám si v sobotu na nějaké rady ... doufám že budou i fotky s osádkou ...

rhymes
18.5.2011 14:37

Zdravím, tak jak nejsem příznivcem těchto plastik, tak tohle je jedno z mála pozadí, které mému oku lahodí, všechno ladí se vším. Jen ta barva světla na mě působí nějak fádně, jinak celkový dojem A+ , gratujuji. hezký den

Ladislav Čech
18.5.2011 14:42

To david : ok, není problém To Ladislav : souhlas - světlo - obyč zářivky. Na osvětlení také pracuji ( ledky vs. zářivky - cena, rozsah barev atd. )

ondrášovi

VLOŽIT ODPOVĚĎ