Je to Cichlasoma (Archocentrus) nigrofasciatus Kančík příčnopruhý albín?

Můžete mi někdo poradit co je to za rybu.Myslím si že je to Cichlasoma (Archocentrus) nigrofasciatus Kančík příčnopruhý albín Děkuji

awe64

9.6.2006 17:57

mno myslim ze to nebude kancik pricnopruhy, protoze ti maji protahle ocasni ploutve a tenhle kousek je ma zaoblene, i tvar mi nejak nesedi, je to neco jak ty hybridy z hornbachu co jim rikaji papousci ci co!!! no newim co to je, ale na pricnopruheho aůbina to nevypada, mel sem kdysi jednoho a ten mel takove nevyrazne pruhy.....cau David

M.M.
9.6.2006 18:32

no albin to neni, ti maji cervene oci.Jinak taky bych rekl ze je to spise nejaky zmetek se spatnou stavbou tela nebo nejaky hybrid z Hornbachu.No koukni na fotky jakou maji normalni nigrofasciatusy stavbu tela.

Tom
9.6.2006 18:38

no já jsem ten páreček koupil tady u nás v obchodě asi před rokem.Když jsem je kupoval, tak mi prodavačka říkala, že to ještě nemá jméno.A dnes mi tvrdí, že se jmenuje prý nějak Tofi Parot či co.Nikdy jsem to neslyšel a ani nenašel.Jediné co je tomu podobné, tak právě ten kančík příčnopruhý.Tak já už fakt nevím co to může být.Díky

awe64
9.6.2006 18:58

co je tofi nevim ale parrot = papousek takze M.M. na to asi kapl...je to ten smejd co mivaji v Hornbachu.No s tim parem bych si nebyl tak jisty ,myslim ze jsou to umele vypestovani neplodni krizenci...

Tom
9.6.2006 20:24

no to mám teda hroznou radost.Ale ten pár mám opravdu.Už se mě vytřeli.A mám jich zhruba tak 50.Takže mám 50 smejdu.No super.Díky za info

awe64
10.6.2006 11:34

neber to jako 100% , pokud se ti vytreli tak asi neplodni nejsou. Ja na americke cichlidy moc specialista nejsem tak doufej ze se jeste nekdo prihlasi kdo presne pozna co je to za rybu.

Tom
11.6.2006 20:22

No tak to je nejaka zahada, kdyby ty rybky mely trochu vice cerveny nadech, tak bych tady tvrdil, ze sem si na 100% jisty, ze to jsou smejdi z hornbachu, ale tak kdyz tvrdis, ze se vytreli, tak to je urcite neco jineho, protoze ,,papousci,, z H jsou neplodni jak rika Tom. Mno tak zkus zajit zase do toho zveraku a rekni at ti sezenou informace o tech jejich Tofi Parrot....jako je to nepravdepodobne, ale klidne to muze byt fakt nejaka novinka=)..zatim zdarec

M.M.
13.6.2006 21:52

Je to on K. Pří. ale Ksantericka forma nebo jak se to pise Je to Americka cichlida a chova se jako kazda americka cichlida koukni na moji

metalic
13.6.2006 23:30

Děkuji za info a za foto.Ted už jsem si jistý, že to je opravdu Kančík příčnopruhý

awe64
17.5.2007 10:29

Ta ryba na obrázku je kříženec samice RedParrot a samce albína kančíka příčnopruhého. Říká se jí Convict Parrot,nebo Jelly Bean Parrot (nebo Cichlid), nebo BubbleGum Parrot (Cichlid), protože se velmi snadno barví kvůli světlejšímu pigmentu, než mají klasičtí Parrot. Jsou menší než parroti a často jsou schopny plodných výtěrů.

sharon
17.5.2007 18:42

Kančík citronový?

Karl
17.5.2007 22:28

Cistokrevnej Parrot to neni, ti maji hodne zakulacenou hlavu a jsou osklivi! Posilam na ne par odkazu pro porovnani: http://parrotcichlid.com/ http://www.aquahobby.com/gallery/e_parrot.php http://www.aqualandpetsplus.com/Cichlid,%20Red%20Parrot.htm Ty jejich mladata prodavej do te akvaristiky, odkud mas rodice, snad si je budou od Tebe brat. Sharon ma mozna pravdu, koukni sem: http://www.kingdom-gospel.com/fish.html (fotky jsou asi v polovine stranky).

A+I
17.5.2007 22:46

Haha, to slovo cistokrevnej Parrot je samozrejme v uvozovkach, pac ten druh vznikl krizenim.

A+I
18.5.2007 0:10

Možná se to někomu nebude líbit, ale můj názor je ten, že tihle parroti jsou jen kříženci, hybridi, mutanti - prostě zmrdi, kteří vůbec neměli spatřit světlo světa. Nechci se někoho dotknout, ale tyhle zrůdy jsou vrchol nevkusu, obzvlášť ty různé růžové a oranžové formy s odulýma hlavama. Stejnou husí kůži mám třeba i ze závojnatek. Takové teleskopy, nebehledky, lví hlavy, bublinoočky (a já nevím co se ještě vyskytuje za netvory) by mi do akvárka nikdy nesměli páchnout. Ten problém se ale netýká jenom ryb, stejná situace je bohužel i u jiných zvířat. Lidi, vzpamatujte se!!! Vždyť čím dál tím víc přírodních forem je na samém pokraji vyhynutí, a my místo abysme se snažili zachovat čistý genetický materiál pro příští generace, przníme zvířata takovým způsobem, že už ani nejsou schopná se normálně pohybovat, nebo dokonce rozmnožovat :o(

RITCHI
18.5.2007 1:51

Toffi Parrot, je to údajně mix až tří druhů ryb. Stále ještě zjišťuji její přesný půvor, před půl rokem se o ní psalo údajně na německých net-stránkách. Je to prý novinka, neznámá, jakoby podřád Lovi parrot, ... stále ještě těžko říct
Je to Cichlasoma (Archocentrus) nigrofasciatus Kančík příčnopruhý albín?

Veana
18.5.2007 2:12

Sameček je světlejší, o něco větší, samička růžovější místy až do červena, oranžova. Mix Kančíka Příčnopruhého, Cichlidy Americké a Papouščí. Plodí často kolem 20 -50 rybek, většina přežije, pokud se neoddělí od hejna a pára snese další jikry, obvykle zůstanou do deseti kusů. Je to velmi živá a odolná ryba.
Je to Cichlasoma (Archocentrus) nigrofasciatus Kančík příčnopruhý albín?

Veana
18.5.2007 19:11

to Veana:Prosím, co to je Cichlida Americká? Dát sem fotky ryb z anfasu(čelem) je fakt skvělé k určení druhu. To, co popisuješ (barevně) jako samečka a samičku, se přesně hodí na albinotickou nebo xantorickou formu kančíka příčnopruhého. Stránek o nich je velké množství, třeba http://www.aqualandpetsplus.com/Cichlid,%20Convicts.htm, zhruba v polovině jsou páry.Samozřejmě jejich zbarvení můžou mít i kříženci kančíka s parrotem, protože geny kančíků jsou samozřejmě dominantní. To, co o nich píšeš, se přesně na křížence hodí, mají malé množství mladých, jsou temperamentnější než parroti, protože se vrací od mutanta k přirozenému tvoru. Lovi parrot je snad Love Hearth parrot s amputovanou ocasní ploutví a je to stará záležitost ze začátku 90tých let, jen u nás není moc k dostání. Označovat různé křížence a deformáty (nejen parroty) jako fantastické novinky mi přijde zcestné. http://www.kingdom-gospel.com/fish.html

sharon
18.5.2007 19:19

jsem přemýšlela jak přemýšlela a jediné, co mně napadlo v souvislosti s Tofi Parrot ja snad Toffee Parrot...karamelově zbarvený :-)

sharon
20.1.2008 16:19

ja bych stoprocentně řekl že se jedna o kančíka příčnopruhého..cichlasoma nigrofasciatum.....má sice robustnější tělo ale i ja sem měl takto mohutné samce....zdravim.....jenci

jenci
20.1.2008 19:46

Nevím co je tohle ale určitě to není Kančík příčnopruhý.Jediné co to muže být tak kříženec.Solidní chovatelé se tímto vůbec nezabývají, ale najdou se penězuchtivý blbci kteří skříží několik druhů a udělají z toho novej druh. Čímš samozřejmě ohrozí krevní linii ryb v ČR zlámat ruce za to

MM99
20.1.2008 22:23

Souhlas s MM99, C. nigrofasciatus to rozhodně není. Nejspíš mu v těle koluje část jeho genů, ale jak už tady říkal Tom, kančík příčnopruhý má úplně jiné proporce a stavbu těla.

RITCHI
12.2.2008 9:44

mam par kanciku v akvarku a vytreli se mi cca pred mnesicem a maj cca 1cm a ted se my zas vytreli .Mam ty cudliky tam nechat nebo dat do jinýho akvarka prosim poradte SNIPI.SNIPI@SEZNAM.CZ

MICHAL XXXXXXXX
12.2.2008 23:32

odebrat pryč jestli ovšem nechceš aby ti ty nové posloužily jako krmivo

MM99
24.4.2008 17:08

Tak tuto rybičku jsem si pořídil asi před půl rokem na výstavě v Ostravě. Přežila mi jenom samička. A ta klade jikry každý měsíc. Bohužel nemůžu sehnat samečka.... Při kladení a hlídání se nádherně vybarví do růžova s červenýmo skvrnami.

paaja
14.6.2008 0:49

je to kančík příčnopruhý!

bf
5.11.2008 17:53

Ahoj, já myslím, že to bude kančík citrónový...

Martin M.
12.1.2009 10:24

je to kančík,stoprocentně, chovám je již 12let ve všech možných variantách,které existují,takže jsem ho bezpečně pozal, je to zkrácená verze albína-samec

Sergej
12.1.2009 12:02

no tohle je 100% nějaký podělaný kříženec albíny jsem kdysi měl a mají jinou stavbu těla.

Turok
16.1.2009 10:56

taky si myslim, ze to bude papousek

Wandis
16.1.2009 11:07

Papouček to určitě není. Má úplně jinou stavbu hlavy a tlamka je také jiná. Posílám foto z Brněnské stálé výstavy ZOO, ul. Radnická.
Je to Cichlasoma (Archocentrus) nigrofasciatus Kančík příčnopruhý albín?

Ondrášovi
18.1.2009 18:24

a co kančík citronový....?papouch to neni....

tlamík
28.5.2010 13:34

ahojíík ja mam doma taky takové a co jsem si zjistila na netu tak to je na 9% cichlida papouščí a je úplně stejná jak ta tvoje a tyhle rybky jsou na 95% neplodné :D

ssss
17.6.2010 17:28

je to kančík příčnopruhý a dokonce albín já sama osobně je chovám takže vás mohu ujistit že to je ono.

miluse
17.6.2010 17:31

ve zveráči mi řekli že to je albín (knčík příčnopruhý albín)

miluse
17.6.2010 23:52

Miluše...Pokud je vaše reakce na tu první fotku z roku 2006,tak se mýlíte.na fotce sice nějaký albín je,ale o Kančíka příčnopruhého nejde ani náhodou.Zcela jistě jde o nějakého křížence,či nepovedenénoparrota. Nicméně vzhledem k datu,je nejspíš toto téma již pasé.

wladys
10.3.2011 9:28

No ty to rybky chovám už dost dlouho,a znich se kříží parrot.

Josef5
10.3.2011 11:22

není to náhodou nemo?Někde ve zveráku už jsem na to koukal.

vaku70
10.3.2011 12:38

tema z roku 2006 možná že už ta ryba ani neexistuje myslím tím živá

karpek
27.9.2011 19:37

Je to ryba, která se prodává pod jménem Cichlasoma sp. Nemo. Je to deformovaná ryba stjně jako parrot

Filip980
27.9.2011 22:33

jen doplním ryba bez pigmentů s černýma očima není albín , ale xantorická forma

Dvořák

VLOŽIT ODPOVĚĎ