námět pro náročné

Mrkněte na http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=3339&druh=3 To pozadí je moje práce .At se vám daří

hříšník

8.12.2008 18:08

To pozadi je fakt dobry povedlo se te,ale nebylo by lepsi schovat za pozadi saci a vypousteci trubky,nechci te kazit radost-je to jen muj nazor,momentalne taky na jednom pracuji urcite se taky pochlubim

Domimili
8.12.2008 18:26

Schování techniky by bylo jistě vhodné, nevím proč to majitel pozadí nechtěl nebo netrval na tom. Nicméně hříšníku dost slušná práce!

Míla
8.12.2008 20:33

Pozadí je opravdu super,ale té reklamy si tu už udělal dost.........aspoň to piš do jednoho tématu a nezakládej pokaždé nové. ;-o)

memeo
9.12.2008 14:05

pozadi pekne, ale ta technika venku to DOST kazi (rusi)

Jerry1
14.12.2008 12:46

Ahoj..super pozadí, chci se zeptat jakym způsobem je dělany?...polystyrén, XPS polystyrén, PU pěna?..pak epoxy a písek, nebo balakryl?...diky...

Foxinet
19.12.2008 22:42

námět pro náročné ....? :-):-):-) ...tomuhle říkám námět pro náročné - viz. foto co posílám ....
námět pro náročné

Ondrášovi
21.12.2008 10:03

JJ, máš se ještě co učit chvástale. Ale každý nějak, někde a s něčím začíná.

Rorejs
21.12.2008 10:13

Jenze Hrisnik s tim nezacina, pokud si pamatuju , tak to dela nejmene 2 roky a bohuzel skoro pokazde mu vsichni kritizuji viditelnou techniku. MOzna je to az koncovym uzivatelem, ale on jako vyrobce by si mel nejdrive omrknout akva, techniku a tak, pak navrhnout neco jako projekt a dotahnout dilo do konce. Mne osobne by takova prace stvala.Trapim se s pozadim a vysledek je polovicaty ...

Tom
21.12.2008 20:23

Nechci se hříšníka nějak zastávat,ale jezdit omrknout všechna akvária by bylo trochu náročnější jak časově ,tak i pro koncového uživatele i finančně.Koncový uživatel by měl mít představu jak to chce udělat s technikou.Ikdyž s mnoha názory hříšníka nesouhlasím,tak musím uznat,že dělá dobrou práci.Ikdyž by si mohl dělat reklamu spíše v inzerci nebo na místech k tomu určených.Zdravím.

wladys
21.12.2008 21:10

Nemyslel jsem omrknout osobne :-)) . Kdybych se ja do neceho podobneho poustel , tak bych urcite chtel znat majitelovu predstavu jak to ma vypadat a urcite bych po tolika zkusenostech s tvorbou pozadi jako Hrisnik, otazku techniky resil jako prvni. Nechat nafotit soucasny stav akva s technikou prece neni problem. No pripada mi to proste i kdyz slusna ale polovicata prace . Na druhe strane je to blbost majitelu , ze si tuto podminku nedaji hned pri objednavce zhotoveni.

Tom
23.12.2008 9:18

Mít v nádrži (mimochodem opravdu velmi pěkné, až na to dno) nacpané mbunami společně druh C.gibberosa (frontosa) je opravdu námět pro náročné. Už slyším: jak se jim tam líbí a jak jsou v pohodě...Zdravím

Miroslav Kraut
23.12.2008 22:06

Pane Kraut - toto téma bylo a je o pozadí,takže to jsem měl na mysli.No a jinak jsem se dočetl že Frontosy se mohou chovat v nádržích s velkými mbunami. Samozdřejmě to skýtá různá opatření - viz. krmení apod. Neberte to jako že to tu doporučuji. Bohužel teď nemám čas ten článek najít na netu, ale řekl bych že to není ojedinělý případ. Také jsem si toho hnedle všimnul, no ale po přečtení článku o frontozách a tohoto fota jsem již dále nenamítal, také proto že to je i můj případ :-)

Ondrášovi
24.12.2008 10:49

Nemůžeš to ale dávat za vzor. To, že takovýto chov lze, tak to je jiná věc. Spíš to vypovídá něco o majiteli, že mu záleží víc na barevnosti akva nez na samotných rybách. Frontosy jsou celkem klidné ryby narozdíl od malawáčů. V takovémto soužití bude vždy jedna strana utlačovaná (je jasné která). Mě se kombinace tanganiky a malawi už jednou velice vymstila...

Ondra
24.12.2008 12:05

Jezisi podivejte se na to akva jako celek ! Jde o celkovou kompozici ne o malichernosti co plave v nem ! Slo o ukazku akva a pozadi , to je opravdu jen pro narocne.

Tom
26.12.2008 10:01

Je a je to moc hezké, to je samozřejmé, ale já jen reagoval na Ondrášovi....

Ondra
26.12.2008 19:03

Ondro ale ja myslel tu fotku od Ondrasovi. Bez ohledu na to co v tom akva plave , je celkova kompozice suprova.

Tom
26.12.2008 19:21

ano taky si myslim, ze to jako celek vypada skvele, navic ani neni videt, kde to vubec konci:)

Troph3us
31.12.2008 7:43

Pro Tom: no vidím,že je to tady fakt demokratický. Pokud Ondra napíše, že se mu taky nelíbí osádka, hned mu někdo odpoví mlč to není o rybách ale o pozadí. To je fakt paráda. Souhlasím s tebou Ondro. To akva je fakt pěkný na oko-už jsem to taky napsal nahoře v závorce. Ale akvárko je VŽDYCKY o rybách v něm a o pěkném pozadí jde až potom. Ještě o té malawi s gibberosami: ano je to možné-nikoli však ideální. Větší stříbrné druhy z malawi(tzv.utaka) mají podobné potravní nároky jako gibberosy. Klasická mbuna vhodná ale rozhodně není. Z utak jsou pak vhodné spíš klidnější méně teritoriální druhy jako např. elektra, phenochilus apod. případně větší aulonocary. Ale vždy je to jen kompromis z nouze. Gibberosy se skutečně cítí nejlépe v jednodruhové nádrži. Zdravím.

Miroslav Kraut
31.12.2008 9:55

To neni o demokracii, ale o koze a o voze . Puvodni vlakno pojednava o POZADI . Ondrasovi hodili obrazek POZADI a tady se resi jak je to akva spatne z hlediska slozeni ryb... No nic, preji kazdemu akvaristovi hodne stesti pri vyberu vhodne osadky do sveho akva , at se tady pak nemusime tak nesmyslne prit .

Tom
1.1.2009 11:18

Tak já už tomu ale vůbec nerozumím...Pan Kraut jen podotkl, že se mu nelíbí složení ryb a hned je tady nesmyslná debata o tom, jestli se sem tento názor hodí, nebo nehodí...Kolikrát se stane, že diskuze sklouzne na trochu jiné téma...Nevím čemu se tak urputně bráníš Tome...

Ondra
1.1.2009 16:50

moc se mi totiz nelibi Hrisnikovo vychloubani polovicatou praci ( neni to tady poprve) a kdyz sem Ondrasovi hodili fotku pozadi nesrovnatelneho s Hrisnikovym, tak byli zkritizovani ze v tom akva plavou giberosy. TADY je to o koze a o voze. Nelibilo se mi to naproste prekrouceni tematu. Ale ukonceme to , z nasi debaty se Hrisnik stejne nepouci jak se nepoucil z zadne predchozi.

Tom
1.1.2009 23:03

Prosím jak jde otevřít fotografie vašeho akvárka nejde nám to díky.

mates
1.1.2009 23:23

Nevim, koho se vlastne ptas. Pokud Ondrasovi, tak jen kliknes na tu fotku. Jestli se ptas hrisnika, tak to je na teto website: http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=3339&druh=3 Je tam pod sebou nekolik fotek, ale jedna se porad o to stejne akvarium. Kliknes na fotku - zvetsi se. Kliknes na ni znovu - zmensi se :-)

A+I
2.1.2009 9:01

...já jen pro úplnost dodám,že ten Hříšníkův odkaz http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=3339&druh=3 se musí nejdříve zkopírovat(ctrl+c) a pak vložit(ctrl+v) do řádku nahoře.

wladys
2.1.2009 20:58

Zdravím všechny, po pauze- byli jsme na horách se sklouznout a už jsme zase doma. Tak ještě jednou všem přání do nového roku - ať nám plavou. Jinak zdravím Toma - pochopil co jsem tím myslel a vše přesně napsal, takže bych ho znovu citoval, já jsem už nemohl reagovat - na horách jsem nebyl ve spojení.

Ondrášovi

VLOŽIT ODPOVĚĎ