bude to fungovat?
co myslite mužu dát k sobě Labidochromis hongi a fryeri iceberg? bude to fungovat?
olda.
u mne fungovalo bez problemu(i kdyz jsem nemel primo iceberg). Fryeri a hongi mezi sebou bezkonfliktni. Spis byly sarvatky vnitrodruhove u fryeri, chce to více samců.
12.2.2013 13:28
Spíš bych řešil potravní nároky a ty jsou odlišné. Já měl tuto kombinaci spolu s jinými rybami a nefungovalo to. Všechny mbuny šli pryč a nechal jsem si jen hapsky.
12.2.2013 13:34
tak to jiste souhlas s č.2, samozrejme to ma jiste ale V 500L akva jsem mel 5druhu mbuna. Sciaenochromis fryeri jsem mel jako regulatory poctu. mbuna se mnozi jako mysi, tedy aspon me se mnozili ukrutne rychle. Takze potravni naroky frierek byly v pohode.
12.2.2013 14:28
že sa pýtate to je samozrejmé že to bude fungovať-a teraz položím otázku ja na slovensku som kupil hongi za 7eu-poznate aj lacnejšie
12.2.2013 14:52
já jsem měl jednu za 25 kč :)
12.2.2013 15:21
jj taky 25kč a nádherný.
25 korún českých??? do pekla tak to je cena.Ja som jednu 2cm kupil za 7 eu
12.2.2013 22:01
Tak to si poriadne zo sebou vydžubal,ale pozor asi si kupoval hongi Sweden,od chovateľa z Bytče,alebo sa mýlim?
12.2.2013 22:59
Chlapy mrkněte na netu na fotky jak má vypadat hongi a pak pochopíte proč máte kus za 25kč
12.2.2013 23:01
jinak labidochromis je všežravec,žádný vyložený řasožrout,takže by se dal chovat s těma frajerama.
13.2.2013 12:22
pre Nawicichlid-to ako vieš presne-som ich častý zákazník-aký je rozdiel medzi klasickým hongim a swedenom?
14.2.2013 12:43
a čím nejlépe krmit? už mám doma aji icebregy, když tam byli hongi sami krmil jsem sera vipan a 3x týdně cyklop. můžu u toho zůstat?
14.2.2013 13:48
Miran nesouhlas mám labidochromis hongi super red top od L.Bajera a vypadaj tak jak maj vypadat a za 25kč .
14.2.2013 14:10
A tvrdit kvúli nízké ceně že stojí za ho... bez fota mě přijde zvláštní.
14.2.2013 14:24
Já mám taky Hongi od L.Bajera a jsou bezva.Jestli bude dneska čas,tak hodím foto.
14.2.2013 14:25
pravda salatos-zvyknú byť rôzne odrody
14.2.2013 14:39
Mám takovou myšlenku zda ti vysvětlovat pojem jak má vypadat ryba nebo co je to za ryba.Ty píšeš, že jsi zakoupil u Luboša red top ale ten slovenský šuhaj ani netuší, co kupoval!!! To je jako bys chtěl srovnávat luxusní BMW řady 7 a ojetou škodovku Octávia. proč myslíš, že pánové Bajer a Šípek mají takové cenové rozpětí oproti panu Fuljerovy??? Nevíš, ale debatovat budeš. Tak ti doporučuji nasednout na vlak možná ho bude řídit pan Šípek bez urážky k jeho osobě anebo řekni panu bajerovy ten tam jezdí, ať tě přibere sebou a uvidíš teď to přijde. Ten kurevský rozdíl. Jelikož se jedná o úplně jinou rybu, než o které tu vedou diskuze. Zde ti dám odkaz, aby jsi příště ušetřil těch trapných dohadů o čem jsou ryby: http://www.akvariumonline.sk/labidochromis/5869-labidochromis-hongi-sweden.html A panu Matom doporučuji, aby raději zalezl do Vysokých Tater, než mu přijde obsílka od právníka za poškozování dobrého jména firmy. Jelikož co on napíše to smrdí průserem. Myslím, že jak dojedeš do Bytče tak asi odejdeš s nepořízenou. Tímto bych chtěl vyjádřit pouze politování nad tím, jak lidé dokáží zde lhát a podvádět. Každý ať si to přebere po svém podle svého vědomí a svědomí. Už jednou zde byl konflikt ohledně těchto ryb Alias LuboX Miran.
14.2.2013 14:53
Jasný beru on má l.h.sweden a já l.h.super red top ,ale to nikde nepsal a já pouze odpovídal že mám hongi red top za 25kč a pro mirana jsem psal že vypadaj stejně jak ty na internetu ,ale nic víc.
14.2.2013 15:03
můžete mi někdo poradit s mojí otázkou ohledně krmení. děkuji
Pro Salatos. Za 25,- Kč to je drobná mince 1,-€ co zbyla z dovolené v peněžence v sekci drobných jsi pořídil rybu. O kvalitě nehovořím. Psal jsem v jiném tématu, jak Češi si podkopávají nohy, ohledně peněžní hodnoty živého tvora. Ještě, že nejsem Čech. Ale já osobně bych pochyboval o ceně, když u naších sousedů se tyto ryby prodávají za http://aquahaus-gaus.de/shop/article_514/Labidochromis-hongi-red-top-6-St%C3%BCck%2C-4-6cm.html?sessid=G0bHGdm9EM2ku9vU0Dwr4Vw2YVNI6ysyNsQq9ylgq3BsQjjNyjzO1cMsRDtAbkOE&shop_param=cid%3D492%26aid%3D514%26 Promiň není to osobní pouze uvádím skutečné věci.
14.2.2013 16:55
klasická mladá Hongi za 25 Kč,foto není moc kvalitní ale stydět se za ni nikdo nemusí
14.2.2013 17:38
Sony12345: takhle vypadaji aji ty moje za 25kc :)
14.2.2013 17:58
Samozřejmě hongi-sweden,je jiná liga,to uznávám.Ale dělat ryby pro normální lidi neni nic špatnýho.Mě taky sere,že se piplám s rybama a pak to chtěj lidi obrazně nejlépe zadara.Když se podivám na náklady,voda,proud,čas nepočitám tak mi to sotva pokreje náklady.Dělám to proto,že mě to baví.U pana Fujlera sem zatím nebyl,ale chystám se tam.Pak budu hodnotit jestli se ty ryby za éčka pro mě vyplatí,či ne.Každopádně pokuk to bude dobrej.
14.2.2013 18:15
Pietro já ti rozumím něco podobnýho jsem zažil s kaktusama pěstoval jsem rody astrophytum ,ariocarpus.thelocactus člověk se s tím piplal roky a pak to na burze prodal za pár korun a v německu se ty samí rostliny prodávali za horentní sumy,ale tady u nás se to prostě už nevyplatí a ceny jsou strašně nízkoa asi si to fakt děláme sami.
14.2.2013 18:28
Němci mají nepatrně jinou životní úroveň..Kolik jim zbude z výplaty na rybky a kolik nám? Všechno mají nákladnější a polemizovat nad kvalitou a cenou je poměrně složité..
14.2.2013 18:54
Klidně napiš sony, od koho je máš, o kvalitě se tu nebudu s nikým dohadovat, viděl jsi je naživo, kdyby se někomu nelíbili, brát je nemusí. Jen říkám, že ty mají asi 4 cm, 25 kč,- je standartní cena za tyto ryby, jelikož jsme bohužel v Čechách. Kdo o tom pochybuje, ať jede jinam ;) Kdo viděl dospělý moje mláďata od L. hongi, tak posoudí sám. Jinak pořád tady děláte se Swedama, jak jsou naprosto jiný, ale cenově byste je házeli do jedný lajny? Myslím, že další komentář není třeba, ať si o kvalitě svých ryb každý zamete před svým prahem.
14.2.2013 18:57
Zajímalo by mě osobně, kdo viděl hongi red top zbarvené jako na odkaze od pietra, ach ten photoshop se dneska sere všude :)) Pokud cche někdo tvrdit, že ano, poprosím o foto...
14.2.2013 18:58
tak třeba se dočkáme doby, kdy nám sklenáři budou slepovat akvária včetně materiálu za 45 kaček, firmy vyrábějící akvarijní techniku se slitují a budou prodávat externí filtry za desetikoruny, jen aby se chudáci Češi mohli věnovat akvaristice, tady je totiž úplně jiná životní úroveň a proč by se někomu měli vracet náklady spojené s výrobou či odchovem....... Známý prodává ryby v Hornbachu a prodejnost ryb tam rozhodně není malá. Každý kdo tam byl asi ví, že ty ceny jsou minimálně trojnásobné. Prostě si ceny ryb znehodnocujeme sami. A možná i proto se množí pseudochovatelé co si za kilčo koupí dvě modré a tři žluté
14.2.2013 18:59
Ještě doplním, že odkaz jsou hezčí hongi jak Sweden, tak proč jen 5,83 eur ????
14.2.2013 19:06
č. 10, doporučil bych se podívat, mirane, co píše Imro na odkaze od pietra. Zkopíruji : Potrava: riasožravec Jinak samozřejmě souhlsím se všežravcem. Jinak mě baví, jak hodnotíte ryby, jinou formu ryby ... Jinak dnes se nevyplatí ryby kupovat jinde, než na Moravě, všude jsou jinak pakvily ;)
14.2.2013 20:27
V Hornbachu kupuje ryby jen idiot.
14.2.2013 23:16
Lubore nevšiml jsem si,že by někdo tady říkal,že na Moravě se dělají nejlepší ryby.To jen váš mylný dojem.já jen říkám,že pokud by dotyčný viděl jak vypadá odchytová klasická hongi,tak by pochopil,proč za tu svoji zaplatil 25kč,je to úplně jiná ryba,tak jak se tu již několikrát probíralo,že ty ryby jsou tu již několik let stejné.A hlavně se tu podivovali druzí,že někdo zaplatil za hongi 7euro,když oni jí mají za 25kč,aniž by se zeptaly co je to za rybu,jaká generace.Ják říkám,je to každého věc,za kolik co prodává,jestli jich prodáš 1000,je mi jedno,já přeju každému.A jestli si někdo kupuje ryby v Hornbachu,a´t kupuje,je mi to taky srdečně jedno.
14.2.2013 23:41
v případě sweden je snad zcestné mluvit vůbec o odchytovych rybách. Nemám odchyty, ale za své hoNgi se rozhodně nestydím. Ono ty Sweden je kapitola sama pro sebe,do který se raději napouštím,nemám na to čas. Tak si pozvedejte svoje ega, nemám s tím problém.
14.2.2013 23:51
já furt nechápu co tu pleteš nějaké sweden?bavím se o klasické hongi.pokud někdo bude mít wf rybu,tak její odchovy nebude prodávat za 25kč,proto my příjde divný váš argument o stanovení standartní ceny,ale je to váš boj,který jde mimo mě stejně jako váše nářky.hlavně ať jsme zdraví.-))
15.2.2013 0:32
Sweden tady začal pietro. To nářky nejsou,to mi ver. Za mě už vše..
15.2.2013 9:51
Kdybych měl potomstvo odchytových ryb,tak je za tuhle cenu taky nedám,to je radši sežeru doma na másle.Třeba něco takového seženu v Bytči,nebo někde jinde a pak bude cena uplně jiná.
15.2.2013 10:49
K cenám ryb si dovolím z pohledu kupujícího: cena ryb je opravdu podstřelená, když dám třeba za 500l nádrž min. 6 až 8.000,-, za techniku dalších 6 až 8.000,- je divné dát za to nejdůležitější - za ryby - 1250,- (25,- x50 ks)...při vyšší ceně je i větší šance že se k nim kupující líp chová a víc přemýšlí co bude kupovat.
15.2.2013 12:51
Rozhodně se vám nechci plést do vaší zajímavé Švédské trojky, ale mám takovej dojem, že i kdyby si Lubor koupil divoké hongy tak by jejich potomky bouchal dál za těch 25,- možná 35,- a to není žádné kurvení cen, ale klasická obchodní strategie. V jednom případě se o něm lidé doslechnou že má pěkné ryby za bezkonkurenční ceny a budou nakupovat u něj. On si tak může zlikvidovat svého konkurenta, kterej prodává rybku za 150 kč, ale oproti Luborovi jich zase tolik neprodá a ve finále když nebude chtít krachnout sleví nebo se obrátí na výkup, kde už mu vysvětlí jak je to s cenou. A nebo kdo je chovatel a chce drahé kvalitní chovné WF hejno a bude prodávat za rozumné ceny jako Lubor, své zákazníky mít bude a náklady se mu taktéž vrátí. Kdo je fanda hobby chovatel a chce také WF tak má možnost, ale řekl bych za většinu hobbystů chovatelů, že se spokojí s těmi levnějšími F1 atd, které pořídí za lidovku u pana Bajera nebo jiného chovatele, kterému stačí že nemusí pršet stačí když kape. Mimochodem ještě jsem si nevšiml, že by se tu Luboš vyjadřoval v poslední době na téma zkurvené cena a podobně. Zřejmě to bude tím, že je to jeho koníček a ne hlavní příjem a tak mu to kapání stačí na jeho hobby a ještě s toho je i něco možná navíc, nevím. Každopádně vím, že peníze se dají vydělat nejen předraženým zbožím, ale i zbožím se stejnou nebo podobnou kvalitou levnějším, které je prodáváno díky své ceně mnohem víc než to dražší. Hallå.
15.2.2013 15:25
Radku to je velmi divná strategie,když si pořídím odchytové ryby,které stojí +- kus kolem 300-350kč kus těch klasických mbun a pak to tu budu pálit za 25-30kč,abych si tu vytvořil velice rychle konkurenci.to bych byl špatný obchodník.je to taky moje hobby,živí mě moje povolání,ale neznamenáto,že tu budu prodávat odchovy wf ryb nebo f-1 za 25kč,a ještě to omlouvat tím že bohužel žiju v česku,to nikdy.Co se týče výkupu,je to relativní,protože jde o to jaký materiál máš,a jestli se obrátíš na výkupce ty a nebo ti napíše on sám,že má zájem o tvé ryby.proto říkám,že je divné hlásit,že standart za mbunu je 25 kč-je to hloupost.jinak by to vyznělo,kdyby se řeklo je to akvarijní populace cena se pohybuje kolem 30kč,ale určovat tu standart si myslím,že není dobré.
Mirane, ty si myslis, ze vykup zajima vic kvalita nez velikost a hlavne cena?
15.2.2013 15:42
No co jsem měl teď,možnost poznat tak asi jo,všechny ryby co jsem měl v nábídce tak odjeli do anglie,za cenu,kterou jsem měl v inzerátu.Žádné smlouvání,žádne sklepávaní cen-zaplatili vše i Kurýra.už mám objednávku na příště,prostě napsali,že chcou vidět moje ryby,přijeli,vzali vzorek,napsali,kolik čeho chcou,vše zaplatili a jeli.Ale asi je výkupce a výkupce,nevím.
15.2.2013 15:52
Mirane já napsal jenom to jak to vidím. Pravda mohl jsem to ještě trochu rozvést:-))) s tím problém nemám. Každopádně ano, je to jak si napsal ale... Každé zboží má svého kupce a je už na dotičném prodejci za kolik bude prodávat. Jestli jeden ze dvou prodejců se stejnou kvalitou ryb bude koncovému zákazníkovi prodávat za 25,- a ten druhý za 50,- (ber to jako příklad), tak ten dražší to bude moct za nějakou dobu zabalit bo neutáhne provoz a tomu levnějšímu se vrátí jak náklady, tak utáhne provoz a možná zbyde i zmrzlinu. To nejhlavnější však pro něho bude, že mu dál zůstane jeho oblíbená trucovna z cca 2000-5000 tis litry a on se bude moci ukájet pohledem na své pestrobarevné slizké potěšení. :-))))
15.2.2013 15:56
Ještě dodám, že oba zmiňovaní pěstitelé by se nacházeli ve stejné lokalitě kraje a to je ta konkurence o které sem tu psal. Takový postup může být i klidně záměrný na likvidaci toho druhého a první předtím levnější si potom co se zbaví konkurenta, klidně bude moct cenu upravit o nějakou tu pětku výše a těch zmrzlin si tak potom koupit víc.
15.2.2013 15:57
Tak to je klasické lidové rčení,že každé zboží má svého kupce.A je to logické,ale já sám říkám,že je to každého věc za kolik co prodá.Jde mi jen o to,že někdo řekne nebo razí názor,že standartní cena za mbunu je 25kč.to je omyl a je to zavádějící.
15.2.2013 16:00
Tak v tom se shodnem to je hovadina. Jasné je že někdo umí svoje zboží prodat lépe jiný méně výhodně a to jsou další rozdílné, ale důležité faktory úspěchu na trhu.
15.2.2013 16:18
Mirane, tak to gratuluju, ja kdyz chci, aby se vykupce nebo zooshopak, ktery koupi ryby, prijel podivat, tak bohuzel nema nikdo cas, funguje to privez ryby a hotovo. Je to skoda.
15.2.2013 16:28
Napsali sami na můj inzerát.byl sem celkem překvapený,a myslel sem,že si ze mě dělá někdo srandu.každopádně nejlepší by bylo si to tam vozit sám,že,ale nikoho tam neznám,dokonce psali lidi ze Srbska a Chorvatska,ale tam je problém s dopravou,říkaly,že v létě se zastaví.tak uvidíme jestli bude dobro došly na Jadran.
15.2.2013 16:51
můžete mi někdo odpovědět na č.12 Děkuji mnohokrát
15.2.2013 16:57
Myslím,že jo,já krmím cyklopem denně.pokud chceš zůstat u sery tak můžeš přidat třeba i sera san,občas mraženou artemii.základ je hlavně udržet vodu v kvalitní úrovni.
15.2.2013 17:45
K těm výkupcům, u mě byli poláci. Odpověděli na inzerát na i-fauně. Nevěřil sem že dorazí, ale přijeli. Bez smlouvání nakoupili vše co jsem nabízel. Asi opravdu není výkup jako výkup.
15.2.2013 19:24
Mirane, ke mně stabilně jezdí poláci, maďar , občas dorazí i Němec. Je fakt, že němec bere ryby dráž a je spokojenej. Jinak laskavě nepleď dojmy s pojmy, jasně jsem napsal, že nemám WF hongi, takže tvoje věta, cituji Radku to je velmi divná strategie,když si pořídím odchytové ryby,které stojí +- kus kolem 300-350kč kus těch klasických mbun a pak to tu budu pálit za 25-30kč,abych si tu vytvořil velice rychle konkurenci. Je pouze výplod tvé bujné fantazie. Logicky F1 a F2 se prodávají dráž, to samozřejmě prodávám i já dráž. Ovšem hongi mám ani nevím jakou generaci, jsou ale pěkný, ta cena mi přijde optimální. Hongi je naprosto běžná ryba v ČR, tak mi vysvětli, proč je za 4 cm 25,- moc, když tvůj kolega prodává velmi kvalitní ryby za 45,- a ještě ve větší velikosti? Velmi raritní ryby v ČR dokonce za 80,- ? Přiložím inzerát : Astatotilapia latifasciata (Regan, 1929) - 5-7cm cena 45,-/ks Mám také Astatotilapia latifasciata - přírodní mutaci -Black Rare 5-6cm: cena 80,-/ks. Rarita v Čr !!! Tak mi sakra pověz teď, proč se raritní ryby, téměř ve dvojnásobné velikosti prodávají za 80,- a jiné ryby 5-7 cm za 45 ,- Opakuji, že hongi je v Čr naprosto běžná ryba, kterou má téměř každý malawi chovatel. Jinak mě tvoje teorie opravdu baví. Koukal jsem na Váš nový web, už se nedivím za ty reakce. Ahoj
15.2.2013 19:37
Lubore,prosím tě přečti si pořádně debatu mezi mno a Hr.Vůbec to nebylo o tobě,bavili jsme se hypoteticky.uvedl příklad tebe,já jsem mu dal za příklad sebe.Jsi vztahovačný jak modelka.Vím,že nemáš Wf ryby ani F-1 máš normální akvarijní populaci.Jen tady neurčuj nějakou standartní cenu mbun.co ty prodáváš za 25kč,někdo prodává za 100,protože je to třeba F-1,normální člověk,který se v tom neorintuje si pak může myslet,že není rozdíl mezi těmi rybami,ale bohužel je.Na dotyčnou rybu se zeptej Pietra,ten ty ryby má a rozumí jim,nechápu proč se na to ptáš mě.chovej ryby,přeju ti,ať jich prodáš milion,ale neurčuj tady nějaké standarty,o to jde,už to chápeš?A neměj furt pocit,že vám někdo ubližuje,mám svůj byznys,chováme,úplně jiné ryby než vy,jen nás zarazilo,že jste schopni si nastahovat fotky z cizích webů a ty vydávat za své,to je vše.
15.2.2013 19:41
mirane, muzes napsat na koho miri tvoje posledni veta, aby jsme si to treba s luborem nevztahli na sebe?:)
15.2.2013 19:46
Tome musím ti to připomínat?řeknu jen iodotropheus to stačí,dál to nebudu tady rozebírat.je tito jasné?
15.2.2013 20:20
mirane,ta věta byla jasné na mě,nehráj tu teď ty vaše obvykle auty. Mám i WF ryby,mám i F1 ryby,kde mláďata prodáván samozřejmě dráž. Tyhle hongi nevím jaká je generace,prodáván za 25,pokud s tím máš problém,jdi k doktorovi. Vím proč neodpovís,protože nevíš. To mi stačí,čaj
15.2.2013 20:25
Poslouchej Luboši. Já o svých rybách nemám pochyby. Pokud tobě leží v žaludku to, že mám doma raritu tak se zastav a možná ti dovolím se podívat. Mám ryby, co nikdo nemá a nechlubím se tím. Příště mi zase napiš, že něco potřebuješ. Pošlu tě rovnou do P………. . Já ryby mám pro jiné účely než ty!!! Netřepu je pro zisk. Mám jedno akvárium ne 5000 litrů jako ty. Mrzí mě, že jsi došel až tak daleko. No bohužel ukázal ses plné kráse. Prostě se smiř s tím, že mi to zde děláme jinak. Přeji ti hlavně zdraví. Už mi nemusíš odpovídat. Já nestojím zde debatovat a tak marnit svůj čas.
15.2.2013 20:26
nevím co tu furt rozjíždíš,bavili jsme se spolu o klasické hongi!!!co máš za wf nebo f-1 je mi fuk,pochop to,nemusím nic házet do autu a s normální diskuzí nemám problém.
15.2.2013 20:32
Polibte mi prdel!!!!
15.2.2013 20:34
kurde Lubore,žádné usmiřování nebude,ale jestli napíšu já tak myslím sebe,a když budu chtí něco adresovat tobě tak to napíšu směrem k tobě.Tak nevytvářej,žádné dedukce,protože je to nesmysl.
číslo 58 jsem nepsal já, zase nějakej chytrolín ...
15.2.2013 21:20
pietro, první jsi napsal ty o mým rybách, že je to prakticky šmejd, divíš se té reakci? Kam jsem zašel já? No to snad ani nemyslíš vážně.... Podívej se na vaše reakce a zamysli se ... Stejně jste mi nikdo neodpověděl, na co jsem se ptal, tož je mi jasné, proč. Tak jsme si to pěkně pověděli kluci a teď se zase budem věnovat něčemu jinému.
15.2.2013 21:24
a na co přesně jsme ti měli odpovědět?
16.2.2013 23:20
Docela mě překvapilo v č.17 v odkaze na L.h.sweden, že se tyto ryby mohou chovat v akváriu od 150 litrů. Cituji: Akvárium od (l): 150. Myslím, že takovýto údaj na stránkách špecialistu na chov afrických cichlíd, je přinejmenším nešťastný. Neustále se tu omílá, že malawské cichlidy by se měly chovat v akváriích o objemu minimálně 200 litrů (spíš víc) a pak se tu dozvíme takovouhle chuťovku. Pak se tu nemůžeme divit těm neustálým dotazům, že...