Kandidáti na prezidenta

Dnes je tu nějak smutno a pusto, tak alespoň něco málo z minulých dnů. http://youtu.be/5903vnl88io

hr

28.1.2013 13:37

Ja ti moc diky za ten odkaz. To byl nejlepsi odkaz co kdy tady byl. Tak jsem se dlouho nenasmal.

melanochromis
28.1.2013 16:07

No to je sice hezký, ale výsledek voleb zas taková sranda není :-(

supina nepřihlášen
28.1.2013 17:09

Já jsem s výsledkem spokojen. Spíš bych řekl, že bude sranda celých 5 let. :o)

wladys
28.1.2013 21:53

Vysledek voleb me neprekvapil. No a souhlas s Wladysem. Sranda (páni redaktorové), ta jistě bude.

ondrášovi
28.1.2013 22:51

ja nevim, ale nejulhanejsi a nejsprostsi z politiku se stal presidentem, to me jako sranda neprijde. Pravda ale je, ze vyber byl hodne mizerny. Tak zase k radsi k rybam:)

Troph3us
28.1.2013 23:38

Troph3us.....ber to z té lepší stránky. Horší než Narcis Klaus nebyl z té sqadry nikdo, takže jedno bylo před volbama jisté....nepohoršíme si.

wladys
29.1.2013 8:21

Když čtu příspěvky 3+6, tak se jen utvrzuji v tom co vím již dávno. Tenhle národ si ani lepšího presidenta nezaslouží. Je mi z toho smutno. HD

Hynek Dařbujan
29.1.2013 9:06

Souhlas s odpovedi c.7. Ale ja bych tu politiku vubec nemichal, protoze to smrdi minimalne hadkou. Kazdy ma sve nazory. Tady nam jde o ryby.

hansjochen
29.1.2013 11:13

No prave, jde o to aby na ty ryby vubec bylo ... Ja souhlasim s Melanochromisem, protoze u toho videa jsme se taky poradne nasmali :-)))) . My jsme tak trochu sledovali kampan poslednich dnu a i kdyz by nam to mohlo byt jedno, tak neni a dopadlo to naopak nez bysme chteli. Stejne tak ale i tady u nas :-( . Kdyz jsem se sla pak podivat na internet jak dopadla v CR volba, tak mne zaujal jeden slogan: Narod, ktereho nejctenejsi tiskovina je denik Blesk, si zvolil sveho presidenta. A na mnoha lidech bylo videt zklamani.

A+I
29.1.2013 11:23

Berte to tak,že si to zvolili lidi sami.Ne jiní kašpaři,kteří se tam drží od převratu,a snaží se aby se nepřišlo na všechny ty kouzla co tam předvedli,všichni od Klause počínaje až po Zemana konče.Když se dívám jak to dopadlo,tak je to úplně fuk,ale beru to,že Zeman není na tolik senilní a rozumím jeho češtině.Prezident nemá takovou moc,jako třeba v Rusku aby něco ovlivnil,je to spíše za zásluhy.Každopádně co je jisté,je že jdeme dolů neustále jak ekonomicky tak politicky.A jestli někdo volil toho nebo toho je mi úplně jedno,hlavně že šel a dal svůj hlas.je to jeho svobodné rozhodnutí,tak aspoň něco:-))

miran
29.1.2013 12:00

Demokratické je také nejít volit. Udělal jsem to tak, protože jsem si prostě nevybral. Hlupáci, to měli jednoduchý. HD

Hynek Dařbujan
29.1.2013 12:42

v podstate to bylo jako jindy o volbe mensiho zla... a z tech poslednich kandidatu si clovek fakt tezko vybiral, klonim se nazorove hodne k tomu co tu napsal p. HD jinak teda at to trochu odlehcime http://www.youtube.com/watch?v=7Zx-jT_nQzI https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rkgcCk7V1Ls

aba
29.1.2013 13:03

Hynku - hlupaci prave nesli volit. Volil jsem jednak proto ze to bylo poprve a druhak i ze vyber kandidatu nejaký byl. To jaky byl je věc druha. Kdo nebyl tak a drží teď h•b•

ondrášovi
29.1.2013 13:22

Připojuji se k č. 13....a běžte s tím už odtud do háje...nebo do televize:-).

miroslav kraut
29.1.2013 14:01

Ondrášovi Váš názor Vám neberu, máte na něj nárok. Můj názor je jiný. Druhého kola jsem se nezúčastnil, protože jednoho jsem volit nechtěl a druhého nemohl. Jinak má mk pravdu, že to sem nepatří. HD

hynek dařbujan
29.1.2013 14:04

souhlas z odpovedí č. 15. za chvilku se tady bude řešit jak se delá houskový knedlík:o)

jaroslav sidak
29.1.2013 15:21

Mirane, jen upozorňuju, že ty kašpary tam nikdo neposlal z vesmíru. Zvolili je tam zase jen lidi. Stejně jako prezidenta... A+I: Předposlední věta to přesně vystihuje :-( Nic novýho.

supina nepřihlášen
29.1.2013 17:54

Pane Dařbuján nevím co Vás vede k tomu, aby jste lidi co šli volit nazýval hlupáky. Můj kandidát se taky nedostal do druhého kola. Ale šel sem a volil tak, aby nevyhrál ten co jsem si ho z jistých důvodů nepřál. Takže pro příště volte lépe slova.

wladys
29.1.2013 18:30

Souhlas s wladysem i stím že to sem nepatří :-)

fred69.
29.1.2013 20:06

Pánové, tak to jsme si nerozuměli, nemyslel jsem to tak, že hlupáci šli volit. Myslel jsem to tak, že hlupáci to měli jednoduché, protože věděli koho volit. A taky to podle toho dopadlo. Plný souhlas s AI, konečně. HD

Hynek Dařbujan
29.1.2013 21:51

Tak to me hlava nebere. Hlupák je ten kdo ví? Ten kdo ma vybranyho kandidáta? Ano - kazdy mame pravo na nazor, kterym se prezentuje. Já vedel a měl vybrano a za hlupáka se nepovažuji. Apropo, nemyslím ze to bude horší jak za perokrata co vypustil krimoše. Utvrzuje me to opět v tom co jsme za narod. Jak tu bylo napsano, bude veselo. Podstatná vec - byla to prima volba. No nic, pryč od politiky, raději k tlamkam:-)

ondrášovi
29.1.2013 21:54

ja jsem spokojen,budeme mit noveho Jelcina,jdu si pripit becherovkou na zdravi :-)

Miky1979
29.1.2013 22:37

Ono je jedno kdo tam bude. Stejne je to boj jen o koryto. Zadny duvod nevidim, proc maji zajem kandidovat. Zakony jsou na houby. I kdyz vykradnes celou zem, tak dostanes maximalne 10 let a potom si muzes uzivat na Kanarech. Chapete a citili ste ten ten boj o moc ?! Ted pouziji dost silna slova, ale jinak to nejde. Knize Karel i kdyby videl, jak se rozkrada zem pred jeho ocima, tak on tu celou etapu prespi. Cesko potrebuje patriota a nekompromisniho vudce. Za vlastizradu byti trestem smrti a zbaveni veskereho majetku. Neco na zpusob Hitlera, ale pouze v tom dobrem smyslu. Museli by chcat strachy, aby si dovolili neco krast a skodit statu. Vemte si Cesko ma vse pro svou potrebu, teda mimo ropy. Jak auta, letadla, traktory, chemie, leky, sklo, rafinerie, potraviny,.. no vse a neni mozne, aby na tak malou zemi by vse co mame, jeste stat prodelaval. Jen co lide zaplati dane, tak si je jen preposlou na jine ucty a zase nic. Uz jsou lini zustat i v poslanecke snemovne. Vetsinou je to tam prazdno. Normalne se obcanum smeji a plivou do ksichtu a Vy se tu zabyvate o Vasich kandidatech na prezidenta. Co nakradl Havel a Klaus, tak to uz nikdo a Zeman si to chce pekne vse vyahradit co byl mimo koryta na sve rehabilitacni duchovove dovolene. Zeman a Klaus to meli predem naplanovane to prezidentovani, aby si nemeli co vycitat. Je totiz velmi lehke udelat natlak na lid koho maji volit, Cesi maji velmi kratkou pamet a jsou velmi lechce ovladatelni. Je to medialni masaz, ktera vi kam mirit. Jak proste, kdo ma vetsi moc, ma vice penez. To je cele. Kazdy kdo kandidoval na prezidenta o tom vi a nic nez penize v tom nehledejte. Staci aby drzel hubu a krok a nepotrebuje ani prezidentsky plat. Cesko je takova jedna zkorumpovana dira a proto to byl i jeden z duvodu proc jsem odesel ze zeme. Nikdy tam nebude dobre.

melanochromis
29.1.2013 23:39

Horka tecka od melanochromis a taky mrazive pravdiva brr..

tati
30.1.2013 9:21

Tak když už se tu rozpoutala taková diskuse, tak také přispěju svou trochou do mlýna. Volit sem nebyl, protože nebylo koho. Osobně se divým českému národu, že vůbec lezou k volbám a hlavně těm stranickým. U komoušů to chápu, tam je to dané tím, že staří propagandou zmanipulovaní lidé volit prostě jdou, ale ostatní co plivou na špinavost našich politiků proč tam lezete??? Vždyť tři čtvrtě národa si stěžuje na politickou situaci a zbývajícím je to jedno, Ale stejně ti co se jim to tak nelíbí budou neustále chodit volit ty samé kretény, aby potom v hospodě nebo v práci mohly vést chytrolínskou řeč na téma, koho jste volili nebo později to je v hajzlu zase zvedli daně. Jen k tomu Milošovi … osobně doufám, že tento starej klobáskožrout z lidu, kterej měl občas nutkání šťourat nevybíravým způsobem do věcí o kterých se mlčí, bude s jeho funkcí ještě drzejší a bude chtít národu předvést, jak i taková „loutka“ jako je prezident ČR, může udělat průvan ve státních politicko úřednických sitémech a bude ukazovat prstem na nepravosti až se tahle posraná vláda rozpadne. No když už tu byla řeč o korytech, tak předpokládám, že pašík Miloš už to své má jisté a tak jak se říká mu o nic nepůjde. Snad jen o to, aby svou politickou kariéru, kterou dovrší na postu nejvyšším, uzavřel zdárně jako prezident který udělal nebo se alespoň snažil a přičinil o to aby se v téhle zemi začali dělat věci tak jak mají. PS: Ale nezapomeňte jsme češi, kteří když můžou cestovat kam chtějí, mají perfektní lékařskou péči, nakupují plné vozíky žrádla, hader a elektroniky v supermarketech, skoro každém jezdí autem atd atd, tak stejně je nám to málo a spokojeni nebudem nikdy. Pracoval jsem v hodně zahraničních zemích a poznal jsem dost lidí, ale řeknu vám, že na západ od nás jsem tak věčně nespokojený, podlý, závistivý, pokrytecký a nepřátelský národ nepotkal!!!

hr
30.1.2013 9:23

Pro ondrášovi: bacha na to :-))) na sběratele per z hradu raději nic nekydat, je to Hynkovo kamarád a svého času spolu straník a kdysi spolu byli na obědě, čímž se nám chlubil, jestli zase nekecal :-))). Jinak já jsem stejný případ jako Wladys v č. 18...do puntíku, jen nevím, koho Wladys v 1. kole volil. Já paní Roitovou. Pro melanchromis: v mnoha věcech s vámi souhlasím, hlavně s tím, že jsou Čechy zkorumpovaná díra. Ale hezká a proto jsem já odtud neutekl a normální jsou tu hodní a nejsou hloupí. Dohoda Klaud Zeman fungovala odjakživa a máte naprostou pravda, bylo to vidět i teď a úplně super byla minulá volba prezidenta, jak najednou Vaškovi Klausů nevadilo, že se bratříčkuje s komanči. Jen jste vedle s těmi penězi, že umí vešechno. Karel dal do kampaně 30 mega a prohrál. Milošek 10 mega a stačilo to. V penězích to nebylo. Protože je tu velká většina lidí chudých nebo jentakatak nad vodou a ne za vodou (včetně mě :-)), tak hodně lidí volilo prostě levici s tím, že jim Zeman nějak pomůže....naivkové....zrovna on :-))))...zaky jsem orientovaný spíš středolevicově, ale naivita mně nezdobí...a i kdyby chtěl...stejně s tím nehne, podívejte se na vládu, jak to má pevně v ruce a hezky s podporou lobystů a mafiánů nám krásně a čistě vládne a tvoří skvělé zákony a schvaluje skvělé obří státní zakázky za naše money z daní. Pojďte už fakt raději zase o rybách nebo ztratím chuť k jídlu.

miroslav kraut
30.1.2013 10:51

MK....aha díky za objasnění. Teď už je mi jsaná ta reakce HD na ten můj výrok o panu Narcisovi. Pokud se to HD nějak dotklo, tak se mu omlouvám, ale bohužel názor na tohoto pána nezměním.

wladys
30.1.2013 12:09

me tady fakt bavi jak nekteri jedinci nevynechaji jedinou prilezitost prilozit pod kotel a rypnout si do jinych a je uplne jedno jestli je to o rybach, polititce a zrejme i o cemkoliv dalsim ;-)

aba
30.1.2013 15:08

aba: :-)) melanochromis: Ten tvůj Hitler, ale v dobrém smyslu, to je perla hodná vytesání do žuly:))

supina nepřihlášen
30.1.2013 17:38

Supina nemam zadne sympatie s Hitlerem, jak mi to podsouvas (Tvuj Hitler), byl to fanatik a blazen!!! Chtel jsem ukazat jen priklad, co by se stalo, kdyby politici zacali skodit statu a co by je za to cekalo, kdyby prezidentem byl clovek, ktery nedopusti rozkradani sve zemi. Dale to uz komentovat nebudu.

melanochromis
30.1.2013 17:59

To jsi mě špatně pochopil. Asi jsem měl napsat něco ve smyslu - tvá věta o Hitlerovi, nebo podobně. Nic ti nepodsouvám, jen mi to přišlo fakt jako bizardní spojení:-)

supina nepřihlášen
30.1.2013 18:45

Náš národ by jistě potreboval nějakého vůdce, co by vytáhnul tuhle zem z prd£|_e. Mám obavy ale ze by nebyl ani tatíček Masaryk dost silný na současnou prohnilost. Není to o prezidentovi, je to o nás...

ondrášovi- MAJOR@N
31.1.2013 6:53

MK tvoje narážky na moji osobu mě nechávají klidným, mám tě na háku. Nedá mi ale abych nekomentoval tuto tvoji větu: Protože je tu velká většina lidí chudých nebo jentakatak nad vodou a ne za vodou (včetně mě Kde žiješ? Víš vůbec jak vypadá chudoba? Podívej se kolem sebe, podívej se k nákupním centrům, podívej se na silnice a ulice. Aut je tolik, že je umění zaparkovat. Takhle vypadá chudoba? Pro ostatní, nosí se jak je to u nás hrozný, jak se vše rozkrádá, korumpuje. Ano je to tak, ale v jiných státech je to podobné. V těch vyspělejších to pouze probíhá více skrytě, prostě již to umějí. Jediný stát, který znám, kde vše funguje je Singapur. Recept poměrně jednoduchý, většinový volební zákon, jednoduché zákony (staré anglické právo) a hlavně tyto zákony se dodržují a když ne, tak trest následuje velice rychle. Jsou tady „zasvěcené“ komentáře, přičemž jejich hlasatelé si neuvědomují, že uvažují pouze na základě informací která jim dodají média. A ty jsou skutečně prohnilá a krmí nás nesmysly a vytváří neklid v společnosti. Napadlo tady vůbec někoho, že celá presidentská volba byla kašpárna s cílem dát lidu hry, ať se baví a odvrátí pozornost od mnohem většího průseru, na který je zaděláno? Opravdu si myslíte, že je v pořádku, že k těmto volbám přišlo více lidí než k volbám parlamentním, když president má v našem systému minimum pravomocí. Cituji klasika „ president nemá mít moc, má od ní pouze odvádět pozornost. HD

Hynek Dařbujan
31.1.2013 7:48

Velký souhlas s Hynkem Dařbujanem....tahle debata ale myslim patří spíše někam na idnes (některé názory do Blesku a Práva), tady prosím řešte ryby a v tomto vláknu případně jestli je větší akvárium ve Strakovce nebo v Černínském paláci.

St.
31.1.2013 8:02

Pro HD: tak já už jenom krátce. Napsal jsi to moc hezky, ale do toho průseru o kterém píšeš, nás zatáhly právě vlády ODS a zemi ochudili obrovský zakázky pod dikcí kmotrů z ODS za tiché podpory dvou volebních období prezidenta také z ODS. Bude to fakt lepší už zase o rybách...i když s tebou...nevím, nevím :-)

miroslav kraut
31.1.2013 8:43

Ono je to tak jednoduchý vše naházet na ODS, zřejměm jsi zapoměl na roztomilého železničářě z ČSSD, kauza Bamberk, ministr Svoboda + Snopková a co pan Ráth a další. Ti všichni měli plný huby sociálního cítění a a dštili síru na ODS a kradli a kradli. Problém není jen v ODS,ale v lidech, kteří mají pokroucenou morálku z doby komančú, pochopitelně jich je hodně i v ODS. HD

hynek dařbujan
31.1.2013 12:37

Jděte s tou politikou do prdele..

Abra
31.1.2013 13:24

To Abra: ta politika už v té prdeli je. To HD: jak jsem psal. Je to o lidech. Proto jsem i při volbe prezidenta volil cloveka, ne stranu - zda je modry pták, oranžová růže či třešně, protože to je úplne buřt. Souhlas s volbou ze to byl jen saskec. Nás prezident bude nadále ( bohužel ) jen loutka, krera toho mnoho nezmuze. Nás národ potrebuje diktátora jako koza drbaní. Soudci permanentní opratku na krku, zakony protáhnout referendem, policie více pravomoci s bojem s mafii. Je toho mraky, jen nevim jak dlouho bude trvat než lidi zopakuji defenestraci. Ano na západe je to take, ale ne v takové míře. Komanči 40 let skodili, současné vlády to dokazou v super tempu. Pokud bude ten debilni chemik ridit finance, tak to tempo už nikdy neubrzdime. Vy kteří bydlíte u hranic mate výhodu - benzin a potraviny si kupujete v D či Austrii.

ondrášovi- MAJOR@N
31.1.2013 13:41

Lidi,kteří si přejou diktátora,nechť se přestěhujou do Číny,Severní Korei,aby přišly na to jak se vlastně tady mají dobře.nebo se stačí podívat na Ukrajinu,nebo i do Ruska,ale ne do Moskvy,nebo Petrohradu,aby si všimly těch ukrutných rozdílů.Nevím co by vám tady řekly lidi co zažily 50léta,nebo lidi co bojovaly proti takovým diktátorům,za války v anglii nebo jinde ve světě.Nikdo vás tu nenutí žít,můžete se přestěhovat do Německa,když si myslíte,že je to všude lepší.A když příjdu k meritu věci,tak každý druhý Čech je si zvyklý něco přinést z práce domů aby ušetřil,nebo si jinak pomáhá,tak nesuď te ty co hospodaří s miliardama,berte to tak,že se učily lépe a nemají strach.A tvrdit,že soudci by měli mít oprátku na krku-zjistěte si jak to bylo s Miladou Horákovou nebo Slánským. Musím říct,že mě melanochromisův příspěk celkem zděsil,protože takové soudy od člověka,který žije v Anglii bych fakt nečekal,a hlavně bych čekal trošku větší znalosti Vlastivědy a větší přehled o tom jak funguje česká ekonomika,a jaké komodity produkuje.neznamená,že máme rafinerie,takže je to v pořádku,asi si neuvědomil,že ropu a zemní plyn do nich kupujeme.A takhle je to skoro se vším,a hlavně si musí taky uvědomit,kolik lidí je produktivní z celkového počtu 10milionu obyvatelů Čr.95% lidí v ČR krade nebo si jinak pomáhá,akorát na ty nahoře vám to donese Blesk,ale že vy jste si v práci vzaly něco nikdo nevidí.Tak tu nevzývejte diktátory.O těch to tu není.

miran
31.1.2013 15:09

K č. 33: Souhlas na 100%!

supina nepřihlášen
31.1.2013 16:45

mírane, mluvíš mi z duše. HD

hynek dařbujan
31.1.2013 17:59

To miran: no jsme podobne stary. No a omlouvat zlodejinu jinou zlodejinou , jak pises -co? No to me zase hlava nebere. jak je patrno, kazdy z nas ma jinej nazor a je spokojenej s tim co se deje kolem nej.Chytl ses diktatora, měl jsem to na mysli v pravem slova smyslu, ale ti sis to přebral jak se ti to hodilo. No už to nebudu komentovat, hawk.

ondrášovi- MAJOR@N
31.1.2013 18:00

O politice se neshodne nikdy nikdo, tak je to i postaveny:) Mnohem dulezitejsi je, jak to ma kdo v hlave srovnany, ja se ztotoznuji s Miranem a vseobecne si myslim, ze v zahranici si mysli, ze nemame co do huby, opak je pravdou.

Troph3us
31.1.2013 18:30

To Miran: Neco jineho je vzit si neco z prace za par korun a neco jineho je take rozprodat miliardove statni majetky za pakatel, jen aby si naplnil svoje kapse !! To se neda vubec srovnavat, protoze ten clovicek je donucen si vselijak vypomahat, kdyz zije z hubuy do huby. Chec tim rict, ze kdyby sem se lepe ucil, tak mam od tebe povoleno krast jak se mi zachce, aniz bych byl trestan ? Hlavne, ze se mam ja dobre a ostatni at si trhnou nohou. Musis to brat tak, ze co je statni majetek je i Tvuj majetek a ne co mas jen doma. Marian napsal zpravne, ze je to hlavne o nasi moralce. Ja miluji svou zem a vim, ze se tam vratim zpet a proto mi nemuze byt jedno, jak se tam vse planyruje. Ja verim, ze Cesko potrebuje cloveka osobnost a autoritu, ktery bude spravedlivy, cestny a nekompromisni... patriota. Bohuzel ani jednoho takoveho cloveka v Cesku neznam. Lide kradou, protoze to vidi od svych poslancu, oni jsou jejimi priklady. Ja verim, ze kdyz se ma clovek dobre, je spokojeny, tak nema duvod okradat druhych, to je cele. Zemepis znam a Cina ci Severni Korea neni dobry priklad, protoze Cina je bohata, ale lide chudi. KLDR je chuda totalne diky rezimu. Cesko si kupuje ropu a plyn, ale na to co vyvazi si to muze dovolit, protoze vyrabui snad vse. Co takove Polsko, Madarsko a Bulharsku ci Rumunsku nema cenu se ani zminovat. My mame co svetu nabidnout, protoze cesky clovek umi vse. Se vsim si poradi a rychle se uci. To prave bohatstvi sme totiz my sami lide. Potrebujem jen ukazat dobry smer a ja bych veril, ze bysme byli na tom jeste lepe nez Nemci.

melanochromis
31.1.2013 18:44

Zloděj bude vždy zloděj,ať už ukradne 100korun nebo milion a diktátor bude vždy diktátor-to nemá s patriotismem nic společného.A jestli razíš heslo kdo nekrade okrádá vlastní rodinu,tak si stejný jako ti nahoře.Nebavím se o zeměpise,ale o Vlativědě a to co tvrdíš,že tu vyrábíme a vyvážíme snad vše tak si vedle jak ta jedle,protože to co se odsuď vyváží nejvíc tak jsou automobily,ale když se podíváš na značku a komu to patří tak zjistíš,že ani jedno vlastně už není české.A kupuje se tu většina věcí z EU,protože jsou levnější než naše jelikož jsou dotované fondy EU narozdíl od našich.Až tu přijedeš tak se zajdi mrknout do nějakého obchodu a chtěj koupit české jablko nebo rajče třeba.Žij v anglii tam ti bude lépe.

miran
31.1.2013 18:55

Michale, totálně souhlas s tím co jsi napsal. Nechtělo se mi to tak rozepisovat Miranovi, tak jen ta zlodějina překryta ještě věci zlodejinou. Pokud tu budou lidi stále spokojeni s vladou a tím co se tu deje, tak ani budha v čele jako prezident nic nezmuze. Bude to trvat tak dlouho dokud si necháme sr•t na hlavu, která si to ještě omluví. Kecy ze je to tu dobrý neberu a ani nechapu. To je ta naše tupost.

ondrášovi- MAJOR@N
31.1.2013 20:03

melanochromis tvrdit,že státní majetek je taky můj majetek,myslím že tady toto heslo v roce 1948 razili jiní,a udělali z toho Vítězný Únor,tvrdit,že poslanci to vidí na normálních lidech jak kradou další blud,protože se nestaly hned poslanci,a omlouvat,že ti co žijou z ruky do huby tak můžou krást,nebo si všemožně pomáhat je demagogie.

miran
31.1.2013 20:35

To miran: buď si děláš srandu nebo nevím. Nebo ze by jsi měl na očích klapky? Ano, státní majetek je naroda, pokud prosperuje stát, měl by i jeho narod. HDP ti take asi nic neříká, neustale se zvysujici dluh, který je přímo rozpočítán na hlavu ( i novorozence ) to jsi take asi nezaregistroval, zě?! Příkladu už jsi snad mohl za 20 let pobrat hafo, rozkradani státního majetku po revoluci je snad dostačujícím argumentem .A k tomu ať ten kdo je nespokojen, tak ať jde bydlet za hranice, tak to je to co tu píšeš - rekl bych prinejmensim soudruzske nebo pro ovce. Jsi trochu v kruhu: kradou- budem take kract, oni protože se lepe učili moho vic - co to je za sr...c, no a cti lepe co Michal psal - to o tech poslancich. Chachare, chlope jeden, neser:-)))

ondrášovi- MAJOR@N
31.1.2013 20:47

TO melanochromis: Pokud si myslíš, že se v Česku krade jen proto, že v tom jdou příkladem poslanci, tak mi připadá, že jsi v tý Anglii nejmíň šedesát let. Promiň. Víš, když mi bylo asi osm roků, tak jsem chodil na náboženství. Tam jsem taky mimo jiné poznal desatero přikázání. Ale nikde se tam v případě přikázání nepokradeš neřešilo cena nebo množství ukradeného. Buďto jsi zloděj, nebo ne. A je jedno, jestli si vezmu jenom něco v práci nebo kradu ve velkým...

supina nepřihlášen
31.1.2013 21:02

já mám o tom docela jasno,mluvíš o tom kdy ti bylo 15let,a revoluce tady byla proto,že komanči věděli,že je to neudržitelné a skončí to tu tak jak to je proto to pustili,nebo myslíš,že nemohl být druhý 68rok?V celé východní evropě to šlo do řiti,proto to nechaly studentíkum a lidem co zazvonili klíčema,v klidu se vytratily,jediný kdo šel sedět byl pan Štěpán a jelikož naše společnost nebyla připravená na to aby si tu hospodařily a vládli sami,proto to dopadlo jak to dopadlo.já sem byl i na východě,takže jsem viděl jak žijou lidi i tam,a hlavně nevěřím kecům,že bychom se mohly mít lépe než v Německu,80milionové ekonomické mašině,národ který má disciplínu v sobě,a ne národem vychcánků co si vše zjednoduší,ošulí a pak brečí jak se mají špatně,a jestli sis dělal nějaký nárok na jakýkoliv státní majetek tak jsi utopista,jedině každodení tvrdá dřina nám zbyde.A jediná jistota je smrt a daně a je jedno jestli je tam Franta nebo Pavel,ti ví jediné,že tam budou jen chvilku a proto se budou chtít napakovat a ty ideály co měly nechají někde v hospodě u piva.Bylo to tu vždycky a na vládu nadávají všude.Každý to vidí po svém.A všichni si to představovaly jinak.

miran
31.1.2013 22:16

Celou koncici komunistickou eru ukoncilo Rusko. Cechoslovaci si nemohli ani zavazat kanicku bez jejiho souhasu. Konkretne Gorbacov to cele nastartoval. Dokonce se hovorilo, ze to byl americky agent, ale nikdy se to neprokazalo. Politika je svinstvo a dal to rozebyrat nema cenu zde na tlamovcich. Peace

melanochromis
1.2.2013 8:00

Mirane s vaším č. 39 lidsky naprosto souhlasím, jen mě rozesmálo, že to je o tom, do se líp učil a neměl strach :-)). Jinak všeobecně to bylo zajímavé čtení a názory. Já bych přímo z reality chtěl avizovat, že mojí profesí je řízení stavebních zakázek, vlastně stavební dozory pro investora v mém případě fabriky, kde se to ještě snažíme všechno dělat fakt legál a poctivě. Vím ale, na rozdíl od mnoha z vás tady, jak to jede ve velkých stavebních státních zakázkách a ty nejvíce okradly náš stát a jaké firmy a za podpory jaké strany to dělají. Ostatně o celkovém obrazu společnsti si udělá obrázek každý, kdo shlédne filmy Sametoví vrazi aKajíek. Oba jsou natočené volně podle skutečných událostí a najdete tam vše potřebné :-). Ta ať nám zdravě plavou - to je to hlavní :-).

miroslav kraut
1.2.2013 23:30

ono člověk nemusí sledovat tyhle filmy(mimochodem perfektní)ale stačí si vzpomenout na klasickou českou pohádku, Pyšná princezna.Král byl taková loutečka a všechno řídili chytří a vyčůraní rádcové.vždycky to odskáčou ti lidi dole,takto bylo a bude.A když na druhou stranu člověk vezme takového Robina Hooda,nebo Jánošíka jak dopadly?Podělali je vlastní lidi a přitom myslely hlavně na ně.-))A co se těch firem ,tak jasně že dřou hlavně ty malé a menší,protože na ně nějakým způsobem můžou a ty velké nechávají jelikož na ně nemůžou,protože za nima třeba stojí někdo zase velký.Stačí se jen dnes podívat na přerozdělovaní dotací-neustálé kauzy s podvody.Dostaneš love,ale nějaké procento bude pro mě,lidi tady prostě nebyly zvyklí na to mít hodně moc peněz,ty měly kdysi jen veksláci-dnes vlivní kmotři anebo lidi ve vysokých stranických funkcích.

miran
2.2.2013 7:32

Na rozkrádání a korupci je jednoduchý recept. Co nejmenší státní sektor a naopak co největší soukromý sektor. Skuteční majitelé, si to mnohem lépe pohlídají oproti státním úředníkům. Dále je všeobecně známo, že čím více omezení, nařízení, přerozdělování, dotací a státních zakázek, tím je více možností na různé lumpárny. Jedinečné prostředí je evropská unie a máme se tedy na co těšit. Současný president se vždy snažil naši zemi před nesmysly z EU ochránit. Ten nový již chystá vlajku EU na hrad. Co nás čeká ukáži na malém příkladu.Možná jste si všimli, jak se u nás po vstupu do EU rapidně omezila výroba cukru. Jsou totiž na ní omezující kvóty z EU. A kdopak je s hujerským nadšením podepsal ? Předseda vlády Miloš Zeman. HD

Hynek Dařbujan
2.2.2013 7:35

Je tady volání po vůdci. Osobně se domnívám, že je v nedohlednu další politik úrovně Václava Klause. A každý další „vůdce“ by stejně dopadl jako on. Různé koaličněopoziční politické hrátky a média by ho stejně otrávili a nakonec by to dopadlo, že by se o něj podobně jako u VK otíralo každé ho.no v trávě. My si prostě skutečného vůdce nezasloužíme, ale to není jen problém České republiky. Uvedu příklad. Stará dobrá Anglie. Tady byl skutečný vůdce Winston Churchill, který stmelil a vedl národ ve II. světové válce. Již tři měsíce po skončení války v červenci 1945, prohrál volby a odešel do opozice. Lidé se nechali nachytat na volební kecy, podobnými těm co slýcháme od ČSSD. Demokracie je sice prima, ale má jednu zásadní chybu. Aby byl politik zvolen musí slibovat a nejlépe hory i s horákama. A tak se slibuje a slibuje a dluhy rostou. HD

Hynek Dařbujan
2.2.2013 8:17

54 a 55 shoda. Ale najde se bohužel hodně lidí kteří to chtějí mít jinak, chtějí aby jim někdo předepisoval jak se mají chovat a co si mají myslet, chtějí být v odborech a v 15 hodin jít domů ze zaměstnání...doufejme že africké cichlidy zůstanou na seznamu povolených ryb (rozvojová Afrika - to by mohlo projít) a že nebudeme muset chovat jen Amura a Tolstolobika :).

St.
2.2.2013 10:12

TO H. Dařbujan: Celkem souhlas. Ale co si mám myslet (myslíte si Vy) o prohlášení V. Klauze ve smyslu, že ve volbách vyhrála pravda a láska ... Chápu, že vtom hraje roli averze vůdči V. Havlovi , který měl ve svém teamu Schwarzemberka, ale tohle je na mně teda moc:-( , přestože jsem byl po celý dvě volební období na straně současného prezidenta.

supina nepřihlášen
2.2.2013 12:00

Ten výrok se mi taky nelíbil, řekl bych že již má všeho plné zuby a tak proto ten výrok, stokrát nic umoří i slona HD

hynek dařbujan
2.2.2013 12:08

Než to zase Ála vyšťourá- v č. 57 mělo být napsáno ...Klause!! :-)

supina nepřihlášen
2.2.2013 14:18

Teda, Supina ... ja jsem Ti nechtela puvodne nic rikat a ani jsem nerekla. Ale ted, kdyz uz si to opravujes po sobe sam a mne beres do pusy :-) , tak sis s tim mel radeji skocit nejdriv pres ulici :-) . Ted uz to nemuzu nechat jen tak, jak bych vypadala ;-)). Karel SchwarzeNberG vůči A toz ja se k vam take pridam :-) . Mne se zase mj. totalne nelibil Zemanuv vyrok o znasilnovani vs degeneraci. Znelo to, jako kdyby to ted melo zacit byt skoro omluvitelne, aby chlapi nedegenerovali. My jsme na to s Ivikem zirali a nemohli jsme tomu verit. To je teda president!

A+I
2.2.2013 22:21

No jo, no :-) Tak na takový kydy, jaký uvádíš, si budou muset všichni zvyknout...:-(

supina nepřihlášen
5.2.2013 12:39

Abych tu politickou debatu už nějak vhodně ukončil a vrátil sem naše správné téma, dovolím si vložit několik nových fotografií mých ryb. Nejsou to žádné novinky (ony v Tanganice bohužel žádné novinky dobrých 6 - 7 let nebyly objevené), ale všechno jsou to poměrně zajímavá WF zvířata, tak to snad nikoho neurazí. 1. foto: Ophthalmotilapia nasuta Chimba (Tiger) mladý dospělý samec

Miroslav Kraut
5.2.2013 12:40

2. foto: Xenotilapia ochrogenys Mzuri

Miroslav Kraut
5.2.2013 12:41

3. foto: Xenotilapia (Enantiopus) melanogenys Karema

Miroslav Kraut
5.2.2013 12:42

4. foto: Cyprichromis microlepidotus Kalundu

Miroslav Kraut
5.2.2013 12:43

5. foto: Cyprichromis leptosoma-jumbo Kitumba modrý typ samce. To je vše, děkuji za pozornost :-) Hezký den

Miroslav Kraut
5.2.2013 13:06

vesměs hezké ryby, akorát nechápu proč jsi je nedal do sekce o méně často chovaných druzích. HD

Hynek Dařbujan
5.2.2013 14:52

Možná proto, že tyto ryby se ucházely o post prezidenta v jezeře, tudíž to jsou nebo byli také kandidáti na prtezidenta, nebo to jsou snad oblíbené rybky některých prezidentů zemí kolem jezera.

hr

VLOŽIT ODPOVĚĎ