Tady chcípnul pes

Kurňa kde všichni jste?Vždycky tady byla válka klanů a tady se nic neděje.Kromě zatracovaného hr ,kterej má tak nějak snahu se tady nic neděje.

Sony12345

18.5.2013 1:44

Pomalu vsechny problemy uz byly vyreseny a tak staci uz jen hledat a cist. Mimo to, ten kdo zacal nejake tema a nevi si rady, tak je pro vsechny za blbce. Za kazdou malickost a chytani se za slovicek se to tu hada a tak nejak to jde s kopce a nekdy zase do kopce. Mozna se to jeste zmeni, uvidime.-)

melanochromis
18.5.2013 8:25

Nic se nezmění samo. Je to vždy o lidech a že se něco změní jsou jenom kecy. Kdo chce diskutovat k problematice dotazů, tak to dělá kdo ne drží hubu a snad je to dobře, ale najdou se i tací co budou psát a rýt jen proto aby rozebrali detailně barvu hovězího a postupně odbočili, když už neví kam, k mému chování.

hr :-)
18.5.2013 8:44

Trochu to bude i tím že tento webík není žádná technologická špička ani není v usilovné péči majitele/admina a dost lidí se vyřádí jinde (v komunitách na G+ atd.)

St.
18.5.2013 9:52

Ono to spíš hodně lidí přešlo a nemá žaludek na to. Každý už bere to chování tady jako normální, normální bavení a řešení ryb je téměř nemožné. Každý vše bere hned jako útok . Bohužel a škoda hodně lidí

Bajer Lubor - neprihlasen
20.5.2013 8:49

Presne ,jak se pise v odpovedi c.1 a 4.

hansjochen
20.5.2013 10:11

Rozhodně mi tady nechybí dohadování dvou táborů a ani mi nechybí různé pomluvy a hulvátské chování zakomplexovaných jedinců. Postrádám spíše kvalitní debatu a zajímavá témata. Některé dotazy jsou neskutečně hloupé. Obávám se, že populace tak trochu degraduje, protože podobná situace je i na jiných fórech. Dneska jsem řekl praktikance: dej si do kýblu vodu a vychytej do něj ryby z tohoto akvária Zaplať pámbu , je to přemýšlivá dívka a tak se mě přišla zeptat, zda má být ta voda studená či vlahá. A ještě jednou ze života . Asi před měsícem mě navštívil pán, který do telefonu tvrdil, že je chovatel a že ryby zná. Pustil jsem ho do firmy a on si ji prošel a asi tak za deset minut se mě zeptal: a kde máte tady ty cichlidy? HD

hynek dařbujan
20.5.2013 13:28

A znáš nějaký zajímavý server o této problematice (v češtině)? Dej tip na konkurenci.

Lukáš Vysočina
20.5.2013 14:53

Pro Sony: jestli náhodou individum zvané hr, který má tak nějak snahu, jak píšeš, není důvodem toho, že sem hodně lidí přestalo psát, jak ostatně naznačil Libor. každý prostě nemá náladu na urážky a zesměšňování. Já mohu říci, že mě sobotní odpolední rozhovor s kamarádem hobby akvaristou, který byl u jedné firmy v Polsku dal víc informací a pohody, než tři roky na tomhle webu. Ale každý má jiné priority, to je jasné. Tady z toho se pomalu ale jistě stává reklamní web uzavřené skupiny lidí s konferenciérem, který trpí rozdvojenou osobností, afriku chová rok nebo dva, ale každému tady řekne od plic, co si o jeho rybách a správnosti chovu myslí. Když už jsem po delší době tady, tak aby se něco dělo, když potomvoláte, chci upozornit lidi, kteří mají zájem, ať se podívají na web jednoho importéra z Německa, který si čerstvě dovezl Maswy od Halembe (tuto rásu mám já i HD), spolu s Ikolami (ty má parádní). Jsou tam fotky i videa jeho nádrží s čerstvě importovanými rybami a uvidíte, jak ve skutečnosti nevytříděné Maswy z přírody vypadají. Kdo chce být v obraze ať se tam podívá, ostatní mohou dál poslouchat čáslavské pohádky z mechu a kapradí. Ten člověk si tam ty ryby sám nachytal a dovezl. Ten web má adresu www.cichlidenland.com. Hezký zbytek dne.

Miroslav Kraut
20.5.2013 15:00

Pěknej web,dal jsem si ho do oblíbených.

Sony12345
20.5.2013 15:29

Mirečku nezlob a jdi si hrát. Zase si to nevydržel a napsal jsi. A já už jsem si myslel, jak si se všema těma odborníkama, kteří sem přestali přispívat pěkně mailujete a jak jste na sebe slušní a všechno si vychválíte do nebe a ono asi krom jednoho kamaráda hobby akvaristu asi jinak nuda, že ti to zase nedalo. Jo, zapoměl si napsat, to je za mě vše a už sem nebudu zase hodinu přispívat. Tak čus Mirdo a běž raději rybám vyměnit vodu.

hr :-)
20.5.2013 16:38

mk, vítej zpátky. Opět klasika, rozdal jsi několik mouder a nezapoměl,jsi se o mě otřít. Jak jinak, ty již takový prostě jsi. U tý tzv. firmy jsem se stavil cestou z Holandska cca před měsícem. A byl jsem hodně překvapen. Bohužel negativně. Prostředí jak v panelákové kočárkárně. Všechny nádrže nesmyslně stejně velké (ale hodně, to může na obývákového akvaristu zapůsobit). Filtrace vody úplně jednoduchá a nedostačující, nádrže nejsou ani vrtané s odpadem. Vodu bych tady rozhodně měnit nechtěl. Tohle mohl navrhnout jen diletant. Ryby v nádržích byly vesměs stresované, protože všude bylo jen trochu písku na dně a nikde žádná schovávačka (v hlavní hale). Ve vedleší menší místnosti se občas nějaký kámen v akváriu nacházel. Mnohem radši bych napsal je to tam super, jeďte se tam podívat. Takhle musím konstatovat, jeďte se tam podívat, ať vidíte rozdíl mezi reklamním webem a skutečností. HD

Hynek Dařbujan
20.5.2013 19:03

Pro HD: kdo tady po tobě chtěl abys komentoval pěstírnu? Takovou, jako máš ty prostě nemá nikdo :-) Tady šlo o komentář k importovaným Maswám z Halembe. Teď už jsem to napsal dost polopatě?

miroslav kraut
20.5.2013 19:32

Ještě malý dovětek. Tvůj komentář mi připomíná jak jsi tehdy negativně okomentoval starou pěstírnu jednoho starého importéra v Německu, který je ovšem nestorem všech tamnějších importérů a v jeho několik desítek let starých a logicky částečně zakamencovaných nádržích (v kříšťálové vodě), jsem viděl kolekci poměrně vzácných wf ryb několika druhů z Konga, nejhezčí vyselektované maswy, jaké jsem kde viděl a kupoval jsem tam takové vzácnosti (první import do Evropy vůbec), jako byly xenotilápie, které ty jsi na mém snímku ani nepoznal. Zajímalo by mě, co bys mi ve své skvělé a moderní pěstírně nabídnul jako zajímavost ty. Neměj strach, fakt se k tobě nechystám, takže nemusíš psát, že bys mě tam nepustil. Nemám proč k Tobě jezdit, přenechám tě naivnějším zákazníkům.

miroslav kraut
20.5.2013 19:33

MK, nevšiml jsem si, že by tohle vlákno bylo o Maswách z Halembe. Kdo chtěl po tobě abys zase vytáhl téma Masew? To jsi se ještě dostatečně neztrapnil? Tomu co tam je se ani pěstírna říkat nedá, jen jsem si tak myslel, že když někdo dokáže vytvořit tohle, tak nemůže mít zkušenosti z profesionální akvaristiky. A tak se milý čtenáři můžeš nechat oblbovat hezkými webovými stránkami jak radí mk a nebo se tam zajeď podívat a uvidíš skutečnost. To je zase moje rada. HD

hynek dařbujan
20.5.2013 19:44

MK doby kdy jsem se honil za špekama jsou dávno pryč. Mě těch 150 druhů co tady máme celkem stačí. Je jasné, že všude píšeš o X. caudofasciata, jaká to je bomba. Míro není, prodávají se minimálně a ani se nedivím, je plno hezčích ryb. Když se ptáš po zajímavostech, tak máme náš první odchov Hypancistrus zebra L46. HD

hynek dařbujan
20.5.2013 19:53

ještě foto, omluva za kvalitu. Hypancistrus zebra L46, velikost 1,5 cm

hynek dařbujan
20.5.2013 22:01

V době, kdy jsem je odchovával já, jsem byl první tady i v Německu a byla to nejdražší mláďata, jaká jsem kdy do Německa vozil. V té době si o nich ty neměl ani tušení. ryby jsou to nádherné a musel bys je nejdřív chovat abys je viděl vybarvené, ovšem pokud by se v tvojí vychytané vodě vůbec vybarvily. Sumci L46 zajímavost?? rarita?? kdy?? před 15 lety?? to ano. Jeden kluk v Hamburku jich odchovává stovky ročně už 10 let. Spi dál. Dobrou noc všem.

miroslav kraut
20.5.2013 22:12

Omlouvám se, že tě ještě budím. Ten odkaz na maswy jsem sem dal pro ostatní chovatele, protože jde o skutečný nevytříděný import z Halembe, který si ten importér sám nalovil apřivezl a každý může vidět, jak ty ryby vypadají. A o tom tady byl celý dobu spor. Vím, že ty je komentovat nebudeš ani Franta Doležal, protože nedávno náhle zemřel. To nevadí, třeba se na ten web podívají i normální chovatelé s vlastním rozumem. Takže pokud se někdo v tomto případě opět ztrapňuje, tak jsi to ty a ty tvoje pohádky a fabulace pro naivky. Tak teď už dobrou.

miroslav kraut
21.5.2013 7:47

Normální chovatelé s vlastním rozumem nevěří reklamním webům, ale přesvědčí se sami návštěvou firmy, aby viděli skutečnost. Zrovna tuhle byl u mě jeden chovatel, který to zná u tebe. Velice vtipně tě oglosoval. Řekl, on ten Kraut je jen taková bouře v sklenici vody. Myslím, že každý kdo si chce udělat jasno by nás oba měl navštívit. Jdu něco dělat, debaty s tebou jsou k ničemu. HD

Hynek Dařbujan
21.5.2013 8:13

Nechci zasahovat do jistě plodnější debaty, než jsem nedávno vedl, pro MK s LUBOREM nikoliv s LIBOREM, o cyklopu a jeho barevné rozmanitosti. Však po vzoru velkého učitele akademika MK to nevydržím a musím reagovat. Míro, co sem pořád taháš ty Xenos???? a podobné rarity. Raritní ryby jsou jistě zpestřením a zajímavostí pro pár lidí, ovšem tady frčí převážně komerční klasika a i tak, jak ti tu napsal HD, je z čeho vybírat. Není zde měřítko důležitosti kdo co udrží na živu nebo dokonce vytře, ale to aby ryby obecně byly drženy ve správných podmínkách , které budou vyhovovat jeich nárokům. Přestaň si zde honit triko jakej si geroj. Jestli chceš vidět jak moc ty xenos budou v kurzu, založím ti zde klidně vlákno Xenotilápia a její chov a uvidíš jak obsáhlé toto vlákno bude a kolik lidí bude dychtivě žadonit o tvé tajné postupy, které tyto vzácné tvory udrží vůbec při životě a co víc, skoro jako bůh je i rozmnoží. Rozhodně větší zájem zde bude např… o Lamprologus multifasciatus a podobně . Mimochodem ty Lka jsou raritní a snad proto nemůžeš napsat : Pche ty dělá každej, třeba jako saulosy, mečovky nebo skaláry. Čteš si někdy vůbec po sobě neustále se opakující kydy??? Také se asi opakuji, ale na tebe se reagovat jinak nedá. Mirdo, když už ti zase došly tabletky na nervy a musíš v přeludu že tě někdo pronásleduje a ubližuje ti přispívat, tak alespoň chvíli než začneš psát můžeš praktikovat věc která údajně pomáhá. Počítej třeba do deseti a ono tě to buď přejde, nebo to nebude alespoň taková hrůza. Když si budeme více všímat problematiky s rybami a reagovat věcně a konkrétně a ne s neustálýmí osobnímí útoky na kostlivce ve skříni a jiné hovadiny, tak to tu bude hned veselejší, i když veselo je zde i tak. Já děkuji mašinfírovi, že se o mě kladně zmínil v úvodu zdejšího vlákna, první krok a objektivitu cením a všem ostatním profesím, jako jsou dělníci, lékaři, kuchaři a jiní přeju více nadhledu na mé nesnesitelně urážlivé a pobuřující komenty. Mimochodem MK díval jsem se na tvé staré deseti vteřinové video s maswama a zdálo se mi, jako by se jim tam zužovaly pruhy a ubývalo žluté barvy. Mirdo, vyselektované nevyselektované, Hynkovi odchovy ,jeho momentálního chovného hejna masew ,jsou echt a ty tvoje zas tak ne. Prostě to tak je a i kdyby si odchoval třeba Latimeria chalumnae, tak na tom nic nezměníš. Tak Mirdo a teď se zhluboka nadechni a začni počítat. :-)))))))

hr :-)
21.5.2013 8:27

A pak že tady chcípnul pes, 20. a 21.5. tolik pěkných příspěvků :)

St.
21.5.2013 8:43

Jeste se nekdo divi ze sem nikdo nechodi?

V Gregr
21.5.2013 8:47

Tady to nemá chybu....

georg1
21.5.2013 11:09

Že sem tohle vlákno vůbec zakládal.

Sony12345
21.5.2013 12:22

.... po delší době jsem tu .... jako v Metrixu - přesmyčka frčí ...

ondrášovi - Major@n
22.5.2013 11:24

MK:to myslíte pana Janického? Jinak sem něco už v němcích viděl, a web většinou drtivě předčí realitu. Ovšem už to neřeším, důležitý je, zda se z těch koupenejch ryb něco kloudnýho vyloupne.

Martin_Parizek
24.5.2013 10:23

Tak ještě jednou. Kam si chodíte pokecet o tlamovcích když je tady tak ticho? Myslím tím český web.

Lukáš Vysočina
24.5.2013 11:19

Sveho casu bylo akvamalawi.com plne zivota...

CZmok
24.5.2013 12:09

Souhlas. Akvamalawi.com. Nechápu, proč tam teď chodí tak málo lidí diskutovat. Přitom se tam díky rozdělení fóra do různých tématických částí diskutuje a hlavně vyhledává lépe. Je tam možné dělat si své prezentace, každý registrovaný má svůj prostor pro fotky a videa. Je tam i atlas ryb. Taky bratia Slováci mají svůj cichlidářský web....když připočtu i ten Imrův tak vlastně dva. Takže je z čeho vybírat.

wladys
24.5.2013 12:20

Lukáši musíš vychválit do nebes nějakého odborníka, nejlépe s praxí minimálně 100 a více let a ten ti pak nabídne že si s ním můžeš mailovat. Nikde nic nechcíplo. Jsou prostě období, kdy je o ryby větší zájem a tak se naskytne zajímavé téma a diskutuje se. Také se diskutuje když má někdo rozum a před založením nádrže se ptá co a jak udělat, aby to bylo ze startu co možná nej. No a do třetice se diskutuje s vemeny, co se neptají a jen si něco myslí, ale když začne aqo smrdět a ryby vypadají všelijak jenom ne zdravě, tak se ptají na zde i jinde popsané praktiky potřebné k správnému provozu Ona se ta diskuze musí vždy od něčeho odvíjet. Nejde tu jen napsat třeba ahoj pojďte si povídat, mám rád tlamovce. Pochybuju že by si tu s tebou někdo chatoval. maximálně bych ti tak já odpověděl nějakou glosou. Také je tu taková věc, že dost lidí tady, co sem chodí psát nebo už jenom číst, znají zde vyřčená moudra nazpaměť a i když jsou sem tam okořeněná nějakým sporem, tak nic nového pod slunce. Slabší účast a reakce ve fórech s Afrikou je na českých stránkách bych řekl všeobecně. No ne každý den si zařizuje deset nováčků Afriku a tak nikdo nedychtí po vědomostech. Každopádně jestli tolik, vy co zde zakládáte tyhle vlákna nebo zde brečíte po více reakcích, stojíte o nějakou debatu, tak není nic jednoduššího, než založit rozumné nové vlákno, se zajímavým dotazem nebo tématem a ne sračkou která zde byla tisíckrát dokola zodpovězena větou holou, protože vzhledem k závažnosti otázky, nebylo potřeba odpověď nijak dál rozpitvávat. Už se těším na nové zajímavé vlákno.

hr :-)
24.5.2013 12:26

No Hrčno,každý rozumný vlákno zasereš prakticky jenom Ty.Plno lidí sem nepíše,myslím hlavně kvůli tobě.

Sony12345
24.5.2013 14:03

Tak teď jsi, Sony, trefil do černého! Rád jsem to tu četl a občas i něco napsal, ale jednak už nemám tolik času, a taky od té doby co to tu moderátorsky převzal hr, mě to tolik nebaví. Nechápu, kde na to ten člověk bere tolik času. Ty sáhodlouhý glosy může psát jen někdo na sociální podpoře...

Kozlik
24.5.2013 15:00

Pro japonskou elektroniku- Každý má svobodné právo reagovat, ale je potřeba také trochu inteligece k tomu, aby se člověk smysluplně vyjádřil. Konkrétně od tebe, jsem tady za posledního půl roku četl pouze ubrečené vlákno s chcíplím psem a vlákno s fotkou morin, kde se ptáš jako šestileté děcko, jak se zdejším čtenářům líbí a čekáš že ti je tu snad buou chválit do nebes. Docela mě pobavilo, když ti tu kdosi napsal, že jsou dost vyžrané. Jsem rád že mám takový vliv na některé slaboduché jedince. Pro Kozlík -meee me me me meeee meeéé meééé, me mémeme.

hr :-)
24.5.2013 15:08

Sto lidí,sto názorů.Mně například hr:-) vůbec nevadí.Mnohdy jeho rady mají hlavu i patu.Občas je nasranější,ale to mu může kdokoliv vrátit.Je to přece diskuze.A do diskuze,která někdy ani není o rybách,se zde už dostali i uznávanější odborníci než hr.

petrikza
24.5.2013 19:00

Pro hr, souhlasím se všemi, kteří Tě tu kritizují. Věřím, že mnoho začátečníků se tu bojí na něco zeptat, abys z nich Ty, vševědoucí a neomylný specialista, neudělal pitomce. Pro zajímavost, kolik hodnotných diskusí nebo vláken jsi tu začal Ty? Všechno jen zničíš a převedeš úplně na něco jiného se spoustou nadávek a urážek. Zakázal bych Ti sem psát!!! Znalosti o rybách nepochybně máš, ale jsi ubohý hulvát a namyšlený pitomec!!! Díky Tobě to tu za nic nestojí!

vitmen
24.5.2013 20:01

No nejsem hr advokát ale myslím že jeho vliv přeceňujete. 1)Spousta temat už je popsaných a kdo umí hledat a číst už se na stejné věci neptá (až na výjimky typu jak mám založit akvárium? a můžu chovat tlamovce ve 100l?), 2)spousta lidí si přečetlo knihu M. Krauta nebo se byli poradit u H. Dařbujána a už tedy vědí všechno, 3)někteří komunikují jinde - na zahraničních webech a diskuzních skupinách a sociálních sítích (kde můžou třeba v diskuzích označit komentáře které se jim líbí a komentáře komentovat).

St.
24.5.2013 20:25

Hrčno,mě nenasereš,nebudu si s tebou kazit večer.

Sony12345

VLOŽIT ODPOVĚĎ