FOTBALOVÉ EURO 2012

Nevim jestli se to může,když to není o rybách,ale napadlo mě,že bychom mohli tipovat vždy náš zápas na EURU - výsledek a kdo by měl nejvíc dobrých tipů,tak by mohl vyhrát nějakou cenu - třeba PEXESO??.Nevim jestli by s tím sarka.x,nebo MK souhlasili,ale mohli by sme je přesvědšit svou účastí,že si tu cenu zasloužíme :>). Hlasovat se může do začátku utkání.(přivedl mě na tuto mišlenku melanochromis ve vlákně miss ryba :>). Počkejte až to napíšu jo??

komla

11.6.2012 22:30

Naše sestava sílu má, není důvod ke změnám, opakuje před Řeckem Bílek. Tak to mi stačí. 1:2 Prohrajem.

komla
8.6.2012 16:56

ČESKO - RUSKO : ( konečný stav ) já začnu :>),né že bych nevěřil,ale můj tip je: 1:1 (hlasujte do 20:45 h,pak je to neplatné).

komla
8.6.2012 17:00

Za tu hrubku se omlouvám:myslet,takže ne mišlenku,ale myšlenku :>)

komla
8.6.2012 17:11

Já Ti řeknu jak to bude.Dneska dostanem vejprask tak 3:1,odehrajem základní skupinu a hurá domů.Vlak ČD je už připraven.

Sony12345
8.6.2012 17:47

Ja tipuju 2:1 pro nas, ale nevsadil bych na to ani pajdu.-), ale mam takovyho tusaka.

melanochromis
8.6.2012 18:09

Moje ryby uz se tesily jak se budou divat ale nakonec pojedeme na chalupu a ryby budou spat bez televize :)

roman pavel
8.6.2012 18:18

0:2 a budem rádi.Né že bych nám nefandil,ale nejsme teď dobrej mančaft.Maďaři nám to předveli.

vaku 70 nepřihlášen
8.6.2012 18:40

prohrajeme 2 : 0 , nevstrelime ani gol,mozna vlastni

Miky1979
8.6.2012 20:45

Je nás 5,tak uvidíme.:>) Konec hlasování pro zápas ČESKO - RUSKO

komla
8.6.2012 22:30

Hrozně se mi líbí jak komentátor říká jakou to má od nás kvalitu,ale výsledek je trapnej.Tak nejblíž a ještě optimista byl sony12345.Neuhodl nikdo :>(.

komla
8.6.2012 23:08

je to krute,ale realita,ten vysledek je jeste milostivy,nebudem bojovat ani o druhej flek,to budou asi reci

Miky1979
8.6.2012 23:52

Škoda že jsem netipoval. Výsledek jsem tak nějak čekal, i když prvních 20 min bylo fajn. Zbytek - trápení. Baroš provždy VEN!!! Plašil a Kadlec také slabota. Celkově EURO pro ČR - ostuda. Ještě kapka naděje - doufám že se pletu...

ondrášovi
9.6.2012 0:45

Řekové nám taky dají,jsem o tom přesvědčený.Baroš má smůlu v tom,že mu nikdo není schopný nahrát,a na hrotu hraje sám.Bohužel hráči jako Šmicer Nedvěd,Poborský,Galásek,už tam nejsou,Rosický taky není to co býval,těžil ze hry těchto fotbalistů stejně jako Baroš,který navíc hodně těžil s balónů,které mu sklepával Koler.když vemu obranu Jankulovski,Ujfaluši už tam taky nejsou a ti mladí budou dobří příští Euro.Kadlec Gebre sellasie,Pilař,Darida,Jiráček,to je budoucnost doufám,že se vychytá Štěch,vyhraje Krejčí,ale ta generace co tu byla bude jen těžko k překonání takhle rychle.Beru to jako holou skutečnost,takže mě to nijak nepřekvapuje,navíc si myslím,že by tam měl být jiný trenér.

miran
9.6.2012 2:01

miran,to podepisuju.To co předvedli rusové je moderní fotbal,stejně jak ho hraje viktorka plzeň,ale repre to nepředvádí,proč?Hrajou ustrašeně na jednoho útočníka a s tím nejde vyhrávat s kvalitním soupeřem a někdy ani s nekvalitnim. To co si napsal je pravda a realita.

komla
9.6.2012 6:16

Zkráceně jsme v současnosti v prdeli.

vaku 70 nepřihlášen
9.6.2012 8:44

Je mimo moje chápání proč tyhle hvězdy berou takové ohromné peníze. Měli by být šťasný, že se živějí sportem a nemusí stát u soustruhu či kopat uhlí. Na víc totiž nemají. HD

hynek dařbujan
9.6.2012 12:22

Když jim ty peníze někdo dá tak proč by je nebraly?Nezáviďme jim,protože my si můžeme svým způsobem žít a dělat co chceme,ale ono trénovat dvakrát denně držet stravu,ve 35 mít rozbité kolena,kotníky radši nebrat.Sportovat mohl každý,ale na vrchol to můžou dotáhnout jen někteří,a to,že tjiní to umí líp?jen dobře aspoň je ten sport zajímavější. Ono,kdyby včera večer hrála stěma Rusama Plzeń.tak neříkám,že by vyhrála,ale jako tým,kterému trenér dá taktiku a ví co každý hráč dovede,tak by zahrála lépe než naše repre.Já si stejně myslím,že to tam vede Čech s Rosickým :-))

miran
9.6.2012 12:25

Me tam hodne chybi Nedved, Ujfalusi, Poborsky a Koller. Bez nich to proste nejde hrat. Mirane mas pravdu. Uz prohra s madary znaci, ze na to Euro nepatrime.

melanochromis
9.6.2012 14:12

... škoda těch vyhozený prachů ( častečně i našich ) kolem Eura. Lepší by bylo zůstat doma - bez evropské ostud. No snad to nebude taková hrůza a něco málo ještě předvedou...

ondrášovi
9.6.2012 14:55

Mariane to jsi trochu vedle,díky tomu,že se tam ti votroubkové dostali dostane ČMFS od UEFA perfektně zaplaceno.Zato,že tam má Plzeň myslím že 5 hráčů dostanou taky peníze od UEFA,cena hráčů se zvyšuje,tohle není špatné.jde jen o to aby ty peníze našly to správné využití.Jde jen o to aby ti borci tam žraly trávu a jezdili po zadku,když vidím,že někdo bojuje na max,ale soupeř je stejně lepší tak zatleskám oboum týmum,ale jak vidím nezájem tak je to na facku.Neřeším jaký tým to je,i když můj jasný srdcový tým je 1FCB,tak uznám i výkon Sparty.Mám rád ten sport jako takový,bere mě to více než hokej,i když uznám,že tam se mi líbí,že to hrajou chlapi a né nagelované baletky.

miran
10.6.2012 21:17

Mirane, jak poznáš pod přilbou, jestli je hokejista nagelovanej???

supina nepřihlášen
10.6.2012 21:28

supino:Ty jsi prostě magor.Pořád budeš plácat ty svoje hovadiny a potvrdilo se o co ti jde.Jenom vosírat,na téma nehledíš :>).

komla
10.6.2012 21:39

Taky tě zdravím , jiskro:)))

supina nepřihlášen
10.6.2012 21:45

Zdar Miro! Asi nebo uřčo máš pravdu. Je to prezentace a dostat se na turnaj je prestige. Jak jsem psal...doufám do poslední minutky. Přeji si aby to nebyla megaostuda. A zrovna o čem píšeš mě směřuje k tomu že nagelovanci měli raději zůstat doma ( v koupelkách ). Věřím že nejenom za sebe přeji českýmu fotbalu aby přišla zase hvězdná éra.

ondrášovi
10.6.2012 21:50

Nagelovanci jsou a budou.Dokud budou brát ty prachy.Já jim je nezávidím,ale mě vyplácí za moji práci,až ji odvedu.V tom je ten rozdíl. Náš fotbal? Dokud za stavu 0:2 pošlem čerstvé obránce na plac místo utočníků,tak jsme v řiti.

vaku70
10.6.2012 21:56

To miran: ... jo a kamaráde moraváku, co říkáš na znak co mají na dresu.... stejnak asi za nás MORAVU nekopou! Tohle je neúcta a vrchol absurdity země ve které žijeme!!!

ondrášovi
10.6.2012 22:03

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uziPncye8KY#! Není co dodat. Mariane s tím znakem máš pravdu,ale to je na všech dresech.Na starým je přes celej dres.

vaku70
10.6.2012 22:09

ondrášovi:Když neni dobré vedení,tak se nemůže dostavit výsledek,jedině,že by zázrak se stal :>).Prohráváme 2:0 a trenér podpoří obranu :>),jo hořela,ale je třeba taky potpořit útok,na to nemusim mít trenérské zkoušky.No prodloužit trenérovi smlouvu,kterej postoupil tak tak,ještě před šampionátem je dost nestandartní.Nechci domýšlet o co tu jde.... Karlovi Brucknerovi mnozí vyčítali,že tam má lidi za zásluhy,ale měl výsledky.Když nejsou,tak to chce budovat novej tým Darida a podobní mladí kluci mají perspektivu a Baroš(děkujeme,ale výkonost jen klesá). Každej soudnej člověk to musí vidět,natož trenéři,ale asi je za tím víc než víme.

komla
10.6.2012 23:01

Všechno je to o systému jaký nastaví trenér.Nadáváte na Baroše,ale před minulou sezónu byl nejlepší střelec turecké ligy,někdo to zase schodí,ale on k sobě potřebuje určité typy hráčů,kteří mu ten balón dají.tady hraje sám a stále si chodí pro balón vice k záložníkům.tam hrajou na dva,a mrkněte na soupisku Galatasaraye co tam jsou za fotbalisti,tam stojí na hraně ofsídu a dostává pořád balón do běhu do nohy,on není Messi,který obejde tři hráče,dá si kávu,zívne a brankáře se zeptá kam to chce.On je přímo koncový hráč na hranici nebo přímo do vápna. jinak Supino pokud se podíváš na hokejisty,tak 90% hokejstů je bez vlasů,bu´d jim díky neustálemu nošení přilby vypadly,nebo právě proto jsou do hola,aby je pak měly až hokej hrát nebudou.Jinak pokud se podíváš na fotky civilní tak nějakou upravu vlasů mají,chcou se líbit-viz Eliáš.Jinak je to všechno o tom jak to má kdo srovnané v hlavě.takový Darida,pilař jsou talenti od přírody,ale ví co chcou,tak je nevidíte jen co vilítnou trochu navrch-znovýma kérkama,drahýma kabelkama od Vuittona,to je třeba pravý opak kluku ze Sparty-Kadlec-ten je zářný příklad,moc vyletěl a pak rychle spadl.Co se týče dresu je mi fuk-já jsem Slezan a nijak to nehlásám ani nestavím výše,protože v globále jsem Čech.

miran
10.6.2012 23:43

Mirane s tim Messim si to, pockat, jak ze se to u vas rika ? Jo uz vim, zabil !! Tak jsem se uz dlouho nezasmal, vazne a s temi hokejisty, hele nehral si uz hokej ? My to jeste vsechno vyhrajem a nakonec se jeste jim budem omlouvat, jak ze je to hanime.-) Jiunak Italove hrali moc dobre a Chorvati hezky prekvapili. Ted uz vim ze Spanelsko to nevyhraji.

melanochromis
11.6.2012 0:12

když jsem byl malý tak jsem hrával oba sporty,dělal plavání a potápění 20let,hrál volejbal ještě na vojně vrcholově,a atletiku všestranně,takže jsem byl a jsem sportovec tělem a duší od 23let jsem začal chodit bouchat do posilky,vydrželo mi to do 32let,teď už poslední 4 roky jen tvrdě makám v práci:-))Sport v televizi sleduju všechen,který je,krom šachu.Chorvati nepřekvapily budou dobří a půjdou na úkor buď Italů(těm moc nevěřím)nebo Španělům.Zítra bude ŠPÍL jak cyp ENGLAND vs FRANCIE.Můj favorit jako každý šampionát jasně ALBION!!!!!!!!!! ten Messi je trochu obdoba Baroše.V Argentinské repre-nemá tam hráče k sobě a nezáří a z Barcy je zvyklý denodenně na XAVIHO,INIESTU s kterýma se zná nejlepe a dávají si to naslepo.Navíc tam co hráč tak to super fotbalista,ale taky jim to tam musí někdo namalovat jak hrát,REAL jak by smet,ale příjde repre a RONALDO taky nic moc.Já mám zase strach z Němců,ti mají dobrý tým jak hrom.Zklamali mě Holanďani,ti si mysleli asi,že těm Dánům dají ty goly i z lavičky,ale pozor na Dány tam co hráč tak to tahoun mančaftu ve kterém hrajou.zítra bude den D opět vylodění v Normandii.Mastně se těším,Kofolu a chlebíčky k bedně a nic se mnou nehne ani ryby ne.

miran
11.6.2012 0:25

S tebou bych se na tu bednu koukal rad, ale jsem na ostrovech a snad Anglie da zabozroutum nafrak. Jsme oba stejne stari tedy asi myslim 36. Danove kdysi nastoupili na ukor byvale Jugoslavie a vse vyhrali, takze mas pravdu s nimi. S nemci je to porad stejny. Ti jsou stale na vysoky urovni. Spanelum to moc nejde, protoze je tam hodne hracu z Barcy a tam je tahoun zrovna ten Messi, ale MS Spaneslko dominovalo, tak nevim co je to s nimi, nejspis se jen rozehrivaji.-)

melanochromis
11.6.2012 0:47

jo,jsme asi tak stejně staří:-))jo,tenkrát Dánové překvapily celý svět.Borci co narychlo v žabkách přijeli z dovolené aby si zahrály fotbaltenkrát tam byly Smeichel,bratři Laudrupové a další si nepamatuju hrályi parádně a Němce pěkně vypinkali.

miran
11.6.2012 7:29

Já jsem velký sportovní příznivec (hrával jsem soutěžně basket a házenou) a v TV koukám na veškerý sport a každý fotbal na euru - pochopitelně. Přesto mi zůstává rozum stát, proč typovací vlákno cpete na web o tlamovcích.

miroslav kraut
11.6.2012 10:17

Až budou OH v Londýně,tak bych založil olympijské okénko :>). Říkal jsem si,že většinu chlapů sport zajímá a kopaná zvlášť,tak když tu chodíme a povídáme si o našem koníčku(o rybách),tak proč se nevyjádřit k EURU.Všichni na to stejně koukaj,vy taky :>),tak proč si ze srandy netipnout výsledek?Hned v první větě píšu,že nevim jestli to sem můžu dávat,když to není o rybách,ale téma tu je a nezapadlo,tak to lidi asi berou a vyjadřují se,když už to tu navštíví. I na jiných webech,které jsou zaměřený na zvířata,jsou také volná okénka(témata),kde se klábosí třeba o hudbě atd.

komla
11.6.2012 15:40

taky bych souhlasil s Komlou.Když jsme tu probíraliy hudbu,bylo to lepší než některé debaty o rybách.Je fajn,když osobě lidi zjistí i něco vice než,že ten má Tropheusy a ten druhý gibberosy,někdy je to tu už nuda,proto takové vlákno jen tenhle web na malou chvíli oživí a nikdo se tu nebude hádat.

miran
11.6.2012 18:20

Jsem stejného názoru a hlavně,kdo nechce,číst nemusí.

vaku 70 nepřihlášen
11.6.2012 20:02

Anglie - Franci ... pěkné fus, frantíci měli více ze hry, takže skóre tomu neodpovídá...

ondrášovi
11.6.2012 21:32

Tipováni na utkání ČESKO - ŘECKO (do začátku utkání) Já s tipem ještě počkám,jestli neprosákne jaká bude sestava :>)

komla
11.6.2012 22:13

myslím,že dostanem 2:0

miran
11.6.2012 23:00

JJ To jsem taky čet.Bílek se nedá a Řekové nám dají trojku. ČR:ŘECKO 1:3

vaku70
12.6.2012 0:31

Cesko:Recko 1:2

melanochromis
12.6.2012 7:08

Tak dnes slepý holub zrno najde, 1 : 1, gola dáme z penalty. Dívat se nebudu, protože by mi mohly vyhnít oči.

Kankunen
12.6.2012 9:16

Asi to sem opravdu nepatří........... Vy jste skeptici !!! To si říkáte ČEŠI !!! :o) VYHRAJEME.....jedu si to tam dnes osobně pohlídat. :O)

memeo
12.6.2012 10:45

Můj tip ( z říše fantazie ) 3:2 pro nás .... :-) No spíše mé přání!

ondrášovi
12.6.2012 10:49

Kryju zada Vaku70> 1:3 dostaneme :)

Chapadlo
12.6.2012 17:16

Řecko - Česko 0 : 4

supina nepřihlášen
12.6.2012 17:29

To si oprav, protoze si prehodil skore !! )))

melanochromis
12.6.2012 17:59

Mám na to ještě minutku, ale stejně to nechám. Píšu sem teď hlavně proto, že jsem při hymně asi zahlédl memea s vlajkou!!!! Byl jsi to opravdu ty, memeo? Určitě ti to v tom případě řekne i někdo další, kdo tě zná.

supina nepřihlášen
12.6.2012 20:56

Přěsný výsledek neuhodl zase nikdo.Myslím že to chce vystřídat ještě Plašila,Baroše a v bráně Čecha a ono to půjde :>).

komla
12.6.2012 21:33

S Barošem souhlas. Ten člověk je tam opravdu k ničemu. A s ním bych vypral hlavně deBílka. Ten jeho tah s opravdu tragickým Kolářem jsem doteď nepochopil. Sleduju Euro na Němcích a nějak to nepobral ani jejich komentátor.

wladys
12.6.2012 21:41

Výsledek jsem neuhodl, ale jsem spokojený i když bych zápas dal na prvních 20 min a pak konec ( půlka futsalu ). Za Čecha - doufám že si KIXY vbral...Baroš - ven.

ondrášovi
12.6.2012 21:53

Jakmile šel ze hry Rosický, tak začala nervydrásající podívaná na příšernej českej fotbal... nikdo z těch týpůk nedokáže tak nahrát jako Rosický...co by bez něho dneska dělali...

Ondra_nepřihlášen
12.6.2012 22:55

Je to o koučinku,takže hráči špatní nejsou.Dirigent si vybere hráče a nacvičí s nima jak maji hrát,íkdyž noty hráči znají :>) Bílek to neumí,nemá na to čuch a je to škoda.Musí se dát příležitost těm,kterým to jde a ne těm kteří by sice chtěli,ale nejde jim to.Pak se nemůže nikdo divit,že lidi pískaj na trenéra,když je nesoudnej.A jedna výhra(tak,tak)to nezmění.

komla
12.6.2012 23:38

tak konečně výhra,i když druhý poločas bez Rosy už byl celkem o hubu navíc po minele Petra Čecha.Je to určitě výhoda,že se to hraje v Polsku,protože takové zápasy vidět je určitě zážitek.jinak Řekům asi nepomohla absence dvou hráčů základu a taky,že dostaly brzo gól,jsou zvyklí bránit a dávat góly buď zbreaku,nebo a to více po standartních situacích.no Poláci doma a bez Rosy to bude ořech,poláci mají hodně našláplý mančaft,chlapy z bundesligy mají fazónu hlavně Lewandovski.

miran
13.6.2012 15:42

Me prekvapili, ale meli nuz na krku, tak museli zabrat. My hrajem vzdy nejlepe pod tlakem, ale jestli Rosicky nebude v zakladu, tak to nejspis projedeme. Jsem zvedavej jestli nas Polaci budou mit stale radi, kdyz je vyradime.-))

melanochromis
13.6.2012 17:53

Mně naštvali! Kdyby pokračovali, jako prvních šest minut a Čechíno neudělal ten kiks, mohl jsem vyhrát pexeso:))

supina nepřihlášen
13.6.2012 18:18

Pokud bude Rosa sedět a sestava bude stejná,tak si myslím,že nás Poláci semelou.Ti si nenechaj dát 2 rychlý branky.Snad se pletu,ale moc tomu nevěřím.

vaku 70 nepřihlášen
13.6.2012 18:45

Poláci mají silnou pravou stranu. Pokud ji eliminujem a vymyslíme i něco do předu mohlo by to s postupem vyjít. Měla by stačit i remíza. pochybuju že Řekové porazí Rusáky. Pokud ovšem nenastoupí Rosa a deBílek tam místo něj pošle Koláře tož pak bude zle. Baroš je podle včerejších trenérových slov jistý. Takže zase se tam bude minimálně půlku zápasu sám potulovat.

wladys
13.6.2012 21:35

Jsem rad, ze nejem ja si myslim, ze Kolar je opravdu poleno:)

Troph3us
14.6.2012 11:17

Chybi individualni kvalita,pak ke potreba taktika a hrat jako team,to ale nefunguje jak pise WLadys s deBilkem :-)),ten borec se tak nejak furt priblble chechta, jak kdyby v necem jel :-)Polaci nam daji strasnou sadu,ale nekde ve skrytu duse doufam,ze se neco stane,a vyjde to,no uvidime,to pak zase bude pan deBilek superhero a mozna dostane jiz smlouvu na sampionat v roce 2020.

MatthesBull
14.6.2012 11:19

to nechapu,napsal jsem prispevek jako Mathessbull,tim se mu omlouvam,ale nevim jak se to stalo,tak pokud nekdo s tim nesouhlasi:-)coz je jeho pravo,tak na me :-)

Miky1979
14.6.2012 15:47

ČESKO - POLSKO ?Možná je to naposled na tomto euru,tak tipujte,zatim nic nevyšlo :>)Vidím to na remízu,když hodně zaberem a doufám,že bude stačit 2:2(je to spíš přání)A nepískejte na Milana,pak ho to znervózňuje a nemůže dát gól :>).

komla
14.6.2012 21:46

Tipovat teď, když ještě vlastně nevíme kdo v té záloze vlastně nastoupí je hodně velká loterie. Pokud to bude bez Rosy s Kolářem tak můj tip 2:0 pro Poláky. Pokud by to bylo s Rosou( zdravotně nelimitovaným) mohli by jsme překvapit a tu remízu 1:1 ukopat.;-)

wladys
15.6.2012 16:05

Tentokrát jsem už nesehnal do Polska lístky,tak budu muset fandit jen u televize,ale věřím v postup......jak dopadne zápas nevím,ale POSTOUPÍME. Jak tu u nás povídá jeden můj kamarád.....budeme hrát tak na hovno,že zase vyhrajeme. :O) Jinak Wladys to asi vystihl nejlépe jak mohl....druhá půle z Řeckem bez Rosiho a bylo celej poločas zle.....naši byli bez nápadu a jen betonovali,ale to je Bílkova taktika....dát gól a bránit,viz jeho střídání...... :O((

memeo
15.6.2012 17:29

Memeo, byl jsi to v tý TV ty, nebo se mi to jen zdálo?

supina nepřihlášen
15.6.2012 23:40

zdravím,je těžké tipovat Poláci maji kvalitu,ale taky bych se přikláněl k remíze,takže 1-1,

luboš kovařík
16.6.2012 1:06

2:1 pro nas. Alespon chci v tom doufat.

melanochromis
16.6.2012 15:05

Poláci jsou hodně namachrovaný jak nás spláchnou,nevim jestli je to taktika(nebo si to fakt myslej)no strach z nás nejde to je fakt,ale kdybychom dali gól jako první,to by je mohlo pěkně srazit.Budou to nervy jdu si vsadit,ale raděj na tu remízu 2:2 :>).Snad to bude stačit,snad rusové ty řeky přejedou nebo zremizujou.

komla
16.6.2012 20:00

Rosa nehraje,bude funus čr fotbalu.:-( Baroš končí :-))

vaku70
16.6.2012 22:44

Nevěřil jsem,ale sen se stal skutečností.

Sony12345
16.6.2012 23:06

uff,jó nebudu kritizovat,protože většina z týmu mákla a zaslouženě postoupili.Tipovačku na přesný výsledek neuhodl zase nikdo :>).Třeba příště.Tak HURÁÁÁ.

komla
16.6.2012 23:24

Dnešek je neuvěřitelnej.Jdeme dál,Ivani jedou domů,tak na to bych nevsadil.Fuft hledám Lobiku:-)

vaku 70 nepřihlášen
17.6.2012 0:01

Tak takový scenář jak dopadne naše skupina by nenapsal,žádný autor sci-fi i když je to na oskara.Musím,říct,že sem to nečekal,po prvním poločase jsem vůbec nevěřil,takže tohle je úspěch,který doufám zúročíme,aspoň super výkonem ve čtvrtfinále,budem uvolnění takže uvidíme.Sportu zdar!!ve čtvrtek mám volno:-))

miran
17.6.2012 0:05

Nazdar,já taky.:-))))))

vaku 70 nepřihlášen
17.6.2012 0:39

Ja nemam slov. Nasi hrali druhou polovinu senzacne. A ta tabulka, tak to mas Mirane pravdu, ja bral Rusaky automaticky do ctvrfinale a ono houby, jedou domu. Oslavuju uz ted, pro me osobne, ze Nasi postoupili do ctvrfinale z prvniho mista mi staci a Rusaci skoncili. Polaku mi je trochu lito, ale nemaji na to. Jasne sme byli lepsi. Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa CESI CESI

melanochromis
17.6.2012 10:20

TO šupina To jsem nebyl 100% já....neměl jsem vlajku......jen dres,šálu a klobouček. :O)) Jinak už sháníme ze šéfem lístky na čtvrtfinále. :O))

memeo
17.6.2012 11:36

memeo neprovokuj :-)))))))))

vaku 70 nepřihlášen
17.6.2012 21:13

Jo memeo, pak mi došlo , že to byla spíš šála, než vlajka. Ale to je jedno. Seš frajer(vlastně všichni co tam jeli ), že jsi to absolovoval. Mně spíš připadá, že většina fanoušků -těch doma, čekala na to , že dostaneme třikrát čouda, aby si mohli u piva pěkně zanadávat. Samozřejmě případný úspěch budu svorně brát za svůj:)))

supina nepřihlášen
18.6.2012 0:07

ČESKO - PORTUGALSKO. Tipovačka na přesný výsledek!Jsem zvědavej na konfrontaci,dlouho jsme nezměřili sílu krom ŠPANĚLů s kvalitním top soupeřem.Doufám,že už konečně někdo uhodne konečný stav :>) Podívejte na holanďany,hvězdný výběr nezafungoval.I v ostatních sportech se to stává čím dál víc,že ty hvězdy to týmově nepotvrzujou.Nic nenaznačuju :>)

komla
18.6.2012 15:14

1:2 dostaneme, ale tesim se na manekyna :)

Chapadlo
18.6.2012 17:30

1:0 pro nas.

melanochromis
18.6.2012 18:38

pral bych si 1: O pro nas,ale tipuju, ze buchnem 2 : 0

Miky1979
18.6.2012 18:59

Kua tu to je jak ve Sportu.Okamžité sebevědomí,a že chcou vyhrát další tři zápasy.Osobně to řeknu takhle.Řecko,Polsko jsou druhořadé Evropské týmy.pravda je,že když se hraje play-off tak v tom jednom zápase to může dopadnout jakkoliv,i rozhodčí se může upísknout?ale nemyslím si,že to naši zvládnou,i když si samozřejmě ze srdce přeji aby každý z nich zahrál jak bůh,ale chce to hlavně pokoru a respekt,a hlavně si každý den pouštět mač s Ruskem,Anglie rozbije Ukrajinu a druhý domácí tým nepostoupí-musím říct,že jsem celkem překvapený hrou Francie.A dneska doufám,že zaberou Chorvati,protože Italii sem nikdy nefandil.

miran
18.6.2012 20:51

1:1 v normální hrací době,prodloužení a pak penalty a Ronaldo v rozhodujícím momentu neunese tíhu okamžiku - nedává a ČR je v semifinále s medailou na krku :>) (je to možné?)

komla
18.6.2012 21:30

No já už začínám věřit,že tu placku udělaj.Sice nechápu,jak to ten Bílek dělá,ale krom kolapsu s Ruskem mu to vychází.

vaku 70 nepřihlášen
18.6.2012 22:05

Tady máte fotky: http://memeo.rajce.idnes.cz/EURO2012-_Recko_-_Cesko_1_2/ Je to foceno je obyč digitálkem a já tam vypadám jak blb. :O)) Jinak čtvrtfinále je stále v jednání a nevypadá to moc nadějně. :o( Ale je teprve pondělí.

memeo
18.6.2012 22:14

Fakticky se bavím. Č 55: ...poláci mají hodně našláplý mančaft, chlapy z bundesligy mají fazónu hlavně Lewandovski. Č.84: ...Osobmě to řeknu takhle. Řecko, Polsko jsou druhořadé Evropské týmy. Mirane, jsem z toho akýsi zmatený:))

supina nepřihlášen
18.6.2012 22:23

supino,u člověka který si plete vlajku s šálou je jediné vysvětlení,že je zmatený :>)

komla
18.6.2012 22:32

Pro vysvětlení Supinovi špička Evropy-Německo,Španělsko,Francie,Anglie,Italie,Nizozemí,Portugalsko ,Rusko,když sem srovnával sílu týmu tak našeho s tím Polským ty loulo,oproti nám má hráče kvalitnější!!ale byli namachrovaní a asi tomu trener nerozumněl tak jak ty fotbalu a akvaristice.čti to vždy celé a nevytrhávej z kontextu,dovedeš tu akorát mlít blbosti a bavíš tady ty,akorát o tom nevíš a pak děláš blbého.

miran
18.6.2012 22:45

Aha,už to chápu. Já jen abych se nakonec nedozvěděl, že Baroš je xtratřída. Posuny některých názorů jsou pozoruhodný...

supina nepřihlášen
18.6.2012 22:58

když si to tu přečteš co jsem tu napsal Já,tak se dočtešže to o Barošovi říkám,není chyba v něm,ale v systému v jakém hrajem.pokud tu chceš něco komentovat-tak ČTI pořádně,protože se tady můžem směle bavit tvýma chytrýma hláškama.

miran
18.6.2012 23:08

supino,jsi extra voprudent(slušně řečeno)i se 100 smajlíky.Nikomu nic nepřinášíš a jen reješ do lidí a když nikdo nereaguje tak si někoho najdeš a jdeš po něm :>>>).Takovým lidem se musím smát,hlavně jejich zoufalství.No nic o supinovi to je fakt o ničem.Pro mě je to magor.

komla
18.6.2012 23:35

Před chvilkou jsem slyšel v TV krásnou větu: že jsme připravení postoupit dál.To mě uklidňuje :>)

komla
19.6.2012 2:29

Koukám,že tu vzniká ta správná fotbalová debata.Jedno je jistý.Pořádnej test teprve příjde.Oni ti Rusáci nehráli tak dobře,to naši hráli tak špatně.

vaku 70 nepřihlášen
19.6.2012 7:46

Sebevědomí našich médií mi trochu připomíná to slovenské. Naši chlapci hrále lepšie, žial prohráli... a hřiště bylo dokopca, a vítr se v půlce otočil a jiné sr... Dostali jsme se tam omylem, hra je nejistá, tak takové kalkulace jsou mimo. Náš úkol bych řekl že ( z hovna byč ) - dostání se ze skupiny je pěkný a včíl - to bude jen bonus...

ondrášovi
19.6.2012 16:09

mirane čti pořádně, protože jsem nepsal, na Baroše posouváš názor ty. Bav se čím chceš, mně baví tvoje neadekvátní reakce na jakoukoli oponenci vůdči tvým názorům. Jinak většinou ( příspěvky 12, 16 , 28 ) ti musím dát za pravdu, tam máš podle mně správný argumenty. Tak se měj a bav se dál :)) TO komla: bez komentáře:)

supina nepřihlášen
19.6.2012 17:00

Prosim nehadejte se, ale respektujte se. Diky

melanochromis
19.6.2012 23:27

Aha,už to chápu. Já jen abych se nakonec nedozvěděl, že Baroš je xtratřída. Posuny některých názorů jsou pozoruhodný... supina nepřihlášen chceš k tomu ještě něco říct?

miran
21.6.2012 7:08

Tak přátelé,začíná den D :-)) Já už mám dres na sobě,vlajka vlaje a české srdce buší jak o život.Snad je dnes dáme.

vaku70
21.6.2012 9:37

Můj tip je 0:2, ale věřím, že se dá aplikovat na hravé Portugalce okopávaná a antifotbal co bolí oči a znechuceným Portugalcům dát ušmudlance. Přání je 1:0.

Kankunen
21.6.2012 12:10

když do toho daj kluci srdíčko, tak věřím ve výhru na penalty :o) David

rhymess
21.6.2012 13:54

.. tak je to tu - čtvrtek a naši proti nedokvašeným španělům .. :-) No zůstávám u toho že se něco stane a my .....postoupíme!!!

ondrášovi
21.6.2012 14:30

Při tom co se na euru děje,taky věřím,že jdeme dál.:-))

vaku70
22.6.2012 11:33

Celkové hodnocení : ... na začátku jsem jim nevěřil ... stěstí měli hodně .... ukázal tým že do budoucna ( bez Rosy , Baroše aj. ) jde hrát.... s portugalci výkon za který se nemusí stydět ... mezi 8 tými v Evropě - to není zlé. deBílek bohužel zaťal svůj dráB o to hlouběji...:-( a bude se tam držet

ondrášovi
22.6.2012 16:49

ja si dokonce myslim, ze jim deBilek naordinoval po polocase,aby to branili a strcil tam Rezka, kteryho klidne po golu mohl zase stridat ven :-)no je to saskec a pak cekal 6 min,nez tam strcil Pekharta,Portugalci na to zareagovali asi za 5 sekund :-),nasi super,ale prokaucoval to trener,bohuzel :-(

Miky1979
22.6.2012 17:00

ja nechapu proc tam daval Rezka. To je jen hnup, vubec nic neukazal. Pro mne byl nejlepsi hrac Petr Jiracek a potom Pilar a vsechny kluky z obrany. Neni to ostuda, ale vite jak, chtel jsem je videt ve finale. Moc jsem jim to pral a nemuzu to prenest pres srdce, ze uz jsou out, sakra.

melanochromis
22.6.2012 19:24

Pravda se ukázala,bylo to maximum kam mohli naši fotbalisti dojít.Je to v podstatě úspěch,protože jsme měli nejlehčí skupinu a mohli tak dojít až mezi 8 nejlepších.Pro kvalifikaci MS do BRAZÍLIE je to dobrý příslib,ale nebude to lehké,protože DÁNSKO + ITÁLIE,to bude oříšek i pro perspektivní mužstvo.Bílek není dobrý trenér,Baroš není dobrý útočník,ale nejvíc mě sklamal Plašil-ubohý výkon.Baroš ME dostal od Bílka za odměnu.To dělal ke konci svého působení i Karel Brückner v době když už na to někteří staří pardálové neměli a taky na to dojel,ale jemu to bylo jedno :>).Nezbývá než doufat a popřát hodně štěstí a postup na MS do BRAZÍLIE. Tipovačku ve 4 utkáních neuhodl nikdo :>)

komla
23.6.2012 0:06

Komla nechápu jak můžeš napsat,že Baroš není dobrý útočník?Podívej se prosím tě kolik odehrál za nároďák zápasů a podívej kolik v nich nastřílel gólů.Pak mi řekni,který jiný český hráč vyhrál krále střelců jakékoliv zahraniční soutěže. Hlavně se pak podívej s jakýma hráčema hrával a v jakém systému a rozestavení.Pak se podívej na současný tým a zamysli se nad tím co jsi napsal.v takovém mančaftu ve hře na jednoho hrota,kterého nejsou schopni záložníci najít kolmou nahrávkou do běhu se bohužel neprosadí ani Ronaldo ani Messi-ten moc nezáří ani v repre.Pak se podívej jaký systém hráli Španělé minulé Euro a MS.Příjdeš na to,že hráli ve stejném rozestavení jako my teď,ale ten Villa má za sebou XAVIho,XAVIho ALONSA,INIESTU,kteří totálně rozebraly kde jaký tým a kolmýma nahrávkama mu to dávaly tak,že se nemohl minout.to se pak hraje jinak.A říkat tady Baroš ven je velice krátkozraké,protože nedávno by jste ho všichni plácaly po ramenou jaký je bombardér.Bohužel tady v Čechách se rychle zapomíná,a spousta těch křiklounů jsou takoví balamuti co mají problém doběhnout na autobus natož odběhat 90 minut.A jen další kvalifikace ukáže jaké tu máme útočníky.ještě si spousta lidí vzpomene na Baryho,já na jeho místě bych to zabalil dávno.

miran
23.6.2012 1:52

miran,máš pravdu,ani ten systém co hrajem mu nenahrává,vysoký hráč,třeba Necid by byl možná v útoku prospěšnější.Baroš byl fakt dobrej,ale už to není ono,málo kdy(poslední dobou a na ME)vyhrál souboj jeden na jednoho a rychlostně už taky nezářil jako dřív,kdy utek skoro každýmu(teď už neutek).Opravuju se:Baroš už není skvělej útočník.Patří mu dík za to co pro repre odvedl,to je jasný,ale v současný repre by už nebyl přínosem.Já to tak vidim,ale nejsem žádnej expert.Na autobus ještě doběhnu :>),ale nebudu ho velebit za jeho zásluhy v minulosti.

komla
23.6.2012 2:20

Necid by tam neudělal vůbec nic,to je typicky hráč jen do pokutového území,mrzí mě že nezkusil Kozáka z Lazia Řím,je ho čas příjde to mu věřím,doufám,že se ukáže Vydra,který odešel sedět do Udine a nebo léčit zranění v Brůgách.Darida,Pilař z těch bude něco velkého,pokud je něco malého neposere.celkově je euro úspěch,psaly,že jsme králové východního bloku,a mají recht.

miran

VLOŽIT ODPOVĚĎ