Pár fotek 3D pozadí

Pozadi je vyrobeno na zakazku. Je pouzit specialni Epoxid nater s barvivem A1 pondpaint od firmi Antel na zahradni bazenky.

melanochromis

Pár fotek 3D pozadí
11.5.2010 15:37

Dalsi foto konecne upravy
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
11.5.2010 15:41

Jeste suche pozadi pred neutralizaci a uplachnuti vodou
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
11.5.2010 15:46

Chlape.....to je z polistirénu? To vypadá opravdu jak kámen......já osobně jsem lepší ještě neviděl.....nic proti Wladysovi,ale tohle je u mě BOMBA.

memeo - nepřihlášen
11.5.2010 16:58

Naprostý souhlas s memeem. Jedním slovem PECKA. PETR

PETR - Č.Budějovice
11.5.2010 17:19

Tak to moc diky za chvalu.-) Jinak pro Memea: No, je to s polystyrenu a take byla pouzita tesnici pena. Ovsem velky duraz jsem daval na konecny efekt nateru a posypu pisku, abych docilil co mozna nejvice realisticke skalky pomoci dvoubarevneho efektu cerne a piskove barvy. Jeste jednou diky za pochvalu. Jinak az budes posilat Tropheuse i do UK, dej mi vedet.
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
11.5.2010 18:48

Super pozadí.... Moc se mi líbí. Vypadá to opravdu reálně!

RUMburak123
11.5.2010 19:30

Přidávám se k Memeovi, tak prďácký pozadí jsem taky ještě neviděl. Fakt paráda.

karbi
11.5.2010 22:27

Musím uznat, že nic lepšího jsem ještě neviděl.Hluboce smekám. Nádherný kus přírodního reliéfu.

pietro
12.5.2010 10:58

Opravdu super! Nejlepší výtvor, který jsem kdy viděla.

heeeli
12.5.2010 11:08

Zdravím,zajímalo by mě,jak to bude potom vypadat jako celek v napuštěném,zařízeném akva,snad se s námi podělíte,líbí se my Váš smysl pro detail.

L.Čech
12.5.2010 15:10

Zdravim. Diky moc vsem za prijemne ohlasy. Ja bohuzel nemuzu garantovat, jestli budu mit foto nadrze s timto pozadim, protoze byl vyroben pro firmu, ktera si ho odemne objednala a neznam nize konkretniho zakaznika. Pozadal jsem je ovsem o zeptani dotycneho kupce o foto jeho uplne dokonceni akvaria. Jestli vse dobre dopadne, rad ho sem vlozim a jeste jednou diky moc. Popravde to jsem necekal, udelali ste mi radost.

melanochromis
12.5.2010 15:46

Moc pěkné,na kolik si to ceníš?Resp. na kolik to vyjde. Práce + mat. :-)

aaa
12.5.2010 16:32

Lol....muzu ti napsat ceny materialu a o sve cene prace se zdrzim. Pozadi na akva 183x61x61cm. 3x 5cm tloustka 2m delka polystyrenu £20, dve jednokilovky pond paint A1 dohromady £50,4 tuby silikonu Henkel(pro mne) £8, 6 tub tesnici peny Polyfilla £36, 25kg pisku £5, ventilacni mrizky mam zdarma. Dohromady se vsim kolem cca £120-140.

melanochromis
12.5.2010 17:16

Fakt krása:)

JT
14.5.2010 18:38

to vypada jako vyriznute nekde z nejake skaly, proste jako original :) ... good job melano ;)

lubnek
25.5.2010 4:39

Tady akva utrpelo par uprav. Vse je s polystyrenu... teda rostliny je original.-))
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
25.5.2010 7:27

No dobry!! Co mas uvnitr v tech kamenech aby nepluly po hladine?? :-))

A+I
25.5.2010 8:43

To A+I : Nic, má je nalepeny na dně aq. To michal: ještě jednou - big pochvala! :-)

onrdášovi
11.8.2010 17:38

Zdravim vsechny. Zrovna jsem dokoncil jedno amazonske pozadi. Je to poprve co jsem se pustil do Amazonky. Drevo je prave coz se take podepsalo na celkove vaze. Dostal jsem volnou ruku, ale rad uvitam mozne doplnky, ktere by mi mohli proplout z ruky co se tyce Amazonie. Diky
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
11.8.2010 17:40

Posilam dalsi dve pro lepsi detail.
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
11.8.2010 17:41

A jeste jedna z praveho uhlu.-))
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
11.8.2010 17:52

Máš to moc pěkný...:-)Opravdu se povedlo. Jak jsi tam napasaoval ty těžký kořeny? To jsi je objel pěnou? Já budu dnes vlepovat pozadí 180cm, už je hotovo, zneutralizováno.:-)

sarka.x
11.8.2010 18:02

Presne jak si napsala. Penu jsem pouzil a trochu silikon.Na nekolika kusech jsem to preriznul abych dostal co nejvetsi plochu k lepeni na polystyren a potom uz pena. Takze mas take hotovo. Posli par fotek.

melanochromis
11.8.2010 20:02

To já vložím foto až to bude komplet i s osádkou..:-)

sarka.x
11.8.2010 22:01

Ok, uz se tesim. Urcite to bude hezky.

melanochromis
11.8.2010 23:36

Ahoj Melanochromis, nam se tohle pozadi do Amazonky libi jeste vic nez to, co jsi delal do Tvyho Malawi. Je to fakt jak biotop - breh reky s koreny stromu. Zatimco to Malawske mi pripadne na dno jezera s utesy dost clenite, ale ja vim, ze jsi tu nedavno psal, ze je to proste Tvuj vkus, takze ja to uplne respektuju ;-) . Utvarel jsi to k obrazu svemu a navic plne ocenuju tu praci, kterou jsi si s tim dal. Jaky ma tohle pozadi rozmery? Vypada to poradne veliky.

A+I
12.8.2010 16:29

Ahoj Alo, uz jsem Ti to psal na akvamalawi 6x2x2. Jinak si to presne trefila s temi brehy Amazonie. Koreny jsem tak trochu take potrel epoxidem a pridal pisek. Koreny nemohou byt uplne ciste,ale treba i trochu od blata.- )

melanochromis
17.8.2010 11:09

Jo, to jo ... hlavne pod vodou jsou od blata :-))) Kdybys ty koreny nepotrel lepidlem, tak by si na nich mohly nejake sumcovite ryby brousit zuby a byly by porad jako cerstve ;-) . Skoro to vypada vetsi nez jen 6 x 2, my jsme to typovali s Ivikem aspon na 8 x 2.5 :-) Jestli se Ti podari ukoristit nejaky fotky az bude akva napusteny, tak je sem zas dej, to vis, jsme zvedavi :-) .

A+I
17.8.2010 12:36

Ono to to mozna opravdu looks vetsi, diky tem korenum. Vaha byla kolem 25 kilo. Jestli nejake fotky dostanu, tak je sem vlozim, ale velke nadeje si nedelam. Ten posledni take sliboval a jeste zadne fota neprisly. Jinak pozadi jsem take jedno delal 8ftx30 inch To jsem delal, jak si to zakaznik pral. Poslal fotku a ja uz to jen vytvoril. Mne osobne se mi to nelibi. Rikaji tomu Rock face. Uprostred je misto na trubice do prepadoveho filtru. davam to sem kvuli te velikosti pro porovnavani.
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
17.8.2010 13:33

Aspon vidis, jak fotky matou, kdyz to neni s cim porovnat. Tady to 8 x 2.5 vypada stejne velky jako to 6 x 2. Mas to udelany moc krasne podle prani zakaznika a podle jeho fotky. Zrejme nic lepsiho nikdy nevidel, tak Ti poslal tu fotku, ale hlavne ze je happy. Jenze s Tvou fantazii by to mel daleko hezci, takhle je to moc geometricky a pravidelny, neni to tak prirozeny. Jses fakt borec!

A+I
17.8.2010 14:49

Já už sem také dostala nabídku od jedné firmy dělat pozadí na zakázku, tak přemýšlím jestli do toho jít. Nesměl by mi do toho ale nikdo kecat, jak by to mělo vypadat :-))))

sarka.x
17.8.2010 16:06

Sarko obavam se, ze Ti do toho mluvit budou. Zakaznik nezaplati, dokud nedostane zhruba fotomontaz, jak bude pozadi vypadat, nebo postupujes podle jeho prani. Na tu Amazonku jsem ovsem dostal volnou ruku a myslim, ze nelituje.-) Musi te to trochu bavit a uz to pujde samo. Sarko, ja bych na Tvem miste do toho sel. Nemas co ztratit a kdyz Tvou praci nekdo oceni financne - je ta radost o to vetsi. Ja tedy v Tobe verim.

melanochromis
28.8.2010 11:37

Nějak jsem popletla téma a vložila jsem fotku aq k jinému tématu, tak ještě vkládám foto z výroby
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
28.8.2010 11:38

další..

sarka.x
28.8.2010 11:38

další
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
28.8.2010 11:39

další
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
28.8.2010 11:44

poslední
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
28.8.2010 15:03

Sarko,je to moc pekne, povedlo se :) Jaka je litraz? vpada to prostorne. To jsou panelakove prostory?

lubnek
28.8.2010 16:19

Ahoj děkuju za pochvalu, aq má 450 litrů (délka 180 cm) Bydlím v cihlovém domě s panelovými stropy. Mám pod spodní deskou komody 2cm polysteren na vyrovnání, spodní deska 35mm roznáší váhu aq pocelé délce, takže ta zátěž je pěkně rozložena.

sarka.x
28.8.2010 19:42

Sarko to je nadhera. Pozadi se podle ocekavani povedlo na jednicku a ryby to je opravdu krasa krasa krasa. Neni moc chlapu, co dokaze udelat pozadi co by vypadalo trochu k svetu a Ty holka - nemam slov. Myslim ze ne malo radoby kutilu si je srazila na kolena. Ja Ti blahopreji a mas muj velky obdiv.

melanochromis
28.8.2010 23:33

Moc díky Michaeli za pochvalu a přikládám ještě první video. Není dokonalé, ale pro představu jak to žije v aq :-)) http://www.youtube.com/watch?v=JZ4D893J8Ds

sarka.x
29.8.2010 9:48

Ahoj Šárko,moc pěkné video.Přijde mi,že jsou ty Hapky takové nervozní,jako by jim něco chybělo,ale asi je to jen můj pocit trochu podtržený tím,že v tom videu plavou hodně koordinovaně jakoby v hejnu,přitom na těch fotkách to tak nevypadalo.Možná to bylo jen trémou před jejich prvním natáčením :-)).Držím palce

L.Čech
29.8.2010 10:02

L. Čech: Ježíši, co jim tak podle Tebe asi chybí?Docela by mě to zajímalo :-))

sarka.x
29.8.2010 10:12

Nevím,možná za to natáčení čekali nějaký tučný honorář.Že ty jsi byla dneska zase celou noc ve střehu :-))

L.Čech
29.8.2010 10:15

Lado, ja myslim, ze bys byl taky nervozni, kdyby Te vytahli z Tvyho domova a svobodnyho sveta, nacpali Te do nejakeho kufru s dirkama pro dychani, nechali potme, po tom vsem drncani Te prelozili jako male mezipristani do nejake male klicky a pak Te znovu zavreli, znovu tma a kodrcani ... a pak bys nebyl vykulenej a mel bys normalni heartbeat najednou v novym domove - milionkrat mensim a s nucenymi dalsimi spolubydlicimi? :-( Nemaji to ted, chudinky, jednoduchy. Musi jim byt strasny smutno, nevi, co se deje. Zato jim vsak ted nehrozi nebezpeci v podobe jinych dravcu ani lovcu, starost, aby sehnaly potravu atd. U Sarky budou jak v 5***** hotelu :-) . Sarko, drzime palce, jsou to absolutne prekrasny ryby a urcite budou jeste krasnejsi. A az budou mit mlady a Ty nebudes mit pro vsechny dost mista a budes je prodavat dal, stanes se tim padem obchodnikem a vaznym konkurentem vsem velkym pestirnam a odchovnam ryb. To bude, panecku! ;-)))

A+I
29.8.2010 10:17

Na dnešek jsem spala jako nemluvně, a ráno m říkaly, že jsou šťastný a hned na mě mávaly ploutví :-)))

sarka.x
29.8.2010 10:23

Álo skoro jako by jsi popisovala cestu do Egypta... Šárka se zmínila,že se už docela dobře aklimatizovali,proto mě přišli trochu nervoznější než jak je zachytila na fotkách,ale už se to vysvětlilo...ony lítaly po akva páč hledali papůůů.

L.Čech
29.8.2010 10:27

...jako by ti říkali,pojd si za náma zašnorchlovat?Být to větší akva,nemuselo by to být vůbec marný.

L.Čech
29.8.2010 10:35

Lado, to nebyl popis cesty z CR do Egypta, ale jizne zpod Egyptu do CR. :-))))

A+I
29.8.2010 10:43

Já to náhodou poznal :-)) ,ale úplně jsem vzpoměl na svoji cestu do Egypta,to bylo nemlich to samý,jen s tím rozdílem,že já se těšil.Jim ted taky začíná luxusní dovolená,jen to mají celoživotně...kurna to se někdo má.

L.Čech
29.8.2010 10:52

Ryby, kterým něco chybí, neplavou v hejnu po celém akva, ale naopak se straní, jsou nevybarvené a nežerou. Je to stejné jako u lidí..:-) Na videu plavou jako zběsilé, jelikož jsem jim dala pár vloček, aby se ukázaly :-)) to jen pro vyjasnění

sarka.x
29.8.2010 11:09

Sarko pekne akva..Jasne,kdyz se nekdo k akva priblizi tak ryby jezdi vice...Vidim dobre livingstouny ? Samci by v takove vel.meli byt uz trosku jinak vybarvenejsi.Tipuju kolem 11cm velikost...Ale dva favority jsem tam nasel ikdyz ten zoom to zneprijemnoval..

maxx
29.8.2010 11:18

Ahoj Maxxi, jsou to Livingstonii,nevím v kolika cm se přebarvují odchyty, ale jsou ještě mladí.

sarka.x
29.8.2010 11:20

Však už sem to s tím krmením psal o pár řádek výš.Musím pádit k rybám,slíbil jsem,že jim o víkendu umeju okna,aby sme na sebe měli lepší výhled.

L.Čech
29.8.2010 11:31

Tak pokud jsou to odchyty,tak jsem mel uplne stejne vybarvene rybky,coz me tesi...Jinak samci jsou robustnejsi,mam ted asi 30 mladych kolem 3-5 cm a ti 5-ti centimetrovi budou urco samci..Jinak ALA ma pravdu,budes konkurence,pokud ti dorostou maji i 200 mladych x dejme tomu 5 samic x dejme tomu co 3mes.vyter...to uz zamrazi....Ted ale cekej tak do stovky i mene...Jinak pro zajimavost samice mi nosila i vice jak 2 mesice mlade...

maxx
29.8.2010 17:18

Šary super ryby,ale myslím si,že pozadí (u ženy)je podstatně důležitější!!:-))jinak to na tom obrázku nedovedu ohodnotit,jelikož nejsem fanda těhle věcí,ale oceňuju,a to velmi tvoji zručnost,to se málokdy vidí!!!

miran
29.8.2010 20:26

Mirane díky, jedno pozadí a tolik chvály .... :-)))) Jak bylo ve Vopici?

sarka.x
29.8.2010 21:18

Jak mohlo být ve vopici a ještě ktomu v Modrý Vopici.Udělal jsem čest mojí mailové adrese,ale s osádky auta jsem byl dobrý.Řidič normálně nepije,ale ti další dva kámoši total plech,cesta zpět byla šílená,připadal jsem si jak v lihovém výparníku.Pošlu ti nějakou fotku na porovnání.

miran
30.8.2010 7:14

Dobrý den Šárko, když vám řeknu, že to máte moc pěkné,tak to nebude pravda. Pravdou je,že je to téměř dokonalé. Zahlédl (no viděl) jsem vaší prezentaci na akamalawi a musím říci, že vám závidím! Má závist vám však nic zlého nepřinese (to jen já se budu užírat :-) ). Jen jsem zvědav kolik lidí to psychicky nezvládne a bude se muset projevit, protože spojení skvělé nádrže+skvělé odchytové ryby+to,že stčíte do kapsy leckterého akvaristu (chlapa), je i na mě jak je dnes populární říkat hustá kombinace. Přeji hezký den.

kalivoda 70
30.8.2010 13:42

Děkuji za uznání pane Kalivodo70 :-))

sarka.x
30.8.2010 17:14

Pozadí v mé Tanganice
Pár fotek 3D pozadí

Radys
30.8.2010 17:16

Pozadí v mém Malawi
Pár fotek 3D pozadí

Radys
30.8.2010 17:17

Celkový pohled
Pár fotek 3D pozadí

Radys
30.8.2010 17:38

Malawi je pekna nadrz, pozadi pekne. Skoda, ze v Tanganyice mas nedostatecne osvetleni k pohledu na Tve pozadi. Myslim, ze bude take vypadat good, ale jestli by slo vymenit trubice o neco jasnejsi, tak potom bysme zjistili co si vytvoril. Ted tam jsou jen videt jen nejake stiny, ale libi se mi to i tak.

melanochromis
18.9.2010 17:32

Tak se musím pochlubit, dnes se vytřeli první ryby a to Protomelas spilonotus Tanzania :-)Video je točené dopoledne, takže světlo sehrálo svou roli.... http://www.youtube.com/watch?v=63Po_5_Be0w
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
18.9.2010 17:33

samička
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
15.7.2011 23:09

Trochu experimentu sedou s cernou barvou Epoxy a pisek.
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
15.7.2011 23:11

To je dvoumetrovy polystyren.
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
15.7.2011 23:12

stropni modul
Pár fotek 3D pozadí

melanochromis
16.7.2011 12:54

Ahoj Melanochromis, mas to paradne vypracovany - jako vzdycky ;-) .

A+I
16.7.2011 14:45

Melanochromis, fakt skvělé. Jsi profík. Sárka.x tady v tomto tématu má nafoceny určité fáze výroby a musím taky chválit také parádní, proto by mě zajímalo, jestli nemáš taky nějaké foto z různých fázích výroby ???

Jakub Štercl
17.7.2011 22:44

Skusim priste neco nafotit s postupu prace.

melanochromis
8.11.2011 23:43

Nová Tanganika je na světě..... Předělala jsem část pozadí a místo valounů z řeky jsem vyrobila větší skálu, která zabere minimum místa je hodně plochá, i kdž to z přední čáasti tak nevypadá a působí docela robusně což byl záměr. Ryby mají za ní dostatek místa na proplouvání. Nové osaznesvo: 13 ks Gibberosa Blue Zaire Kitumba F1 30 ks Cyprichromis leptosoma Livua (odchov p. Krauta) pravděpodobně přibude ještě nějaká rybka tento týden, jestli se podaří sehnat Jelikož jste byli někteří zvědaví na moji novou nádrž, tak pro Vás přikládám pár fotek.
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
8.11.2011 23:44

.....
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
8.11.2011 23:45

.......
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
8.11.2011 23:48

Cyprichromisové jsou ještě malí, začínají se barvit. Vyfotit je není snadné, navíc mám zářivku do modra, ale na živo je osvětlení super, vyzkoušela jsem různé zářivky a tento odstín se mi jeví jako nejlepší.
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
8.11.2011 23:49

.....
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
9.11.2011 9:03

Hezké frontozky, ale proč jsou u nich ty leptosomy? Je to přeci jejich přirozená potrava a jednoho dne Vám je spořádají. HD

Hynek Dařbujan
9.11.2011 9:16

Mozna sporadaji, mozna nesporadaji. Mne se to, Sarko, hrozne libi, podarilo se Ti dobre navodit hlubinu. A ty Gibberosy jsou nadherny. Tak at vam akva dela samou radost!

A+I
9.11.2011 9:51

Děkuji A+I i HD za komentář. Vím, že se Gibberosa vs. Cyprichromis již řešilo. Dokonce jsem se včera doma bavila, že to jistě někdo napíše :-) Ano, to že jsou Cyprichromisy přirozenou potravou Gibberos/Frontos v jezeře samozřejmě vím, ale tuto kombinaci má v aq hodně akvaristů a mnohým to fuguje. Jsem si vědoma, že k tomu může dojít jako ostatně i u jiných kombinací v akváriu, myslím, že to bude i trochu individualní. Také jsem měla obavy když jsem přidala 70ks 2 cm mláďat k dospělým 20 cm hapkámviz. video http://www.youtube.com/watch?v=SbzgihH-058 , ale nikdy jsem neviděla, že by dospělci pořádali hony na mladé. Vyrostli s nimi v aq do cca 4-5 cm. Takže uvidíme, čas ukáže. Jinak myslím, že díky nim se Gibberosy skoro hned rozplavaly po celém aq a z toho jsem měla největší strach, aby nestály ve velkém prostoru na jenom místě.

sarka.x
9.11.2011 10:38

Máte pravdu v tom, že na to aby se ostatní ryby nebály jsou leptosomy ideální. Je jen potřeba se psychicky připravit na to až se do nich frontosy pustí, Většinou to probíhá, tak že je vymydlí najednou. Tak ať se jim daří. HD

Hynek Dařbujan
9.11.2011 13:53

Ani já nezahálel a dokončil jsem jedno aqa na zakázku 200x80x60v.

hr
9.11.2011 13:54

.....
Pár fotek 3D pozadí

hr
9.11.2011 13:55

.....
Pár fotek 3D pozadí

hr
9.11.2011 15:36

sarko, omlouvam se za vyraz predem, ALE : Ty vole, náádhera. Dokážu si to představit naživo. Vážně, jak píše Ala, tak to vypadá jako hlubina. Klobou dolů ... Chci umět taky takový akvária :))) 10. mě to naučíš !! Ať se daří

lubnek
9.11.2011 15:45

Šárko moc hezký, takový decentní. Až vyrostou tak to bude paráda :)

Desper
9.11.2011 18:51

Šárko opět jste nesklamala.,nádherné akva,světlo i osádka.

mates69
9.11.2011 19:42

pro Sarka:no nezklamala jsi,klobouk dolu pred zenskou,opravdu to navozuje pocit hlubiny a ta skala pred tim je super,zboku je pekne videt,ze tam muzou pekne proplovat,jinak mladi Euchilove nebudou?:-)

Miky1979
9.11.2011 19:43

pro Hr:musel jsi se taky vytahnout co,je to super

Miky1979
9.11.2011 20:46

Díky kluci:-) To světlo ve skutečnosti není tak moc modré jako na fotce, naživo je to opravdu super nasvícené. Lubore to víš že naučím :-)) Miky1979: Mladý Euchiluse mám, cca 35ks mají tak 2,5 cm. Tak jestli budeš nějaké chtít až ještě trochu povyrostou tak mi napiš maila kolik. Jinak mi nosí Protomelas spilonotus Tanzania, veřím že z toho něco bude..... Kdybyste měl ještě někdo zájem napište maila, inzerát jsem ještě nedávala jsou malí :-)

sarka.x - nepřihlášena
9.11.2011 21:20

Šárko,měl,tak na me mysli,ale az vyrostou, 2,5cm by me Hapky sluply natotata,jinak ja mam protomelas taeniolatus boadzulu,to by se asi krizilo,jeste k osvetleni,jake mas zarivky,nebo mas ledky?At se dari a pruhatci rostou

Miky1979
9.11.2011 21:21

Miky1979 :-)))

hr
9.11.2011 22:10

Svítím nad nádrží pouze jednou zářivkou T8 36W a to Narva oceanic blue Světlo má namodralé, ale ne diskotékově modré jako jiné modré zářivky. Cena asi 205,- kč Zkoušela jsem Seru Blue sky, i v kombinaci s touto, Philips Aquarele, Osramky, ale nej světlo je když svítí samotná, alepoň mě se nejvíc líbí. Myslím, že kdo chová Gibberosy/Frontosy tak stojí za ozkoušení :-)

sarka.x
9.11.2011 22:56

Já myslím,že pokud ty ryby budou spolu takhle od mládí,tak ten problém likvidace bude minimální.navíc myslím si,že takový problém by mohl nastat u odchytových ryb ty si určitě moc dobře pamatujou co každý den snídaly a obědvaly:-))Jinak ty Gibberosy jsou suprovní navíc Kitumby tu asi moc lidí nemá-dobra novinka.navíc MODRÁ JE DOBRÁ .-))

miran
10.11.2011 7:40

Sarko, predpoklad pro neloveni Cyprichromisu - nekrm Gibberosy zivymi rybkami, - mrazene krmne rybky jim krajej na kousky, - nedavej jim pusty, krm je pravidelne. Akva je fakt super, ani se nedivim, zes ho pro jistotu pripevnila retezem jako lavicku v parku ;-)) .

A+I
10.11.2011 9:45

Děkuju Álo za rady. Já věřím, že žádné hody nebudou. :-). Musím říct, že jsem si pročítala AM diskuze o gibberosách a Tvoje příspěvky byly poučné. Takže velký dík. Jinak ten řetěz z ebenu je symbol afrického otroctví, na jedné straně je černoch a z druhé černoška

sarka.x
10.11.2011 14:24

Už jsem to tu psal několikrát. Choval jsem cyprichromise (leptosoma jumbo, microlepidotus a pavo) s frontosami a gibberosami a to opakovaně (viz např. filmeček pořízený foťákem na mém webu). V životě mi nesežraly jediného cyprichromise. Chce to jen frontosy dostatečně krmit. Pohádky o tom, že se frontosy budí i v akváriu dřív něž cyprichromisové (jako údajně v jezeře), jsou jen pohádky. Podle mých pozorování se po rozsvícení osvětlení po pár minutách probuzení cyprichromisové vesele prohánějí nad ještě pospávajícími frontosami povalujícími se po dně. I když samci frontos a gibberos měli přes 30 cm a tlamou by jim projeli možná dva nebo tři cyprichromisové nad sebou, nikdy žádného nesežrali a nesežrali ani např. X. papilio při dlouhodobém společném chovu. Chce to občas něco vyzkoušet a ne jen strašit lidi. Že je žerou v jezeře ví myslím každý, to opravdu není žádná novinka. Jezero a akvárium je přece jen malinko něco jiného. Zdravím.

miroslav kraut
11.11.2011 12:15

M. Kraut - mate skvely zkusenosti - diky za podeleni se s nimi!

A+I
11.11.2011 21:09

Ještě doplňuji k osádce. Dnes jsem doplnila poslední druh a to 4ks Gnathochromis permaxillaris F1 Jsou to kouzelné ryby, neustále luxují dno od zbytků potravy
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
11.11.2011 21:10

při úklidu
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
13.11.2011 11:08

Ahoj melanochromis, tvé pozadí jsou opravdu nádhera, a nejvíc se mi líbí to tvé v odp. č. 16 . Na příští rok plánuji nové malawi 165*55*60 a sám si na pozadí netroufám, myslíš, že bys byl ochotný něco podobného pro mě vyrobit? Pamatuješ si aspoň zhruba na kolik tě to pozadí vyšlo? Ale jsem z Frýdku-Místku :-(

domin
13.11.2011 11:09

to má být d*v*h

domin
13.11.2011 11:23

Sarko, gratulace, urcite ted stojis cely dny u akva, moc pekne:)

Troph3us
16.11.2011 10:22

Ahoj Sarko, Gnathochromis permaxillaris jsou takove recycling fish, radi prohrabuji pisek a hledaji v nem dobrutky, ja ty nase Gnatiky miluju, porad se mezi sebou handrkuji, rada je pozoruju ;-) . Ti Te urcite nezklamou. Jeste k tomu potencialnimu vyvrazdeni Cyprichromisu. Schvalne jsem ted nakrajela krmne mrazene rybky na vetsi kousky a nase 2lete Gibberosy se s tim frfnaly, co bylo velky 1 cm, tak to stale plivaly a znovu nabiraly, jakoby se jim to nechtelo tak velky spolknout. Tak uz vidim, jak takhle zhyckani lovci polykaji 10cm Leptosomy :-) ... i kdyz ja za ryby nikdy krk nedam ;-)). Tak at se jim u Tebe libi!

A+I
16.11.2011 13:36

Tome u akvárka nestojím jenom já ale celá rodina:-) Ty Gnatíci jsou Alo nejzajímavější ryby co jsem měla, je úžasný je pozorovat. Mají ohromně velkou tlamku, tak když si poprvé nacpali do tlamky tu grnuli O.S.I. tak mě polilo horko aby se neudusili. Granule máčím a až jsou úplně měkké tak je dávám do aq, rvou se o ně spolu s Gibberosama. Chtějí urvat co můžou :-)) Díky Alo, mějte se !!

sarka.x - nepřihlášena
4.12.2011 23:16

Natočila jsem první video mé Tanganiky. Ryby za tu chvíli co je mám vyrostly, hlavně na Cyprichromisech je to znát, ale i Gnatíci a Gibberosy jsou o něco větší :-).. http://www.youtube.com/watch?v=5kFhy6NtBYM
Pár fotek 3D pozadí

sarka.x
5.12.2011 8:12

Nádhera. Ty teda vyrostli. Je vidět že je jim u tebe dobře. Martin.

mates69
5.12.2011 8:54

Díky Martine. Já je vidím každý den, ale stejně je znát, že jsou všichni o dost větší, natož Ty co si je viděl krátce co jsem si je dovezla a až teď video. Měj se :-)

sarka.x
5.12.2011 13:52

Sarko, moc hezky. Psala jsi, zes trochu predelala pozadi po Trofikach. Co jsi na tom predelavala a jak, tos ho mela venku? Mne pripadne cely jiny :-) . Cim je na tom videu krmis? Nedelalas nahodou tesne pred tim filmovanim vymenu vody?

A+I
5.12.2011 15:37

Alo pozadí je pořád stejné,nevyndavala jsem ho (myslím, že by to asi ani nešlo bez poškození) Jenom jsem na levé straně odřízla ten komín (bylo to špatně vymyšlené, zabíral moc místa,ubíral rybám prostor k plavání a opticky zmenšoval aq) a udělala jsem ho nový kompaktnější, s prostorem pouze pro sání, výpusť a topítko. Jinak je pozadí celé vydrbané kartáčem, tak asi proto Ti připadá nové :-) Na tom videu krmím ryby koretrou - pro Gibberosy a Gnatíky a cyklopem - pro Cyprichromise Jinak dostávají ještě atemii, zkusila jsem i kryl a ze sušeného Sera San, O.S.I. shrimp pellets a Sera granured. Vodu jsem měnila den před tím, na té skále a pozadí to nejsou bublinky jestzli máš namysli, ale písek, i na tom pozadí jsou světlá zrnka písku, případně možná nějaká bublinka od vzduchování. Díky Alo :-)

sarka.x
5.12.2011 16:01

To melamochromis : Jsi prostě zabiják...:-)))) Každé pozadí je umikum. Prostě mistr! No proto se tím také můžeš prezentovat a dělat na zakázku. To Šárka : no tady opět chála na celou fauno-floru co máš. Jedním slovem - nádhera!!!...:-) No a jinak dotaz? Kde máš trophíky? A co Eraťáci? Chtěl jsem od tebe mlaďochy!:-)

ondrášovi
5.12.2011 17:04

ondrášovi: Díky :)Původní osazenstvo - Maswy, Red Rainbow a Tanganicodi plavou jinde, mě už by se další aq do obýváku nevešlo :)

sarka.x
7.12.2011 11:30

To Šárka : Tak plís napiš mi na e-mail kontakt - kam si poslala své ereťáky i s prckama, teda jestli je možné nějaké koupit.

ondrášovi
10.12.2011 15:49

Zdravim vsechny. Omlouvam se za delsi odmlku. Bohuzel jsem hodne zaneprazdnen a nemam moc volneho casu. Domin bohuzel si nemyslim, ze by bylo mozne vyrobit pozadi do tveho akvaria. je to jaksi z ruky. Ziji v Londyne a i kdyz bych t mohl pro tebe udelat levneji, tak poslat to vijde na nemale penize. Myslim, ze vijde lepe si to zhotovit sam a nebo ti muze pomoc nekdo blizko tveho okoli. Neni to nejak tezke, myslim ze spise jednoduche. Ovsem chvala potesi a diky za ni. Mariane ty kluku zlata. Doufam, ze vse bezi tak jak ma. kdy bude dokoncena stavba ? Sarko, Tva nova prace se mi libi. Frontozky vypadaji uchvatne. Gratuluji.

melanochromis
10.12.2011 16:41

Ču Michale. No stavba je ve fázi - bydlíme, čekáme na geoplán ( je to chaos - teď je to za 500,- a od novýho roku za 1000,- ) a pak už kolaudace. No musím si udělat čas a vše co jsem fotodokumentoval hodit na rajce.net. Dnes pěkně svítilo nízké zimní slunko, tak jsem od rána do odpoledne ani nesvítil v aq a pozoroval pod nejpřirozenějším osvětlením..:-)
Pár fotek 3D pozadí

ondrášovi
10.12.2011 16:47

Tak aby vse uz bylo za tebou co nejdrive. Ale ze uz bydlite v novym to je hodne dobra zprava. Zadne umele osvetlemi nenahradi slunecni svetlo to je fakt. Jsem rad, ze je vse v pohode, tak at se dal dari.

melanochromis
5.2.2012 11:52

Pro melanochromis, tak se zdařilo a našel jsem tvou galerii.Abych ti pravdu řekl když si to tu říkáme tak pěkně otevřeně jak to mám rád, tak tvá pozadí jsou hezká oproti jiným horším kusům ,ale mám takový dojem že také vykrádáš sám sebe a nic nového nevidím zato vidím poze zmatené tvary které patří spíše někam do krasových jeskyní a ne na kamenité útesy afrických jezer.Rozdíl mezi námi je ten, že já se snažím alespoň částečně co to jde napodobyt skutečnost, o čemž se u tebe mluvit nedá.Tvoje amazonka na rozdíl od té mé, kterou chválíš, se mě osobně tak nelíbí, protože jak píšu je to pořád to samé dokola a jen jsi tam zakomponoval to dřevo. Teď ale nechápu proč si ho tam rval tolik a tak nesmyslně zmateně.Dělá to hrozně umělý dojem.No kámo co ti tu budu psát ty jsi mě v mém vlákně poučoval jako nějakého žáka co a jak bych měl vylepšit, ale po shlédnutí tvých prací jsi mě jaksi nepřesvědčil.Kdyby si to nepatinoval tím pískem, tak to zdaleka nemá takové kouzlo, jak se zdá když je to barevné. Ještě nechápu proč bych to měl patinovat když je za měsíc nebo víc po parádě a patina je fuč.Prostě a jednoduše řečeno pozadí s posypem zarůstají řasou, tak že ji nelze mechanicky odstranit, nebo jen velmi těžce a ani ryby ji nedokážou dokonale spást.Největší tvoje pecka je č.29 kde sám uznáváš že se ti to ía že to tak zákazník chtěl.Chápu, ale kdyby tam nebyli ty prvky přírodní dlažby,kvůli kterým se ti to asi tak nelíbí, tak je dobře patrné jak je stejně jako ostatní pozadí dofoukané pěnou a mírně strženo prostě je tam ta pěna vidět stejně jako na ostatních kusech. Ovšem nic si s toho nedělej i když s realitou nemají moc společného a jen se navenek tváří barevnější a členitější než má pozadí, tak i tak si každé zboží svého kupce najde!Doporučil bych ti se někdy podívat jak ty kameny nebo to prostředí v jezerech vypadá a podobný větší kámen nebo skalní masiv, si někde v přírodě prohlédnout.Větší plochy jak se je snažíš napodobit nebo kameny a podobně nejsou vždy tak přeplácané detaily, i když to může působit načančaně, tak kameny mají hlavně rovné nebo zaoblené plochy stejně tak jako velké skalní bloky a podobně. To co vytváříš ty evokuje dost dojem spíš otřískaného mořského útesu příbojem. Ještě jsem tu pár perel našel třeba č.37 takové rýhy v polystyrenu, to je jako když ožralej sedlák netrefí pluhem brázdu a tato paní mě tu chce poučovat jak to mám dělat.:-)))))))) A ještě jeden kritik tu byl 115 ondrašovi tvoje pozadí je nafoukaná pur pěna s posypem kde je dobře patrné že sis s větším dokončením nedal už příliš práce .No to ti neberu asi si byl spokojen ovšem mám takový dojem stejně jako u aqa od melanochromise že africké Cichlidy nežijí v moři ani v krasových jeskyních jediné s čím se tu ztotožňuji a má to hlavu a patu přírodního útvaru je č.61 od Radys. Jak snadné je psát kritiku ovšem nejprve by jste se měli zamyslet sami nad tím co tvoříte vy sami. Děkuji za pozornost.

hr
5.2.2012 12:20

Sám si zmatený tvar.

jaroslav sidak
5.2.2012 12:44

A ještě pro HR , tady se ukazuje v pravém světle to jak nesneseš kritiku a když někdo chválí druhého, tak jen žárlíš a nemůžeš to přenést přes srdce! Nesrovnávej své pozadí s tím od melanochromise, protože hodně pohoříš! Je to jako nebe a dudy. Někdo je holt machr a někdo néé, já teda ani z daleka machr na tohle nejsem a ani si na něj nehraju, ale ty by sis na něj taky měl přestat hrát, i když pozadí děláš na zakázku.

jaroslav sidak
5.2.2012 12:58

To hr: ty seš komik...... Takže já nikomu nenutil že mé pozadí je jako v jezeře. Dělal jsem si ho pro sebe a chtěl ho co nejlépe sladit s kameny. Kritika pozadí co dělá Michal od tebe je opravdu velká drzost. No ale já vím, dnes jsi si asi nedal dávku lexsaurínků, tak jsi mimo. Už unavuješ jak 5tiletý děcko s kolotočama...

ondrášovi
5.2.2012 13:19

Tak to se divím že přád odpovídáš a mimochodem ty se v těch lécích nějak orientuješ takže ty sis určitě ráno vzal.

hr
5.2.2012 20:48

parádní :)

k.
5.2.2012 22:08

Hr: Dekuji za Tvuj nazor, to myslim vazne. Mne zadny nazor na moji praci nevadi, ba naopak to nekdy i vyzaduji. Kdyz mi napisou lidi kompliment, tak to jiste potesi a kdyz treba ohodnoti mou praci treba i negativne, tak ji beru a neurazim se, ba naopak to vice vitam a vazim si, kdyz mi to jeste oduvodni jako treba kdysi Wladys a ted treba Ty. Bohuzel si ale nejsem jist, jestli to myslis uprimne nebo jen z urazenosti. Rasa jiste udela sve a u mojich pozadi je take vitana, ale nemuzu rict zakaznikovi, kdyz se mu barva nelibi, aby si pockal do zimi, ted vlastne do leta az mu to zezelena.-) To preci nejde ! Takto to nefunguje! Pozadi ktere prodavas musi byt tip top, jak se rika. Jak chces napodobit pozadi podle jezera Malawi? Podle ceho ? Malawi je osme nejvetsi jezero na svete a treti v Africe. Takze rict, ze vyrabis napodobemninu jezera a druhy ne je dosti velka utopie. Kazdy si muze podle sveho gusta vybrat sam, jak si predstavi sve jezero a nikdo mu nedokaze ze to tam tak neni. Utesy tam mas a priboj taktez, tak nevim o cem je rec. To neni nejaky argument, ale holy fakt. Radku Radku, clovek se ti snazi otevrit i jina vratka a ty za nima hned prasknes, jak malej kluk a hned se certis a urazis. V emailu si mi psal proc nejsem vice objektivnejsi, ale ja preci jsem ! Jarda to delal poprve a ty uz si preci zkusenej v praxi designer a proto nemuzu srovnavat amatera s profesionalem. To odemne nechtej. Pisu ti to jako kolegovi a uiprimne. Za Tvuj nazor ti Dekuji a pochval se nekdy zase s novou praci. Urcite se budu tesit.

melanochromis
5.2.2012 22:38

Jinak nevim jestli si videl me akva.

melanochromis
6.2.2012 7:32

Pro melanochromis. Psal jsem ti dnes ráno meil,ale nelze prý doručit nevím proč. Jinak k poslední fotce opravdu povedené a pekne sladené akva.

jaroslav sidak
6.2.2012 14:29

Omlouvam se za problemy. Zkus kontakt info@magic-aquarium.com nebo magic-aquarium@hotmail.co.uk Diky

melanochromis

VLOŽIT ODPOVĚĎ