Krmivo pro tropheuse
zdravím máte někdo zkušenosti tady s tím krmivem http://www.mamejeradi.cz/vlockova-krmiva-pro-akvarijni-rybky-aqua-szut/3346-vlockove-krmivo-pro-akvarijni-ryby-vegetal-11-l.html
ikola12
Vidím to poprvé,ale mužeš to zkusit.To je podle etikety výrobek z Polska tak ještě jaká je cena?
9.3.2010 11:28
Cena: 998 Kč s DPH 11litrů
9.3.2010 11:29
já nato taky došel náhodou tak se právě skouším někoho optat skusit to můžu
9.3.2010 11:47
Těch 11L sem tam taky četl,ale nějake to malé balení na zkoušku.Ale myslím,že to bude o.k.Zkusím se podívat u nás v akva,šef jezdí hodně do PL ohledně kšeftu tak to zkouknu jestli to tam je.Dneska je těch potrav kupa a každý se snaží předběhnout toho druhého ve kvalitě a podle mého soudu to je všechno na jedno brdo!
9.3.2010 11:50
mirame já tam menší balení nenašel akorát sem jim napsal jaký to má složení jestli mi odpoví tak tam by to vyšlo ještě levnějc možná tady sem to neviděl v Budějkách ale taky si myslím že složení bude to samý jako u ostatních
9.3.2010 11:54
No,..trénovat nové krmivo právě na Tropheusech ??...dost velká odvaha, čímž nechci říct, že musí být to krmivo špatné. Jen chci říci, že já bych si to netroufl a potrénoval bych raději nejprve třeba na black mollách nebo veliferách. Ono se opravdu trénovat na rybách nemá a na žádných (pak bychom ale žádné nové krmivo nevyzkoušeli :-)) - jen mi to zde přijde praktičtější, protože živorodky mají podbné távení, ale jsou skutečně mírně odolnější. Zdravím.
pane Kraut se jen ptám jestli to někdo nezná tod vše nepsal sem tu že jim to budu dávat mirame pošlu ti mejla ted mi to poslal
9.3.2010 12:12
o krmení tady toho bylo už dost napsáno jen sem dal dotaz zda to někdo nepoužívá tod vše
9.3.2010 12:18
Tak potom se omlouvám, že jsem vyjádřil svůj názor. Příště si ho raději nechám pro sebe. Ať se daří.
9.3.2010 13:56
Podle katalogu Aquaszut 2008 str.46 obsahuje:protejny 42 procent,Tuky 6 procent Vláknina 2,5 procent. jedná se krmivo Agro-Vegetal
9.3.2010 14:36
Pane Kraut tady nejde o žádný trénik.Budˇ to budou žrát nebo ne.:-)Zase tak dramaticky bych to neviděl.Jak sem řikal ty krmiva jsou na stejné brdo ganc všechny akorat se jinak jmenujou.O tom sem přesvědčený,tedˇčekam tu SERA FLORA pak se vyjádřím i k tomu.Ještě jste mi nevysvětlil dostatečně ten problem CALVUS vs.COMMPRESICEPS.Křížení nehrozí,jen to zabíraní těch třecích míst compres holkama?Jinak vám dotatečně přeju(i mě)k svátku.
9.3.2010 15:10
miri aka miran taky si to myslím složení je podle mne dost podobné u všech tak si obědnám menší balení 250g za 80kaček a vyzkouším myslím si že jim to neublíží
9.3.2010 16:00
To stojí jen 80 kč-250g.Tak to je za babku(i s dědkem).Ja těm svojim Calvusum a Commpresakum kupuju žravku od Tropicalu-220g=299kč a tropikum od Tropicalu Spirulina Forte-55g´150kč.Právě proto chci obědnat tu SERU FLORU 10l,protože cena za množství se nedá srovnat.Tady v Havířově,ale v obchodech skoro od SERY neseženeš.Jen léčiva,ale to proto že jsou nej,a z žrádla vloček nic,jen granulky a v tom ja nejedu.Pak měli jen SERA micron a to je šupa.Začínam s tím rozkrmovat malé cal,comp,dokud nejsem jistý že jsou připravení na žábronošku,té to sypu taky aby mi vydržela aspon 4 dny,ale jen v zimě.Ted z jara se mi to začína množit tak to bude dobré.Jestli to koupíš tak dej vědět jaké toje.Pěkně to zrecenzuj!!!
9.3.2010 16:08
250ml oprava to by bylo opravdu moc levný sory
9.3.2010 16:27
souhlas s panem Krautem .... az jim to nepojede tak to max muzou odnest! Ja bych zustal u osvedcenych znacek a kvality - usetrena 100 podle me za to nestoji. Pripadne zabrouzdej na polskych forech jestli s tim nekdo ma u trofiku nejake zkusenosti. Ja za sebe bych do toho nesel, ale to je jen muj nazor.
9.3.2010 18:06
Hej Jerry nebud takovy pesimista.Určitě tě to nebude žádny jed,a jsem přesvědčený o tom že to bude kvalitativně a složením stejná žravka jako ostatní které tu kupujem v obchodech.Jeto stejné žrádlo akorat v jiné pixle s novým jmenem.Co se tyče těch polských firem s akva věcma tak jsou kvalitní.Samozřejmě koupíš žradlo za 30,ale to je pro mečovky.Ja kupuju ten Tropical a to je taky firma s PL.Ta Tanganika od nich je vyborná to je pro Lamprologusy,Julido..,Cyprich....a ta Spirulina Forte Jakby smet,ale největší balení jsou ty které sem uvedl výše.
9.3.2010 18:25
HEJ MIRAN!(nějak jsem se nechala strhnout :-)) Ty si zase velký optimista. Souhlasím s M. Krautem a Jerrym. Já nepovažuji polské akva výrobky za příliš vydařené, Němci jsou na tom rozhodně lépe a to samozřejmě ve všem včetně krmení. Nad Tvým výrokem Budˇ to budou žrát nebo ne.:-) jsem se pousmála. To je slovo chovatele :-))))))))))
9.3.2010 19:06
Jsem optimista to máš pravdu,a ten výrok sem řekl schválně a v nadsázce at se tu strhne nějaká mela.Jsem hodně zvědavý na tu SERU z Německa.Za ty roky co mám doma ryby jsem poznal spoustu druhu žradel,a že jich za těch 28 let bylo.Takže sem si vybral ty které prospívaly rybám které sem momentálně choval.Navic muj nebožtík Děda ryby choval 40 let tak sem taky něco pochytil.A nikdy neřeším věci stylem to je špatné,protože to neznám a je to s polska.Vemu to zkusim to.A nebudu to zkoušet na nějakých kominících jen proto,že jsou odolnější a myslím si,že hlavně podstatně levnější.Co by se stalo kdyby najednou přestali vyrábět třeba tu SERU,to už jako ryby nebudeš krmit do smrti?Budeš muset najít nějakou jinou variantu.Je to stejný příklad jako s mineralkou Tesco a myslím,že Poděbradkou.Tesco stojí 3kč a Poděbradka 20.Přitom,ale obě vody pocházejí ze stejného pramenu.Takže pokud chceš PLATIT o 17kč víc za stejnou vodu je to tvoje volba,já se nebojím napít té za 3Kč.Hledám jen další eventuality a nikdy neodsoudím něco jen na základě nějaké doměnky a že někdo něco řekne,že to asi bude špatné.K vuli takovým doměnkám byly i války.A taky věř,že ty ryby nemám na pokusy a nedal bych jim něco co by jim mohlo uškodit.Ale nenadřazuji je nad ostatní ryby.Takže koupím žrádlo dám jim trošičku a sleduju co se děje.Necpu je tím ze startu jak kapry chlebem.
9.3.2010 19:15
mirane mám známýho a ten krmí tímto Sera vipan, flora, san, spirulina peletky od Koblasy a chlorela ve vločkách taky od Koblasy. Mražený: cyklop,artemia, krill, koretra, dafnie.
Miran: Jsem optimista to máš pravdu,a ten výrok sem řekl schválně a v nadsázce at se tu strhne nějaká mela Aha, takže si to tu chtěl trochu proroštovat, aby byla nějaká prča, DOBRÝ! Nějak to shrnu. Vzhledem k testům balených vod piji vodu z vodovodu a nedala bych za balenou vodu z Tesca ani korunu, natož 3,- Kč (to je ale na jiné téma a někde jinde) Mé zkušenosti s akvaristikou jsou 2 roky a za tu dobu jsem se snažila něco pochytit. Se zkoušením krmení na Tropheusech se asi opravdu neschodneme, i když máš větší akvaristické zkušenosti. Děda akvarista nebyl, věnoval se celý život výrobě křišťálových lustrů. Kdyby přestali vyrábět Seru, což nepředpokládám, tak mi Tropheusy rozhodně hlady neumřou, vyberu jiné odzkoušené krmení. Nebo myslíš,že nezvládnu najít nějakou alternativu?:-) Nebo to byla taky nadsázka? Krmení si klidně zkoušej je to Tvá věc. Tak ať Ti plavou :-) Šárka
9.3.2010 19:49
To Šarkax-Pochopilasi to špatně.Ja piju jen Kofolu:-)Jde o to že i stejný výrobek bytˇ pěkně zabalený muže stát daleko víc peněz.ˇa je to stejná kvalita.Tady je jeden muj pokusný králík:-)Plavat plavou a budou!!
9.3.2010 20:46
Musím se trochu mirana zastat. Pokud se na trhu objeví nové krmení, tak zkrátka bude někdo muset vzít na sebe to riziko a použije ho na své ryby. Že to bude třeba hned na trofíky je problém v tom, že to nejsou ryby z nejlevnějších. Jinak nevidím z etického hlediska rozdíl mezi blackmollou a tropheusem. O akvaristiku se zajímám dost dlouho abych věděl, že i tu SERU musel někdo otestovat, aby záhy zjistil, že je špičková...
9.3.2010 20:54
Hej Supina velký dík.Tak nějak sem to myslel.Navíc v dnešním konkurenčním boji si asi těžko někdo dovolí nabízet věci,které by škodily nebo neprospívaly cílové skupině(zvířata i lidé)pro které je určená.
9.3.2010 20:55
Hej Supina velký dík.Tak nějak sem to myslel.Navíc v dnešním konkurenčním boji si asi těžko někdo dovolí nabízet věci,které by škodily nebo neprospívaly cílové skupině(zvířata i lidé)pro které je určená.
9.3.2010 21:11
MIRAN - Souhlasím s tebou,už jsem si loni obědnal TROPICAL 11 litru Bio-vit pro tropheusáky a žerou to skvěle a Ovo vit pro dravce jen 5 litru a opět to žerou jak prasátka. Mužu doporučit.
9.3.2010 21:21
A navíc TROPICAL Bio Vit je za cenu 796kč za 11 litru. A je to na www.akva-tera.cz zdarec.
9.3.2010 21:57
Ja sem ted dostal na zkoušku TETRA PRO vegetable-multi Crips.Jsou to takové lupínky s tečkou uprostřed:-)Složení je poměrně stejné jako u ostatních výrobku.Ryby to žerou s chutí,problém žadný.Vyrobeno v Německu(takže O.K.)TETRA GmbH.Cena mastná.10L přes net cca 1800 bez DPH-takže to je za 2 Hadry jen to hvizdne. To Dawidov-vidíš co je na tom obrázku toho BIO-VITU za ryby?To asi nejsou Tropheusy.Možná proto máš ty tropiky takové nedobarvené.
10.3.2010 11:22
V okrese kde bydlím je krmivo Sera považováno za nadstandard ba přímo luxus a vločkovou Seru prostě nekoupíte. Prodejce vám vysvětlí sto dobrých důvodů, proč jsou granule lepší, zejména pro čistotu vody. Přitom prodejnu má plnou malawek i tanganik. Tím pádem nepřímo nastavuje podmínky za kterých budou ryby v celém okrese vegetovat (na krmivu). Ano je tu internet, ano je tu možnost pořídit si to správné krmivo, ale kolik nás takových je? Celosvětový mír prostě nenastolíte! Proto když si mám shánět jiné krmivo, čerpám ze zkušeností druhých. Fandím Miranovi a doufám, že se s námi o výsledek podělí. Věřím, že není žádný amaterský kaskadér aby si vyplenil aqua a jeho pohnutky jsou zcela racionální. (pokud není zaháčkován na profitu firmy a nezvyšuje si zde prodejnost :-)))
10.3.2010 13:36
Reakce na odpověď č.11. také vám přeji vše nej k svátku a děkuji. Pokud je vaše heslo skutečně : buď to budou žrát nebo nebudou - pak zůstávám s pozdravem. A nejsem si také jist, zda jsem vám povinen něco vysvětlovat ohledně calvus a compressiceps, tedy pokud jsme spolu nepásli husy, no což si opravdu nevzpomínám. A všeobecně k tématu: pokud někdo upřednostňuje cituji racionální pohnutky - tedy cenu krmiva před kvalitou, je to smozřejmě jeho volba, ale je to špatná volba a možná by měl chovat něco jiného, co se krmí bez rizika něčím levnějším. A poslední reakce : Tropheusové vám budou žrát jako prasátka klidně i patentku nebo hovězí srdce v granulích jak disk od auta. Vaše dedukce jsou skutečně pozoruhodné. Zdravím.
10.3.2010 16:02
Já bych si také dovolil reagovat na odpověď č.11, i když nebyla určena pro mne. :-))) Mazi A.calvus a A. compressiceps křížení hrozí(vlastní zkušenost). Vytřel se mi samec A. compressiceps Goldhead se samicí A. calvus Black Pectoral, a to několikrát. A to jsem měl v AQ i několik samců A. calvus.
10.3.2010 22:08
To p.Kraut-ohledně těch Calvusu vs.Commpress jsme se bavily v jiném vláknu(před víkendem,bylo to to pravěké tema o perlovkách)a tam jste mi napsal ohledně agrese těch samic Commpres vuči Calvus a ještě že to není dobré pro produkci mladých.Tak jsem myslel,že to máte nějak v paměti a chtěl jsem jen vědět jestli to je z duvodu toho zabírání těch ulit,nebo vzájemnému křížení.Taže jestli se vas to nějak dotklo tak se omlouvám-to za 1.O tom bud to budo žrát nebo ne tak je zatím smajlík,už sem to vysvětloval šarce x.Na věcech pro ryby nešetřím,ale neuznávám názor,že něco levnějšího musí zákonitě být špatné-to za 2.Stěma prasátkama to tam psal ten Dawidov a na to jsem už nereagoval,protože já pracuju jako kuchař,ale takový guláš co má ten kluk v akva bych neuvařil ani já,ani sebelepší kuchař-tak mě stím prosím vas nespojujte.S tou potravou pro ty ryby tady bylo už asi kupa debat,a sám víte jak to vždycky bylo.A stou SEROU máte dobré zkušenosti,Já sem řekl že to taky zkusím, a taky uvidím jestli to budou žrát nebo ne.Stát se muže cokoliv.Takže s pozdravem Váš Miri aka Miran(to je nick,když píšu z jiného kompu,jelikož neznam to heslo s paměti),anebo Váš Miran.
10.3.2010 22:15
To Brova-My všichni co to chovali říkali,že je to nemožné.A to byli i lidi s velkopěstíren.I když jsou si ty ryby podobné tak to nejde.Jak vypadali ti mladí potom?Dochoval jsi to nebo ne?Já jsem kdysi právě viděl u typa z velkochovu,měl blacka se zlatým paskem na hlavě,ale jen přes oči.Vypadal jako Zoro.Ale jestli to byl Calvus nebo Commpress to nevím,už si to nepamatuju.
10.3.2010 22:25
To Daniel-Ja nelobuji za žádné firmy i kdyby mi zaplatili.Stou SEROU máš pravdu,už sem to taky o tom psal.Ty proejny to neberou z duvodu toho,že je drahá a lidi to nekoupí.Ja sem našel na netu za 1099kč i s dph. SERA FLORA.Pro obchody jí mají v katalogu za 1260 s DPH a doporučená cena pro kupující je 1860Kč to vše za balení 10L.Takže pokud lidí nehledají na netu Tak radši koupí Tropikum žrádlo pro skaláry a mečovky jako Dawidov,jen protože mu to žerou jako Prasátka a dostanu zdrbane Já:-)))))!!
10.3.2010 22:34
Miran: Nikdy se jim to nepovedlo odchovat.....naštěstí.:-))) Mám v AQ vyhlazovací jednotku potěru - Lepidiolamprologus nkambae. Vytírali se mi do ulit od velkých ampulárek, je to o něco větší ulita, než našich zahradních šneků. Co si tak pamatuji, tak se vytřeli cca 7x. Samice (calvus) byla v ulitě a samec (compressiceps) hlídal teritorium. Když samice vylezla, samec jí zaháněl nazpátek.
10.3.2010 22:47
To Brova-to snad ,ale není známka že jikry oplodnil.Já mam Calvus yellow+Commpress G.H. a zátím odchovy mám čisté,ale mam i C.Black a Commpres gold a ty mám zase bokem a taky v pohodě.Klasické commpresy mám uplě bokem.Co se týče těch Nkambae tak to jsou neskuteční darebaci a hlavně mezi sebou a halvně samci k samicím.To by se dako charakterizovat jako domácí nasílí:-)))
10.3.2010 23:22
Důkazy, že se z jiker něco vyklubalo nemám......dominantní Lepidlo to vždy vyplenil. Nemohu zatím potvrdit ty hrůzostrašné popisy vnitrodruhové agrese L. nkambae. Mám je něco přes 2 roky, ty největší 2 ryby mají cca 15 cm a v AQ působí jako nejklidnější druh. Kupoval jsem jich tenkrát 6 a mám jich stále 6. Já bych je charakterizoval jako - klidné, rozvážné, velmi rychlé a inteligentní dravce, které jen tak něco nevyprovokuje. Útočí jen na ryby, které dokáží spolknout. Mezi sebou se semelou jen vyjímečně a nikdy nedojde ke zranění. Dokonce se někdy pohybují v celé 6-ti členné skupině. Přes den se zdržují ve volné vodě a loví, do skal se stahují až po zhasnutí.
10.3.2010 23:31
To Brova super,já jsem to jen slyšel od jinych chovatelu.6e dokážou vybít samice jen to hvízdne.Možná jen chtěli dát zajímavou historku k dobru.Každopádně výraz dominantní Lepidlo je pecka,to se povedlo.Vím akorat s literatury,že jsou hodně velcí až 20cm,takže to bude solidní predátor.Jak jsi mi popsal tvoje poznatky normálně jsem si vybavil Raptory z Jurského Parku.:-)))
10.3.2010 23:32
Tady je foto na ukázku.
10.3.2010 23:35
Ano, já to taky slyšel a i jsem to četl od hodně chovatelů. Já tomu i věřím, že to tak je. U mne to prostě, tak zatím není. Třeba to začne a možná že ne.....těžko žíct.
Ještě tak mne napadlo, že mám možná jen samice a jelikož to nemohu porovnat (údajně je rozdíl v pohlaví velmi těžko rozlišitelný, jen prý ve velikosti), tak proto mám klid. Ryby jsou velké od 10 do 15 cm.
10.3.2010 23:59
Brova máš je pěkné,ale dostal si mě s těma krunýřovcema to je fakt pecka.Čumím na ně furt!!!
11.3.2010 0:08
Doufám, že nám ostatní prominou, že jsme mimo téma. Víš, já jsem v Tanganyice prakticky nováček, tu dělám necelé 3 roky. Malawi jsem prakticky nikdy nedělal. Celou svojí AQ kariéru jsem se věnoval Střední a Jižní Americe (sumci a cichlidy). A Krunýřovce, tak ty mám velmi rád.
11.3.2010 0:11
Jinak díky za pochvalu. Ten horní je samec a tady je samice.
11.3.2010 0:32
Brova máš i pěkné fotečky.Já sem tady výše cvaknul jednoho g.h.fotka nic moc.Na to asi musí být fotoaparát s tím velkým objektivem,že?
11.3.2010 8:01
Díkes Miran, s focením to u mne růžové není. Tak na jednu použitelnou fotku jich udělám asi 50. Fotím - Fujifilm Fine Pix tuším že, S 9600, ale tím číslem si jistý nejsem. :-))))
11.3.2010 8:25
Ryby i fotky máš Brovo opravdu parádní!!
11.3.2010 8:28
Dobrý den. Pokud máte někdo zkušenosti, že se vám druhy kříží, tak je spolu pokud možno prosím nechovejte - je otázkou času, kdy takoví jedinci uniknou do oběhu a neštěstí je na světě. Pro miran: mně nevadilo vám něco poradit, ale forma, jakou k tomu vyzýváte. Každý nemusí mít každý den náladu na familiární chování od lidí, které nezná a neumějí se ani podepsat jménem. A pokud nerozumíte výrazu Všeobecně k tématu a nepoznáte z toho, že se to netýká jen vás, pak je mi to líto a asi jsem se špatně vyjádřil. Pro brova - ty fotografie nkambae jsou moc pěkné - moc pěkné ryby. Já s nimi mám zkušenost, že jsou hodní do doby než se začnou párovat a třít, pak zůstane v nádrži jeden nebo dva páry (ve velké dlouhé nádrži), ostatní ryby stejného druhu zabijí a i takto spontánně vybraný pár, který se pak několikrát vytře se časem bohužel rozhádá a obvykle samec zabije samičku - závěr: sociálně těžká ale krásná ryba. Hodně úspěchů v chovu :-) Zdravím.
11.3.2010 9:20
Přeji krásný den. Děkuji Šárko a pane Kraute. Ty Calvuse a Compressicepse už nemám, dal jsem je pryč. Křížení už nehrozí, protože jsou od sebe. U nkambae zatím náznak párování nebyl. Zatím si každý jedinec hraje na vlastním písečku. Jsou v akváriu 2 m dlouhém a pohybují se po celém akváriu. Vydržím se na ně dívat hodiny a vždy mne něčím dokáží překvapit. Co se mi na nich líbí, že při krmení jezdí za mnou až na hladinu, to jsou z nich pak divočáci, nejednou jsem už přišel o odměrku s krmením, kdy mi jí jeden z nich vyrazil z ruky. Jen musím být opatrný, občas to nějaký neodhadne a vylítne až na mne ven z AQ. :-))) Ještě jednou děkuji, a hezký den.
11.3.2010 17:31
To miroslav kraut: Opravdu si myslíte, že lidé, kteří zde diskutují pod svými nicky, se neumí podepsat? To mně osobně celkem uráží.
11.3.2010 20:33
Také nemám rád anonimy. Je to zbabělé.Kdo se za sebe nestydí a stojí si za svým ,,SVÝM názorem,tak se nemmusí ničeho obávat. Nick bez e-mailu si nech,až si budeš objednávat nějaké porno a stydíš se za to. Anonim :-)
12.3.2010 9:58
Pro supina: mně se zase nemusí líbit, když ode mne chce někdo poradit (což samozřejmě za normálních okolností rád udělám) formou, jak od starýho kámoše a já ho přitom ani neznám a nevím ani to nejmenší - jak se jmenuje. To neumí se ani podepsat je samozřejmě metaforický používaný obrat a pokud jste ho nepochopil nebo nepochopila nebo co jste vlastně za jedince (to je právě ta výhoda těch vašich skvělých zkratek), je mi to moc líto. Příště to napíšu víc polopaticky. Co vás osobně uráží je mi ve vašem případě dost jedno, protože ví, že vám je dost jedno, co uráží mne. No to je krásná konzervace a je to celé o rybách :-). Zdravím.
12.3.2010 15:41
:-) jsem pohlaví mužského, tu přezdívku šupina jsem dostal kdysi před mnoha lety od mých spolupracovníků, protože mým velkým koníčkem je rybařina a akvaristika. No a od toho je k šupině už jen kousek. Při registraci na akvaristické weby mi přišlo celkem přirozený a vtipný tuto přezdívku použít. Určitě v tom není žádné schovávání se za něco, a být přitom vlastně v anonimitě. Jinak když s někým diskutuju na netu, je mi celkem jedno, zda se představí jménem nebo přezdívkou. Spíš mi záleží na tom co má za argumenty nebo jak je schopen poradit. Dlužno dodat, že vaše argumentace a rady jsou pro tento web přínosem , a že zároveň známe i vaše jméno je plus. Jsem zase silně mimo téma, ale snad to toto vlákno ještě stráví:-)
13.3.2010 0:26
To p.Kraut.Nemyslím že jsem tu otázku podal nějak nevhodně,možná sem mohl napsat slovo prosím aby to nevyznělo tak jak jste si to vyložil,ale fakt sem byl v domění že jste nezapoměl na tu naši debatu.Co se týče té anonymity ta je tu daná tím,že tu prostě nikdo nějak nevymyslel nějakou sekci nebo galerii kde by třeba lidi co tu píšou dali svoje foto,a třeba něco napsali o sobě.Pokud stím nemají problém samozřejmě.Mě to osobně nevadí nemám stím problém.Jmenuji se Miroslav Cholasta(k tomu pasuje ta moje E:mailova adresa) je mi 35 let,jsem z Havířova.
13.3.2010 11:24
to ja pro pseudotropheuse pozivam rano vlockove sera vipan a na vecer granule pro tlamovce tet jsem zapomnela nazev i ze spirulinou a jeste nekdy zelenou slozku
15.3.2010 7:09
Dobrý den, těší mně, že jsem se seznámil se šupinou a dvakrát mne těší, že jsem se seznámil s Miroslavem Cholastou, kterého tedy znám i jménem. Alespoň budu vědět, s kým v některých případech diskutuji :-)) Zdravím.